cidlo tlaku

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

muglaba
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 15 dub 2012, 10:06

cidlo tlaku

Příspěvek od muglaba »

Ahoj mam toledo z afn dal jsem do nej s764 a obtokove turbo z nejake dodavky , furt mi to pada do nouze ze to pretlakuje, jde nejak vyradit cidlo tlaku aby o nem jednotka nevedela? Ma jeste starou jednotku s cidlen uvintr. Diky
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

nemam slov :(
tonnino
Přispěvovatel
Příspěvky: 245
Registrován: 01 úno 2014, 16:39

Cidlo

Příspěvek od tonnino »

Dobrá hovadina 😂😂 odpojit cidlo tlaku radši tam dej cidlo s vyšším tlakem a udělej soft k tomu,turbo určitě není seřízený na tvoje auto , známý taky dal do a6 turbo z craftra a lítaly mu pořád hadice
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

TDI tech píše:nemam slov :(
aspon sa obcas clovek zasmeje ;)
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Uživatelský avatar
mecKo
Přispěvovatel
Příspěvky: 265
Registrován: 09 pro 2014, 15:39

Příspěvek od mecKo »

TDI tech píše:nemam slov :(
(LOL)
Dymák
Sběrač informací
Příspěvky: 42
Registrován: 01 bře 2016, 22:58
Bydliště: Praha

Příspěvek od Dymák »

asi tak: starší AFN měli hadičku do jednotky a novější AFN měli čidlo u kůlera. Čili si sežeň novější jednotku a čidlo, který vhodně umístíš do sacího traktu.... (mimo jiný, turbo z dailyny ni nenaplní spodek podle mapy, a přefoukne vršek, páč je na úplně jinej objem....proto ti to padá nouze) naschvál jsem no napsal polopaticky, abys to pochopil
muglaba
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 15 dub 2012, 10:06

Příspěvek od muglaba »

Co kdybych tam dal jednotku z sdi?, proste potrebuju nejak udelat at to tam furt dava dost nafty, kdys tam dam cerpadlo z TD bez uprav? Pojede to?
Uživatelský avatar
mecKo
Přispěvovatel
Příspěvky: 265
Registrován: 09 pro 2014, 15:39

Příspěvek od mecKo »

muglaba píše:Co kdybych tam dal jednotku z sdi?, proste potrebuju nejak udelat at to tam furt dava dost nafty, kdys tam dam cerpadlo z TD bez uprav? Pojede to?
..."dost nafty"... tebe AFR nic nehovori..
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4643
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Mám šlapky z kola Favorit,zadarmo. Na ty to pojede.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Uživatelský avatar
Frenzy
Přispěvovatel
Příspěvky: 549
Registrován: 29 črc 2012, 20:27
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Frenzy »

Neni ten obtok nahodou regulovanej pretlakem?
Ibiza AHU, PP 764, EGR-off, KAT-off - minulost
Leon ASV - PP 764, GT1646V
,,...přitom 4 válce stačí, když turbo tlačí!" http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 1C1BOx0Mig
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

Frenzy píše:Neni ten obtok nahodou regulovanej pretlakem?
ano je..avsak naco je tam ta regulacia? :D treba odpojit hadicku, nech je obtok zavrety (LOL) schvalne kolko mu to da :D
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Obrázek
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

(crazy) (wallbash)
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
Woko_O
Aktivista
Příspěvky: 1572
Registrován: 06 zář 2011, 20:04

Příspěvek od Woko_O »

dej tam vačku z SDI, jednotku taky.. klidně i čerpadlo z TD a turbo z MANa.. na softwér ser, to je pro amatéry.. jo a ještě vyndej vstřiky a vyčisti je pořádně kartáčem, ultrazvuk to tak nedokáže..
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Nestaras tu tou drotenou kefou. Zakazdym pred pranim v ultrazvuku, SAMOTNU dyzu nahrubo oskrabem cepelkou z odlamovacieho noza, potom prebehnem drotenou kefou a nakoniec na hladko docistim Scotchbritom. A az potom sa ide kupat do ultrazvukovej pracky. Zatial som problem nemal. A pokial je dyza KO tak je nepomoze ani svatena voda. Ono sa to asi pravdepodobne myslelo tak, ze nejaky menej chapavy jedinec prebehol kefou plniace kanaliky na tele zdruzeneho PD vstrekovaca. To by uz mohol byt nejaky problem.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“