
Proto taky jezdím ve Fiatu, do kterého by koncernový nadšenci ani nesedli..Investice směšné...

Moderátoři: šulda, Moderátoři
Je úžasný jak jsi z pár řádků vyvěštil jak jezdím, že závodím a jak jsem nebezpečný svému okolí.tiguan2 píše:Tak jezdi jako člověk a nebude tě to stát ani korunu. Když chceš závodit tak to stojí prachy. Jinak potkávat bych tě asi nechtěl.favo píše:Ten bílej obláček co se vyvalí schová celý auto.![]()
Ale po cca dvou až tří vteřinách je klid.
Co se týká investic do auta, tak u prvního auta které jsem koupil za 50 000,- jsem investoval přes 250 000,- pak jsem to přestal počítat a později auto prodal za cca 15 000,- ?
Druhé auto mě stálo 135 000,- a investice jsem nepočítal vůbec, ale minimálně 200 000,- to bylo no a Golfa jsem koupil za 125 000,- a za první čtyři roky v něm bylo cca 150 000,- jen za klempířskou a lakyrnickou.
V doplňkách a opravách jsem za dalších cca 150 000,- možná víc.
Auto je to nejhorší co mě kdy potkalo, protože bych si za ty prachy mohl pořídit další byt a ještě bych zhubnul, nebo spíš nikdy neztloustnul.
Když jsem Golfa koupil, tak jeden kamarád prohlásil že má takový tušení, že to co nevidět bude nejsilnější Golf u nás na okrese, ale po první nehodě mi bylo jasný, že to bude spíš nejdražší Golf a né jen na okrese.
Podvozek sériového Golfa je jak píšeš, já změnil jen silentbloky v obou nápravách a na stabilizatoru, tlumiče dál Bilstein B6, pružiny Eibach a mám pouze čip od Funa na 165 koní a jsem spokojený. Udělaly se i brzdy a to z O1 RS, toť vše.tribit píše:No u mě když se to povede, tak je to taky řádnej oblak, motor chytne na drc, ale běží v podstatě na dva, korekce na jednom válci na max v plusu, během pár vteřin se chytne a korekce klesá. Když je teplo nebo pod nulou tak to nedělá. Jak jsem psal, takto se to chová pomalu 150 tkm...
Jinak mi nemluv, že ty nemáš na zánovní OIII, jestli k tomu nejsou adekvátní km, tak jsou to dobrý sumy co do toho sypeš
A neber to ve zlým, nvm co tam máš nebo nemáš, ale ten podvozek mi nikdy nesedl a nechápu jak ho mohli dříve vynášet do nebes, dle mě je vhodný spíš na klidnou jízdu, ať už tam máš velký koně nebo ne. Teď naposledy jsem měl čest s OIRS na 17" a oproti mojí 120d jsem si v octě připadal spíš jak kormidelník (je fakt, že 120 je sport + jsou silnější stabíky a powerflex skoro všude, abych byl spravedlivej, že to není úplně serie). Schválně jí někde zkus, jestli jezdíš svižně, tak o mnoho lepší stroj, než přetěžovat golfa.
Tohle auto je dotažený z Itálie, po zkušenostech s nákupy ojetin u nás.jericho-3 píše:favo, obdivuji tvoje nervy sypat do auta pořád takové prachy..Máš asi "dobrý" odhad při nákupu zkřížený s poctivosti Čechů při prodeji svého vozu..Nevěřit ničemu a nikomu začíná být hlavní přísloví u nás doma..
Proto taky jezdím ve Fiatu, do kterého by koncernový nadšenci ani nesedli..Investice směšné.../samozřejmě předpoklad pro majitele ojetiny je servis vlastními končetinami/
Hlupáka ze sebe dělaš ty sám, jestli že napíšeš o sobě že nasypeš do autafavo píše:Je úžasný jak jsi z pár řádků vyvěštil jak jezdím, že závodím a jak jsem nebezpečný svému okolí.tiguan2 píše:Tak jezdi jako člověk a nebude tě to stát ani korunu. Když chceš závodit tak to stojí prachy. Jinak potkávat bych tě asi nechtěl.favo píše:Ten bílej obláček co se vyvalí schová celý auto.![]()
Ale po cca dvou až tří vteřinách je klid.
Co se týká investic do auta, tak u prvního auta které jsem koupil za 50 000,- jsem investoval přes 250 000,- pak jsem to přestal počítat a později auto prodal za cca 15 000,- ?
