VW Passat B6 - 2,0 TDI CR

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

Tak tak,ohmicky kabel ok,pod zatazenim cez koroziu eeeeeeeeeee
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

ja som si kua az teraz vsimol ze to je CYKY kabel chlapi :D :D :D (LOL) (LOL)
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
19olo88
Přispěvovatel
Příspěvky: 580
Registrován: 01 led 2012, 23:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Hlohovec, SK

Příspěvek od 19olo88 »

octaviask píše:ja som si kua az teraz vsimol ze to je CYKY kabel chlapi :D :D :D (LOL) (LOL)
Ne Cyky ale plastak H05vv-F (cysy) :D

Inak kabelaz cista bez bordelu alebo korozie.. Tak uvidime (wallbash)
Octavia , AGR + Frids S764, EGR off. - EX
Passat Variant 3BG - TDI PD 130PS 5q AWX, EGR off, dvojhmota 228mm+HDS57, chip 16x ps, 36x Nm.
Ford S-Max Titanium. 2.0tdci 85kw/ sw 120kw.
dreizig5
Aktivista
Příspěvky: 1760
Registrován: 01 kvě 2011, 13:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Doma

Příspěvek od dreizig5 »

jj.asi si odskočil někdo kdo jim dělal el. v baráku a udělal ju zrovna aj na autě (LOL)
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

19olo88 píše:
octaviask píše:ja som si kua az teraz vsimol ze to je CYKY kabel chlapi :D :D :D (LOL) (LOL)
Ne Cyky ale plastak H05vv-F (cysy) :D

Inak kabelaz cista bez bordelu alebo korozie.. Tak uvidime (wallbash)
bordel a koroziu netreba...stacilo co som videl na foto.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
dreizig5
Aktivista
Příspěvky: 1760
Registrován: 01 kvě 2011, 13:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Doma

Příspěvek od dreizig5 »

tak tohle by se asi špatně měřilo oscem :D
19olo88
Přispěvovatel
Příspěvky: 580
Registrován: 01 led 2012, 23:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Hlohovec, SK

Příspěvek od 19olo88 »

Tak auto ide... Len stalo sa nam 1x ze po nastartovani chciplo ale išlo dalej naštarotvat a diag vyplul toto:
000022 - rada valcu 1: snimac polohy vackoveho hridele G40 / otacek
motoru G28 - nespravny pomer.

Viem že v servise mu menily rozvody...čiže asi hladat tam..
Ma CR motor nejaku možnosť zistit synchronizaciu vačky a kluky? G40 a G28 ako u PD motorov ?
Octavia , AGR + Frids S764, EGR off. - EX
Passat Variant 3BG - TDI PD 130PS 5q AWX, EGR off, dvojhmota 228mm+HDS57, chip 16x ps, 36x Nm.
Ford S-Max Titanium. 2.0tdci 85kw/ sw 120kw.
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

isto avsak legenda hovori ze pri EDC16 a vysssie nema ta hodnota vypovedny efekt a netreba jej verit (neviem preco).

Ak robili rozvody v tom istom servise ako tu kabelaz tak veru chystaj pripravky.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

synchronizace klika vačka je v kanále 51
19olo88
Přispěvovatel
Příspěvky: 580
Registrován: 01 led 2012, 23:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Hlohovec, SK

Příspěvek od 19olo88 »

octaviask: nema ta hodnota vypovedny efekt a netreba jej verit (neviem preco) - to ako tej hodnote zo snimaca G40 ci tej chybe ?

huml: diky a je tam aj ako u PD tolerancia od do?
Octavia , AGR + Frids S764, EGR off. - EX
Passat Variant 3BG - TDI PD 130PS 5q AWX, EGR off, dvojhmota 228mm+HDS57, chip 16x ps, 36x Nm.
Ford S-Max Titanium. 2.0tdci 85kw/ sw 120kw.
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

když to dám na přípravky, je to dejme tomu do +/- 1
19olo88
Přispěvovatel
Příspěvky: 580
Registrován: 01 led 2012, 23:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Hlohovec, SK

Příspěvek od 19olo88 »

Bolo tam krasnych +7,2 😆
Auto islo len si kedykolvek chciplo.
Po hladani najlepsej polohy nastavene na -0.5 az -0.9. Hned to ma iny zvuk.
Octavia , AGR + Frids S764, EGR off. - EX
Passat Variant 3BG - TDI PD 130PS 5q AWX, EGR off, dvojhmota 228mm+HDS57, chip 16x ps, 36x Nm.
Ford S-Max Titanium. 2.0tdci 85kw/ sw 120kw.
19olo88
Přispěvovatel
Příspěvky: 580
Registrován: 01 led 2012, 23:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Hlohovec, SK

Příspěvek od 19olo88 »

Panstvo rozvody nastavene auto ide kultivovane a aj zvuk to ma zdravsi ale druha vec.
Chalan mi dnes volal ze asi po hodine jazdy a odstati ale na pol hodinky sadol do auta nastartoval a dal D a po zosliapnuty plynu auto zhaslo a to ze az 2x po sebe.. samozrejme hned blikalo zhavenie..
Ze ho rozbehol az ked na D sa rozbehol z volnobehu plynule ze inak zhasinalo..
Nema diagnostiku doma tak bude musiet prist ku mne ale tak zhruba netusite kde by mohol byt zadrhel.? V plynovom pedali? (Potenciometer ) ??
Zacinam byt z toho auta na nervy.
Octavia , AGR + Frids S764, EGR off. - EX
Passat Variant 3BG - TDI PD 130PS 5q AWX, EGR off, dvojhmota 228mm+HDS57, chip 16x ps, 36x Nm.
Ford S-Max Titanium. 2.0tdci 85kw/ sw 120kw.
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

diag ;)
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
19olo88
Přispěvovatel
Příspěvky: 580
Registrován: 01 led 2012, 23:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Hlohovec, SK

Příspěvek od 19olo88 »

octaviask píše:diag ;)
To mi je jasne že bez toho sa nikam nepohneme...

Tato chyba sa mu tam sem ta vyskitne a vždy zrovna ked da D a pridá plyn.

008504 - snimac polohy pedalu plynu (G79)/(G185) neverohodný pomer.
P2138- 000 - Sporadická.
Octavia , AGR + Frids S764, EGR off. - EX
Passat Variant 3BG - TDI PD 130PS 5q AWX, EGR off, dvojhmota 228mm+HDS57, chip 16x ps, 36x Nm.
Ford S-Max Titanium. 2.0tdci 85kw/ sw 120kw.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“