Ahoj mam toledo z afn dal jsem do nej s764 a obtokove turbo z nejake dodavky , furt mi to pada do nouze ze to pretlakuje, jde nejak vyradit cidlo tlaku aby o nem jednotka nevedela? Ma jeste starou jednotku s cidlen uvintr. Diky
Dobrá hovadina 😂😂 odpojit cidlo tlaku radši tam dej cidlo s vyšším tlakem a udělej soft k tomu,turbo určitě není seřízený na tvoje auto , známý taky dal do a6 turbo z craftra a lítaly mu pořád hadice
asi tak: starší AFN měli hadičku do jednotky a novější AFN měli čidlo u kůlera. Čili si sežeň novější jednotku a čidlo, který vhodně umístíš do sacího traktu.... (mimo jiný, turbo z dailyny ni nenaplní spodek podle mapy, a přefoukne vršek, páč je na úplně jinej objem....proto ti to padá nouze) naschvál jsem no napsal polopaticky, abys to pochopil
muglaba píše:Co kdybych tam dal jednotku z sdi?, proste potrebuju nejak udelat at to tam furt dava dost nafty, kdys tam dam cerpadlo z TD bez uprav? Pojede to?
Mám šlapky z kola Favorit,zadarmo. Na ty to pojede.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
dej tam vačku z SDI, jednotku taky.. klidně i čerpadlo z TD a turbo z MANa.. na softwér ser, to je pro amatéry.. jo a ještě vyndej vstřiky a vyčisti je pořádně kartáčem, ultrazvuk to tak nedokáže..
Nestaras tu tou drotenou kefou. Zakazdym pred pranim v ultrazvuku, SAMOTNU dyzu nahrubo oskrabem cepelkou z odlamovacieho noza, potom prebehnem drotenou kefou a nakoniec na hladko docistim Scotchbritom. A az potom sa ide kupat do ultrazvukovej pracky. Zatial som problem nemal. A pokial je dyza KO tak je nepomoze ani svatena voda. Ono sa to asi pravdepodobne myslelo tak, ze nejaky menej chapavy jedinec prebehol kefou plniace kanaliky na tele zdruzeneho PD vstrekovaca. To by uz mohol byt nejaky problem.