Fiat stilo 1.6 16V 2002 slabý ťah keď tam je filter

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Ricky555
Přispěvovatel
Příspěvky: 110
Registrován: 14 kvě 2015, 17:06

Fiat stilo 1.6 16V 2002 slabý ťah keď tam je filter

Příspěvek od Ricky555 »

Nazdar borci, potrebujem poradiť kúpil som fiat stillo 1.6 16V 74 kw 2002
Auto nemá ťah ide max 120km/hod keď odpojím hadicu od škrtiacej klapky a idem sa previesť (bez filtra ) auto je živé a ťahá tak ako by malo. Kde môže byť problém ? Fiter som vymenil nový aj tak to robí. Diagnostika nič nepíše. A druhá chyba auto niekedy neštartuje točí točí a keď to skúsim vypnúť zapnúť tak 5 krát tak chytí. po naštartovaní chod motora je v normále Ďakujem za rady
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4643
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

No,někde je ucpaný sání.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Ricky555
Přispěvovatel
Příspěvky: 110
Registrován: 14 kvě 2015, 17:06

Příspěvek od Ricky555 »

Sanie som na kompletku rozobral hadice aj filter box a nič nieje upchaté
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4643
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

No,něco tam musí být. Logika věci.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Ricky555
Přispěvovatel
Příspěvky: 110
Registrován: 14 kvě 2015, 17:06

Příspěvek od Ricky555 »

Ešte raz ti píšem v saní nič nieje. (LOL)
L
Přispěvovatel
Příspěvky: 380
Registrován: 27 zář 2009, 10:15
Bydliště: Přerov

Příspěvek od L »

Tenhle motor má váhu vzduchu, nebo ne? Pokud jo a odpojil jsi hadici přímo u klapky, odstavil jsi váhu od průtoku vzduchu. Takže by to mohl být problém váhy.
Ricky555
Přispěvovatel
Příspěvky: 110
Registrován: 14 kvě 2015, 17:06

Příspěvek od Ricky555 »

L píše:Tenhle motor má váhu vzduchu, nebo ne? Pokud jo a odpojil jsi hadici přímo u klapky, odstavil jsi váhu od průtoku vzduchu. Takže by to mohl být problém váhy.

konkrétne ja nemám váhu vzduchu.
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

to s tym filtrom je somarina, skus vybrat filter a ist sa previet bez filtra (ale so zapojeným saním). Tento motor vahu nema.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Uživatelský avatar
jurosdi
Aktivista
Příspěvky: 1243
Registrován: 05 pro 2009, 21:11
Bydliště: topolčany- SR

Příspěvek od jurosdi »

Nemá to náhodou snímač podtlaku( atm.tlaku) v sacom potrubí ,ktorý je umiestnený medzi klapkou a motorom?? Tento ked je tesne pred smrtou ,tak ja náchylný na odpor filt.vložky...
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

samozrejme ze ma ;) Akurat podlak a značný odpor robí klapka..odpor vlozky filtra je viac menej zanedbatelny
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Ricky555 píše:Ešte raz ti píšem v saní nič nieje. (LOL)
A do boxu filtru je přisávání ok jednou mě tam nechal lakýrník hadr.
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“