Druhé auto mě stálo 135 000,- a investice jsem nepočítal vůbec, ale minimálně 200 000,- to bylo no a Golfa jsem koupil za 125 000,- a za první čtyři roky v něm bylo cca 150 000,- jen za klempířskou a lakyrnickou.
V doplňkách a opravách jsem za dalších cca 150 000,- možná víc.
Auto je to nejhorší co mě kdy potkalo, protože bych si za ty prachy mohl pořídit další byt a ještě bych zhubnul, nebo spíš nikdy neztloustnul.
Když jsem Golfa koupil, tak jeden kamarád prohlásil že má takový tušení, že to co nevidět bude nejsilnější Golf u nás na okrese, ale po první nehodě mi bylo jasný, že to bude spíš nejdražší Golf a né jen na okrese.
Je zajímavý, že se stále najdou lidi kteří mají potřebu se veřejně vyjadřovat k věcem o kterých nic neví a dělat tak ze sebe hlupáka.
Jen bych s dovolením doplnil že i slušná jízda stojí peníze a auto co jezdí zadarmo jsem ještě neviděl.
Musim reagovat ač nechci---když o sobě napíšu že vytáčím motor na 6,500-7,500 tis/ot za min tak asi nejezdím jako průměrný řidič!!!favo píše:Máš recht, lepší bude to dál neřešit, protože Ty sis prostě vzal do hlavy že jezdím jako prase a já nějak nemám potřebu se tu před Tebou do nekonečna obhajovat.
Rada z tebe žádná nevypadla, takže je to ztráta času.
Ty cifry budou zde. Kup novou vačku,hydra,jezdi jak jezdíš a za chvíly je to to samý. Člověk ti chce poradit a ty takhle. Příště se možná neptej a plať.favo píše:Ten bílej obláček co se vyvalí schová celý auto.![]()
Ale po cca dvou až tří vteřinách je klid.
Co se týká investic do auta, tak u prvního auta které jsem koupil za 50 000,- jsem investoval přes 250 000,- pak jsem to přestal počítat a později auto prodal za cca 15 000,- ?
Druhé auto mě stálo 135 000,- a investice jsem nepočítal vůbec, ale minimálně 200 000,- to bylo no a Golfa jsem koupil za 125 000,- a za první čtyři roky v něm bylo cca 150 000,- jen za klempířskou a lakyrnickou.
V doplňkách a opravách jsem za dalších cca 150 000,- možná víc.
Auto je to nejhorší co mě kdy potkalo, protože bych si za ty prachy mohl pořídit další byt a ještě bych zhubnul, nebo spíš nikdy neztloustnul.
Když jsem Golfa koupil, tak jeden kamarád prohlásil že má takový tušení, že to co nevidět bude nejsilnější Golf u nás na okrese, ale po první nehodě mi bylo jasný, že to bude spíš nejdražší Golf a né jen na okrese.
Moje řeč....jen aby to druhý pochopil.martinsidlo píše:Ty cifry budou zde. Kup novou vačku,hydra,jezdi jak jezdíš a za chvíly je to to samý. Člověk ti chce poradit a ty takhle. Příště se možná neptej a plať.favo píše:Ten bílej obláček co se vyvalí schová celý auto.![]()
Ale po cca dvou až tří vteřinách je klid.
Co se týká investic do auta, tak u prvního auta které jsem koupil za 50 000,- jsem investoval přes 250 000,- pak jsem to přestal počítat a později auto prodal za cca 15 000,- ?
Druhé auto mě stálo 135 000,- a investice jsem nepočítal vůbec, ale minimálně 200 000,- to bylo no a Golfa jsem koupil za 125 000,- a za první čtyři roky v něm bylo cca 150 000,- jen za klempířskou a lakyrnickou.
V doplňkách a opravách jsem za dalších cca 150 000,- možná víc.
Auto je to nejhorší co mě kdy potkalo, protože bych si za ty prachy mohl pořídit další byt a ještě bych zhubnul, nebo spíš nikdy neztloustnul.
Když jsem Golfa koupil, tak jeden kamarád prohlásil že má takový tušení, že to co nevidět bude nejsilnější Golf u nás na okrese, ale po první nehodě mi bylo jasný, že to bude spíš nejdražší Golf a né jen na okrese.