

Moderátoři: šulda, Moderátoři
Jericho prosímtě, nech už pana Abartha v klidu, tyhle motory mají prostě syndrom nové doby a to že se šetřilo VŠUDE, proto se to jebe. Když jsi nafoukl na 150kw starý ASZ tak tem motor to nezajímalo, ale když podobnej scénař naleješ do těch novejch šuntů kde jsou elologický lágry bez olova, slabá klika, oleje LL je problém. Je to potřeba zkontrolovat dát nový lágry šrouby, měnit olej včas a nejezdit na sprinty do milovic s BLS,BXE pod kapotoujericho-3 píše:Marek 320 -a ty nové šrouby již budou lepší..? Viděl jsem několik ojničních šroubů/asi ne z BXE / které díky velkým svalům mechánů byly až o 1/3 delší..Byly zeslabeny tak, že je to až neuvěřitelné , ale byly vcelku. Samozřejmě nezřízená moda úpravců a touha majitelů o nesmyslných výkonech má své důsledky...Když přijede borec v Audi na inzerát k chipování motoru, sedne do auta a zeptá se, tak kolik ? A podle peněz majitele zvedne výkon.Majitel zaplatí, natočí a dá mu kládu...Toho úpravce nezajímá, v jakém stavu je motor, na jakém oleji jezdí apod...Co mu je vlastně do toho , když je blb majitel..Panu Abarthovi a podobným mistrům by se z toho přivodil nervový záchvat...
Může někdo dát čísla na BXE, modelový rok 2008.maros30 píše:045105701B GLB - horní pánve,Jocco666 píše:Nazdar chalani wiem ze to tu bolo spominané ale poradili by ste mi relativne šupli sem kódy resp vyrobne čisla šalok mtore idu do 1.9tdi 77kw BLS lebo podla vin ukazuje dva typy od kobelakov dakujeem
045105701C GLB - dolní pánve,
045105425 - šrouby.
to je nejake cudne....a takto sa tazko hodnoti. Trebalo sa na ten motor poriadne pozriet čo sa tam dialo a prečo vyletela ojnica. Tam najdes pricinu, z tych jednotlivých dielov vyčítaš čo sa im stalo.Source píše:Chlapi nechce sa mi veriť, ale známenu vyletela oknica na BXE aj keď už mal vymenené šály a šróby. Čo myslíte použil nejaké zlé diely ? Tvrdí že dával origo diely ale neviem konkrétne číslo dielov. Mohlo sa stať že sa aj nové diely tak opotrebovali alebo skorej hľadať chybu v montáži ?