Scudo 1.6 JTD chcípá

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Woko_O
Aktivista
Příspěvky: 1643
Registrován: 06 zář 2011, 20:04
Odpovědi: 0

Scudo 1.6 JTD chcípá

Příspěvek od Woko_O »

Ahoj.

Menší problém s timhle autem.. Majitel si stěžuje na to že počas jízdy se stane že auto chcípne a nejde nastartovat dokud se nezastaví kola.. Pak to normálně chytne. Je to prý tak že to ztratí tah, pomalu to upadá a pak to chcípne. Dokud se točí kola tak může točit starterém ale nechytne to..zastaví, vypne zapalování a nastartuje a normálně to zase beží. Co jsem načetl Delphi diagnostikou tak je tam toto:

P0192 - Snímač tlaku paliva - signál příliš malý
P0406 - Snimač polohy klapky EGR ventilu - signál příliš vysoký
P1728 - Signál točivého momentu motoru (neplatná data od CAN)
P1351 - Relé regulace předehřívání/dohřívání

Tipuju to na ten snímač paliva, ale proč to zase po chvili jde normálně? Leda by se tam objevoval nepřiměřenej odpor a dávalo by to špatný hodnoty.. Blbý je, že to můžou dělat i špatný vstřiky a tim jak poklesne tlak tak se to celý rozhodí a chcípne to.. Nápady?
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20174
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

co to je za sráče - jak je to starý, najeto ? to je už 1.6D multijet ?
Woko_O
Aktivista
Příspěvky: 1643
Registrován: 06 zář 2011, 20:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od Woko_O »

Jo to už je ten novej 07- . Tohle je snad konkrétně 2007.. Jak říkáš 1.6D multijet..
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20174
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

začal bych paliváčem, kdo ví kdy to někdo měnil...
pak by to chtělo live data / parametry v době kdy to chcípne
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1779
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Odpovědi: 0
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

Ahoj, trochu mimo témy ale s čím (okrem multi-diag) diagnostikujete Scudo 07 a hore (2.0JTD-HDI)? Neskúšal to niekto s Lexiou? Či to má nejaký svoj Fiaťácky protokol?
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

tak to mi dela skoro to same na 2,4 JTD akorat,ze me to v 90% pripadu udela,kdyz jedu rano studeny motor a brzdim na trojku tak chcipne. a musim vyndat klicke pockat minutku a pak chytne a jedu dal a jezdi treba cely den nebo se opakuje . snimac na listem jsem prehazoval, DRV mam novej palivak je taky tak 5 tis,ale pravda,ze sem jezdil na sracky a klidne muze byt palivac protrhly a DRV zase nacaty,protoze nez se to zahreje,tak pri vyrazeni se zhoupne volnobeh az na 500 otacek a to delava temer vzdy DRV
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1779
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Odpovědi: 0
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

A nevie teda niekto či ten krám ide napichnúť s Lexiou?
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20174
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

nevím no, starý Scuda někdy šly,někdy ne...záleží na ECU
koma33
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 24 led 2013, 19:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od koma33 »

Da sa to napichnut aj lexiou bez problemov
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“