Scudo 1.6 JTD chcípá
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Scudo 1.6 JTD chcípá
Ahoj.
Menší problém s timhle autem.. Majitel si stěžuje na to že počas jízdy se stane že auto chcípne a nejde nastartovat dokud se nezastaví kola.. Pak to normálně chytne. Je to prý tak že to ztratí tah, pomalu to upadá a pak to chcípne. Dokud se točí kola tak může točit starterém ale nechytne to..zastaví, vypne zapalování a nastartuje a normálně to zase beží. Co jsem načetl Delphi diagnostikou tak je tam toto:
P0192 - Snímač tlaku paliva - signál příliš malý
P0406 - Snimač polohy klapky EGR ventilu - signál příliš vysoký
P1728 - Signál točivého momentu motoru (neplatná data od CAN)
P1351 - Relé regulace předehřívání/dohřívání
Tipuju to na ten snímač paliva, ale proč to zase po chvili jde normálně? Leda by se tam objevoval nepřiměřenej odpor a dávalo by to špatný hodnoty.. Blbý je, že to můžou dělat i špatný vstřiky a tim jak poklesne tlak tak se to celý rozhodí a chcípne to.. Nápady?
Menší problém s timhle autem.. Majitel si stěžuje na to že počas jízdy se stane že auto chcípne a nejde nastartovat dokud se nezastaví kola.. Pak to normálně chytne. Je to prý tak že to ztratí tah, pomalu to upadá a pak to chcípne. Dokud se točí kola tak může točit starterém ale nechytne to..zastaví, vypne zapalování a nastartuje a normálně to zase beží. Co jsem načetl Delphi diagnostikou tak je tam toto:
P0192 - Snímač tlaku paliva - signál příliš malý
P0406 - Snimač polohy klapky EGR ventilu - signál příliš vysoký
P1728 - Signál točivého momentu motoru (neplatná data od CAN)
P1351 - Relé regulace předehřívání/dohřívání
Tipuju to na ten snímač paliva, ale proč to zase po chvili jde normálně? Leda by se tam objevoval nepřiměřenej odpor a dávalo by to špatný hodnoty.. Blbý je, že to můžou dělat i špatný vstřiky a tim jak poklesne tlak tak se to celý rozhodí a chcípne to.. Nápady?
tak to mi dela skoro to same na 2,4 JTD akorat,ze me to v 90% pripadu udela,kdyz jedu rano studeny motor a brzdim na trojku tak chcipne. a musim vyndat klicke pockat minutku a pak chytne a jedu dal a jezdi treba cely den nebo se opakuje . snimac na listem jsem prehazoval, DRV mam novej palivak je taky tak 5 tis,ale pravda,ze sem jezdil na sracky a klidne muze byt palivac protrhly a DRV zase nacaty,protoze nez se to zahreje,tak pri vyrazeni se zhoupne volnobeh az na 500 otacek a to delava temer vzdy DRV
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm