Tdi do felicie

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

martineme03
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 21 led 2014, 19:12

Příspěvek od martineme03 »

DanT3 píše:A pokud bude nějak rabiátsky postavený čerpadlo, tak ty špičky krouťáku budou jak explosivní destrukční systém, pro tu skříň.
A homokineťáky a tripody na vnitřní straně.... ty jsou taky směšný na tyhle hodnoty. Pokud to teda bude mít grip (kola, gumy), což při tom autokrosu asi tolik ne, ale stejnak....
Hele, stručně řečeno, je to masochistickej projekt (noteeth)

Asi jsou vhodnější motorizace pro lehkej pickup 8)

Na druhou stranu, směle do toho, není to neřešitelný :punk:
no čerpadlo by mělo být od holze. Vstřiky race 520 a turbo 2260. Bude zavařený diferák tak na te hlině by to nemuselo byt rak špatný
martin
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

No a jak posilis prevodovku? Nebo mas nakoupeno dostatek prevodovek do zasoby? ;)

Protoze neni az tak dulezite co mas na motoru ale co mas na kolech.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
martineme03
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 21 led 2014, 19:12

Příspěvek od martineme03 »

Forest píše:No a jak posilis prevodovku? Nebo mas nakoupeno dostatek prevodovek do zasoby? ;)

Protoze neni az tak dulezite co mas na motoru ale co mas na kolech.
zkusim to a kdyžtak to přehodím do g3
martin
Uživatelský avatar
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

Podle mě je TDI do feldy holej nesmysl. Možná tak sériový 1Z s opatrným používáním by ta převodovka a spojka snesly, ale rozhodně ne něco výkonnějšího v závodním nasazení... a swap TDI převodovky do feldy by znamenal opravdu hodně práce, výroba všech držáků, úprava poloos, přizpůsobení pedálovky, řazení, atd. Takže by to bylo pracný stejně jako kdybys to dával (když to přeženu) třeba do Oplu, Nissana nebo kteréhokoliv jnýho auta...

Do feldy podle mě existuje jen jedinej správnej motor a to je 1.3MPI. S dobrou vačkou a krátkou převodovkou by tomu těžkýmu TDIčku nakopalo zadek ;) Felda nemá podvozek a kastli na tak těžkej motor. Pokud chceš TDI v lehký kastli, tak do mk2 Golfa pasuje plug and play. Nebo Seat Ibiza, tam se TDI dávalo sériově, takže tam je to úplná pohoda :) případně i ten mk3 Golf
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Vytesat do kamene!

případně lze přestavět převodovku na delší 1 aby jsi při startu vyrazil o 5m dál než ostatní ale to je zase jiná bajka...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

@martineme03: Peclive zvaz, zda se na to nevykasles a rovnou to nedas do jineho auta (jak ti radi vyse) protoze by te to mohlo financne zruinovat a pritom by sis nic neuzil (teda pokud neni cesta tvym cilem).
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
DanT3
Přispěvovatel
Příspěvky: 64
Registrován: 08 pro 2007, 23:54
Bydliště: Marjánky

Příspěvek od DanT3 »

to martineme03:
asi jsi tohle všecko slyšet nechtěl, ale věř zdejším harcovníkům, ušetříš peníze a čas, kterej v dnešní době má čim dál tim vyšší hodnotu...

V pick-upu je až až i oturbenej 1,9D nebo rovnou 1,9TD, o čemž je tu bohatě psáno v topicu u Rastikose. I ten s tim autem cvičí víc, než je to schopný pobrat. Pokud se vyřeší spojka, převodovka to nějakej čas zvládá a je to sympatický svezení, pro někoho, kdo konkrétně tohle potřebuje.

Já mám teda pickupy oba, jak benzína, tak diesela, takže můžu říct, že ten benzínovej jde do zatáček s takovou jakousi lehkostí oproti tomu naftovýmu, kde ta váha motoru je zkrátka znát. Ale zas ten krouťák, ten vede ;)
BUS RULEZZ!!! VW T3 mTDI AFN, GT1749VA, PP764, Bosch 11mm
Fabia AXR, zatím serie
VW LT II, 2,5TDI AVR
Uživatelský avatar
LadisV6
Přispěvovatel
Příspěvky: 98
Registrován: 26 led 2013, 19:31
Bydliště: Louny

Příspěvek od LadisV6 »

Šlo by do Arosy 1.9 PD ARL? Co poloosy a převodovka? Teď tam je 1.7 SDI.
Výkon na VBčku 190 HP.
SEAT
1.6 16V - SOLD
2.0 TFSi - SOLD
2.8 V6 - SOLD
1.9 TDi ARL
2.8 V6 zase doma
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

LadisV6 píše:Šlo by do Arosy 1.9 PD ARL? Co poloosy a převodovka? Teď tam je 1.7 SDI.
Výkon na VBčku 190 HP.
Jde tam, ale otazkou je co je potreba vsechno vymenit a poupravit.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“