Octavia ii Rs 2.0Tdi 125kw r.v.2008 DPF??

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Sedli7
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 18 bře 2015, 12:13
Odpovědi: 0

Octavia ii Rs 2.0Tdi 125kw r.v.2008 DPF??

Příspěvek od Sedli7 »

Zdarec kluci..chci se zeptat jestli mate zkusenost s timto autem.. mam moznost ke koupeni ale nikdo to zatim nechvalil :? Kod motoru je BMN common rail..takze to uz ma DPF? :roll: Dekuju za kazde info :) :)
Ruller
Přispěvovatel
Příspěvky: 224
Registrován: 06 srp 2010, 19:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ruller »

Dej vyhledat BMN a muzes cist.
FRS chip, 312/256,HDS renovak,tlumice Bc racing ,potahy MAD, maxidot PRODANO do SK
F2 tdi
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14428
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

BMN je PPD s DPF
CEGA je CR s DPF
Sedli7
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 18 bře 2015, 12:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od Sedli7 »

A nejake zkusenosti s timto motorem? Borec mi rekl ze to dpf nema :D (LOL)
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10322
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Přesně tak - BMN není Common-Rail, to zaprvé.

Všechny naftové motory RS v Octaviích 2 mají DPF, bez ohledu na motorizaci.

BMN není žádná výhra.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Uživatelský avatar
Jirka.
Aktivista
Příspěvky: 2058
Registrován: 23 zář 2008, 22:18
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka. »

Borec taky tvrdil že je to common rail ne? (noteeth)
Hele znám horší motory, tady u toho je hlavní problém to DPF
Sedli7
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 18 bře 2015, 12:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od Sedli7 »

Takze se radsi vyhnout tomuto motoru? Hlavne je blby ten DPF... takze je to PD s poezo vstrikama?
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10322
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

piezzo.....

Žere to olej, praskají na tom palice, odcházejí turba, vstřiky. Není to dobrá volba.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

Sedli7 píše:A nejake zkusenosti s timto motorem? Borec mi rekl ze to dpf nema :D (LOL)
Třeba je DPF vykuchané 8)
GIV Variant TDi ???kW
Maslo23
Přispěvovatel
Příspěvky: 732
Registrován: 07 led 2008, 22:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od Maslo23 »

k zavadam pripocti praskajici kliky, netesne sani diky vyrivym klapkam, jinak bmn byl pro koncern takovej pokusnej kralik, novy technologie, který proste spolecne nefunguji, největší problém DPF, nicmene vysokymi teplotami se kazilo turbo, auto třeba v nizkych ot nejede jak ma je a mnohe další sotky, jestli je za 120 tis tak kup, prodpokladam ze za ni bude chtit třeba 180, tak to bych se na to vykaslal a prisetril na commonrail....
Uživatelský avatar
Jirka.
Aktivista
Příspěvky: 2058
Registrován: 23 zář 2008, 22:18
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka. »

Hlavy praskaly na začátku vadné kusy, ted jsem prasklou neviděl tak nejmín 3 roky. Vstřiky se řešily svolávačkou, původních siemensů jezdí naprosté zanedbatelné minimum. Praskající kliky jsou problém hlavně u 8V BMM, stejně tak jako vydřená vačka. Ale to DPF a všechny čidla kolem je smrt, hlavně pokud s tím někdo jezdí popojíždky tak to fakt nefunguje. Vířivé klapky v sání jsou taky problém, hlavně plastových sání. Ještě se občas vytrhne šteft na rozvodech, ale kupodivu co jsem zatím viděl tak to přežilo bez potkana.
Sedli7
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 18 bře 2015, 12:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od Sedli7 »

Diky moc :) to ma najete 186xxx a chce za to 195000 :/ a jeate musim jet tam a zpat 800km pro to :-D takze nebrat..ja chtel 2.0tdi 125 kw.. tak nvn co ted..
Uživatelský avatar
Jirka.
Aktivista
Příspěvky: 2058
Registrován: 23 zář 2008, 22:18
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka. »

Koupit CR 125kw CEGA, mladá to má v RS, na motor se nikdy nesáhlo kromě rozvodů, ve 300 to má i origo spojku.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14428
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Sedli7 píše:Diky moc :) to ma najete 186xxx a chce za to 195000 :/ a jeate musim jet tam a zpat 800km pro to :-D takze nebrat..ja chtel 2.0tdi 125 kw.. tak nvn co ted..
Tahle ne?

https://auto.bazos.cz/inzerat/66622369/ ... ajitel.php
Uživatelský avatar
Pitrs2
Přispěvovatel
Příspěvky: 177
Registrován: 27 pro 2009, 21:09
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Pitrs2 »

Jirka. píše:Koupit CR 125kw CEGA, mladá to má v RS, na motor se nikdy nesáhlo kromě rozvodů, ve 300 to má i origo spojku.
ani CEGA neni zadna vyhra... bohuzel mluvim z vlastni zkusenosti.
Skoda Octavia II RS TDI CEGA 125kW
VCDS 18.x.x
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“