Axialna vacka do rotacky

Inzeráty k archivaci. Pro nové prodeje po 15.10.2018 použijte prosím sekci "Prodám"

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Zamčeno
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Axialna vacka do rotacky

Příspěvek od toefuk »

Predam vacku do cerpadla VW VP37. Zdvih vacky je o 0,1mm vyssi nez ma DE110 (zdvih rovnaky ako DE143). Rozdiel je ze tato vacka ma ,,dlhsi" profil cize je schopna dodat viac paliva nez DE143. Ja som s nou jazdil a rozdiel je na obrazku dole:
Obrázek
Obrázek

Logy su robene na 11mm hlave bosch a PP764 (220/300) bez podavacieho cerpadla vnadrzi. Turbo je ,,velky" wastegate.
Cena 50€+dohoda

DE110 dole
Obrázek
Naposledy upravil(a) toefuk dne 13 lis 2016, 07:51, celkem upraveno 1 x.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
TominoALH
Přispěvovatel
Příspěvky: 71
Odpovědi: 0
Registrován: 25 úno 2014, 21:05

Vačka

Příspěvek od TominoALH »

Ahoj jen tak mimochodem vačka DE 110 má zdvih 3.1mm Vačka DE 143 má zdvih 3.3mm a u této vačky se už musí použít slabší čočka mezi vačkou pístkem jak u DE 110 je čočka 2.4mm u DE 143 se dává čočka 2.1-2,2mm. Potom je ještě vačka DE 636 která má zdvih 4mm u této vačky se používá čočka 2.1mm a upravit doraz na horní úvrati který musí být vždy nejmíň 0.5mm.
eazy20
Aktivista
Příspěvky: 2376
Odpovědi: 0
Registrován: 03 zář 2007, 19:07

Příspěvek od eazy20 »

to na aky vykon odporucas?? tu mas log z testu, cerpadlo nove seriove s 12mm zexelom, tlak 2,8baru,podavacka z pd...nakrmene je to paradne ;)

Obrázek
Golf mk2 1,8T 20V 210kw
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

hej, robis chytreho ked je tam pump voltage 3,5V. S takym napatim budem mat ja 30° a ked nastavim staticky predvstrek na 5° tak budem mat 35°.
Nove cerpadlo si odporucil ty?? lebo si si nevedel poradit so starsim aby davalo naftu?

Nepoznam ta, ty nepoznas mna tak sa na to vyser a nespamuj mi inzerat. Dakujem.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
TominoALH
Přispěvovatel
Příspěvky: 71
Odpovědi: 0
Registrován: 25 úno 2014, 21:05

Vačka

Příspěvek od TominoALH »

Jen sem píšu pravdu. Jak to je. Vačka DE 143 pochází z čerpadla s koncovém označení 107J a obsahuje 11hlavu.
Ta tvoje mi připadá jak zbrošena DE 686 která je nízkootačková.
Přebroušení a nitridace vychází cca 140€. Můžu tě poprosit o fotku zezhora jak do vačky zapadá kříž. Abych věděl o jakou vačku se jedná.
eazy20
Aktivista
Příspěvky: 2376
Odpovědi: 0
Registrován: 03 zář 2007, 19:07

Příspěvek od eazy20 »

Kludne kludne, nikto nerobi chytreho, normalne som sa pytal..podla teba s 3,5v fuknes 2,8bar?

Stare cerpadlo dosluzilo asi pred dvomi rokmi a dalo sa toto nove, log je z augusta a rovnako to je aj teraz bez problemu
Golf mk2 1,8T 20V 210kw
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave
TominoALH
Přispěvovatel
Příspěvky: 71
Odpovědi: 0
Registrován: 25 úno 2014, 21:05

Axiální vačka

Příspěvek od TominoALH »

Mám tam klasicku DE 110 a 12hlavu mel jsem problém ve vysokých otáčkách málo nafty dal jsem filtr bez T a upravil jsem předsuvník chodí mi na 23° problém vyřešen.
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

tomino: to nebolo na teba. Upravil si predsuvnik ci krytku predsuvniku?
eazy: ok
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
TominoALH
Přispěvovatel
Příspěvky: 71
Odpovědi: 0
Registrován: 25 úno 2014, 21:05

Vačka

Příspěvek od TominoALH »

Předsuvník jsem upravil a vyndal jsem z čerpadla jednu zbytečnou věc.
Uživatelský avatar
Gardner
Přispěvovatel
Příspěvky: 445
Odpovědi: 0
Registrován: 23 kvě 2011, 10:37

Příspěvek od Gardner »

Prosimte jakou zbytečnou vec? Ptam se protoze budu resit asi stejny problem s DE110+12mm. A podavacku nechci.
A3 ASV 178kW GTD1752VRK
❤ CR 250 2001 43kW
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Re: Vačka

Příspěvek od toefuk »

TominoALH píše:Předsuvník jsem upravil a vyndal jsem z čerpadla jednu zbytečnou věc.
Ok, asi viem co si urobil, su len dve moznosti. Za prve to mohla byt zbytocna uprava pretoze predsuvnik dokaze 30° a tou druhou moznou upravou si vykompenzoval opotrebenie cerpadla a ak si to prehnal tak ti teraz na volnobeh po pridani plynu striela predvstrek brutalne vysoko (co az tak nevadi ak mas 300+ ps).

Dakujem chalani ze uz si to budete riesit zalozenim novej temy vo zvysovani vykonu, alebo cez SZ.
Naposledy upravil(a) toefuk dne 14 lis 2016, 18:08, celkem upraveno 1 x.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Re: Vačka

Příspěvek od toefuk »

TominoALH píše: Ta tvoje mi připadá jak zbrošena DE 686 která je nízkootačková.
este musim zareagovat. nie je to vacka ktoru opisujes. a tiez asi nieje nizkootackova. vid. log.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
TominoALH
Přispěvovatel
Příspěvky: 71
Odpovědi: 0
Registrován: 25 úno 2014, 21:05

Vačka

Příspěvek od TominoALH »

Opotřebené čerpadlo nemám jen jsem upravil předsuvník aby mi nechyběla nafta ve vysokých otáčkách 4500ot a víc. Čerpadlo mi nestřili. Časování mám 2°a na volnoběh dorovnává 2.8% volnoběžnou dávku mám 3.0mg
TominoALH
Přispěvovatel
Příspěvky: 71
Odpovědi: 0
Registrován: 25 úno 2014, 21:05

Vačka

Příspěvek od TominoALH »

Jaké máš pružiny na rozdělovácí hlavě 3.2mm nebo 3.5mm.
10mm hlava má 3.2mm a 12hlava musí mít 3.5mm při použití vačky de 110. Při použití vačky de 143 se musí být správné přepnutí pružin ty se vypodkladaji podložky.
Zamčeno

Zpět na „[Prodám - starý bazar do 15.10.2018]“