Asz problem

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

djtomidj
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 26 říj 2016, 18:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od djtomidj »

Ten 3 valec ma minusovu hodnotu ten davku ubera
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

jop auto si dorovnava chod motora cize musis prv riesit + davky a potom - mozno ked vyriesis + tak - zmizne.

ulohou jednotky je vyrovnat chod motora..- davkou podla mna vyrovnava tu + davku na poslednom valci
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
djtomidj
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 26 říj 2016, 18:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od djtomidj »

To mi je jasne sucet vsetkych korekcii na valcoch je nula. Pri vymene gumiciek boli zacistene hrany ktore sa vytvoria otlacenim vstreku o hniezdo v hlave. Gumicky by prepustat nemali lebo tlak merany na tandeme je ok. Kompresiu som nemeral opytam sa mechanika ci on ano ale to by musela byt velka nahoda aby sa valec poskodil prave pri oprave. Hlava dole nebola. zaklepanie ventilov do sediel sa meralo je v norme. Vymena trysky v 4 valci nevyriesila v podstate nic sprava sa to rovnako. Pred vymenou vacky a ostatnych veci v prvom mojom prispevku problem s volnobehom nebol. Korekcie na tryskach boli tak do 0.5 mg
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

mozno 4 ta tryska uz netesni..mozes prebehnut smirglom ale ked je uz moc...smola
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
martas.belka
Přispěvovatel
Příspěvky: 604
Registrován: 24 říj 2012, 21:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Jirkov

Příspěvek od martas.belka »

zkusil bych prohodit vstřiky 3a4 na 1a2.
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

Taky mám měněný čtvrtý vstřik a od té chvíle mám stejný problém, akorát já mám hodnoty atakující 2.5.
Před výměnou jsem měl hodnoty všechny kolem nuly.
Taky mi bylo řečeno, že jsem asi skřípnul gumičku a tak se vše udělalo znovu, ale opět to samé.
Dál jsem to neřešil, protože motor běží, STK prošel a tak jsem to zatím nechal být dokud nebude hotová druhá hlava a pak se vše udělá znovu.
Nakoupil jsem nějaký vstřiky, ze kterých snad vyberou nějaký vhodný na repas.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5089
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Je povolený rozptyl 2 a ty máš 2,98. To je špatně. Chyba může být kdekoliv na válci,vstřiky,ventily,atd.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
jura2
Přispěvovatel
Příspěvky: 335
Registrován: 12 led 2008, 20:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Trenčín

Příspěvek od jura2 »

Nefuka ti to pod tym mosadznym kruzkom na vstreku stvrteho valca?
e46 325 Xi
djtomidj
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 26 říj 2016, 18:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od djtomidj »

Nie vstrek nepodfukuje
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“