kodovanie Sharan BRT
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Nováček
- Příspěvky: 18
- Registrován: 13 led 2016, 23:48
kodovanie Sharan BRT
Zdravim viete niekto poradit ake je kodovanie pre BRT motor?login 12233 ako vsetci uvadzaju mne neberie.dakujem za odpovede
VW Sharan 2008 2.0 103 kw BRT
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33536
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: kodovanie Sharan BRT
a co chceš tím kodovat ?
-
- Nováček
- Příspěvky: 18
- Registrován: 13 led 2016, 23:48
Re: kodovanie Sharan BRT
Startovaciu davku paliva skusit dvihnut a egr ubrat na minimum
VW Sharan 2008 2.0 103 kw BRT
-
- Nováček
- Příspěvky: 18
- Registrován: 13 led 2016, 23:48
hej robí,ale toto je BRT 

Naposledy upravil(a) mato8625 dne 13 lis 2016, 20:34, celkem upraveno 1 x.
VW G4 Variant TDI PD AXR ,chip 1??Kw-3??Nm,GT1749VB,kat.off,egr off,HP sporting
Škoda Fabia II 1,2 Htp
Fiat Ducato 2,3 Jtd (250)
Škoda Fabia II 1,2 Htp
Fiat Ducato 2,3 Jtd (250)
-
- Nováček
- Příspěvky: 18
- Registrován: 13 led 2016, 23:48
tak neviem vsade citam ze sa to bezne robi na PD motoroch a zvysi sa tym iba mnozstvo paliva na start a nic ine sa tym neriadi lebo mal som celu jar a leto nastavenu synchro vacky a kluky na 0.0 a spotreba v neutrali na 0.6l/h a vsetko bolo dobre aj starty aj spotreba takze som to nemusel riesit len teraz ked prisla jesen a teploty klesli tak auto zecalo horsie startovat rano tak som zmenil synchro na -5.9/-5.4 starty sa zlepsili spotreba na 0.7l/h co je stale pre mna dobre len motor si priadol predtym kludnejisie tak som precital vsetky vw fora a vsade pisu zmenit pre lepsie starty davku paliva pri starte a nastavil by som synchro spat na 0.0 ako pred tym ked motoro isiel kludnejisie mozno trosku lenivsie ale mne to stacilo,tak poradte ked vieteoctaviask píše:naco chces chytat start davku?????? je to PD motor tam start davku nechytaj.
a ak chces egr von, daj si ho zaslepit a spravit egr off v jednotke
s BRT to nepojde myslis?precomato8625 píše:hej robí,ale toto BRT
VW Sharan 2008 2.0 103 kw BRT
protože to bude jednotka EDC 16 a tam asi jedině úprava softu..
to co píšeš mělo smysl na rotačkách ne na PD
to co píšeš mělo smysl na rotačkách ne na PD
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


-
- Nováček
- Příspěvky: 18
- Registrován: 13 led 2016, 23:48
chcel som pocut nazory ci to ide na mojom aute,no posunutim vacky sa menia starty,menili mi rozvody a vsetko dobre az pokial som sa po 3 tyznoch nedostal k diagnostike a zisltil ze mam vacku na +2.9 a spotreba na neutrali 1.6l/h tak som sa vratil k tomu co robil rozvody ze ci to je v poriadku tak sam povedal ze je to zle tak to nastavil na 0.0 odisiel som domov a rano uz nenastartoval tak mu volam a ze moj motor ocividne neznasa 0.0 tak to mam posunut o kusok a zacne startovat a tak sa aj stalo takze v takom kratkom case sa nic nemohlo pokazit opotrebit takze posunutim vacky sa urcite menia aj starty
VW Sharan 2008 2.0 103 kw BRT
Však menia....samozrejme, aj posunutim rozvodu o zub sa zmenia štarty.
1. odovzdat auto po rozvodoch bez kontroly synchro vačky/ alebo cerpadla je totalna lajdackosť.
2. Ešte raz opakujem za posunutie vačky na 5° nie je riešenie problému,iba jeho obídenie.
ak raz to auto má ísť na 0° tak musí ísť a 0°.....
Dal ti tie rozvody vobec na pripravky poriadne? Jedna vačka, druha vačka a tak? nemas to mimo?
1. odovzdat auto po rozvodoch bez kontroly synchro vačky/ alebo cerpadla je totalna lajdackosť.
2. Ešte raz opakujem za posunutie vačky na 5° nie je riešenie problému,iba jeho obídenie.
ak raz to auto má ísť na 0° tak musí ísť a 0°.....
Dal ti tie rozvody vobec na pripravky poriadne? Jedna vačka, druha vačka a tak? nemas to mimo?
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
-
- Nováček
- Příspěvky: 18
- Registrován: 13 led 2016, 23:48
BRT je klasika jednovačka 8V PD, jedině jestli někdo neměnil gufero se snímačem kliky. Dát na přípravky, jinak je to asi naprd, když před rozvodama to asi nikdo nekontroloval
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 

