Turbo 81kw.

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Gambller
Přispěvovatel
Příspěvky: 865
Registrován: 24 črc 2008, 19:10
Bydliště: Šumava

Turbo 81kw.

Příspěvek od Gambller »

Zdravim pánove.. již po 2x jsem čistil turbo na svém leonu. vždy zas.ana regulace. Ted mám auto načipovane na cca 150k. a turbo už i houka a pade opět do nouzadku. Mám koupit Nové turbo original nebo nějaké silnějsí a dočipovat? Na netu jsou turba kolem 6500. Repas u nas v Rema Strakonice vyjde na 13t. komplet. dik za info
Seat Leon 1M 81kw. Egr off. clear lauf. -40/-40. Postupnej upgrade...
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7510
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

Kdyztak mam origo funglovku za 13,neni to repas!
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

mozes ho vycistit aj 10x pokial mas zlu zmes budes cistit kazde jedno.

Daj si na poriadok vstrekovace, odlad si soft poriadne (lambda faktor na poriadok) a po dobrom vycisteni uz o turbe nebudes vediet.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

taky zalezi jak jezdiš.......
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
Uživatelský avatar
Gambller
Přispěvovatel
Příspěvky: 865
Registrován: 24 črc 2008, 19:10
Bydliště: Šumava

Příspěvek od Gambller »

krátký trasy. Ale auto nešetřim.
Seat Leon 1M 81kw. Egr off. clear lauf. -40/-40. Postupnej upgrade...
p.s.
Aktivista
Příspěvky: 1084
Registrován: 23 pro 2010, 09:38
Bydliště: Nová Role

Příspěvek od p.s. »

musíš vyčistit a podložit regulaci pak máš po nouzáku ;)
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... lace+turba
Škoda Octávie Combi 1.9 TDI 81KW
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

mame jedno auto s ktorym pan chodi do servisu k nam uz od nova. Octavia I, 66kw, ALH, momentalne ma 980.000km, pôvodné čerpadlo, pôvodné turbo..pan jazdi pomaličky, nenahana...

turbo v zivote von nebolo, reguluje ako nové.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Uživatelský avatar
MarfyE34
Přispěvovatel
Příspěvky: 503
Registrován: 06 črc 2011, 10:17
Bydliště: Mordor

Příspěvek od MarfyE34 »

Hlavně nic nepodkládej , já to udělal po prvním vyčištění a auto přestalo táhnout. Tím podložením vzduch podcházel pod těma naklápěcíma lopatkama a turbo ztratilo ten správný tlak. Čili jsem ho vyndaval dvakrát !
Leon ST FR CUNA 135 kW DSG 210 000 km
E39 530d M57D30 370 000 km
Ex Bora Variant ASZ 513 000 km :roll:

https://imgur.com/FesKPdz
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

ziadne podkladanie!!!!
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4643
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Nepodkládej a čistíš stále,je-li to ASV.
ALH netrpí na zatuhlou regulaci,to jen pro pořádek.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Red Devil
Přispěvovatel
Příspěvky: 567
Registrován: 14 říj 2013, 18:17

Příspěvek od Red Devil »

Proc alh netrpi na regulaci?
Ja ted taky cistil zeny 81kw a podkladal jsem to, auto tahne. Nedokazu posoudit jak ale tahne.
Mel jsem pred tim ALH nacipovanou na 89kw a ta tahla lip nez tahle 81 hned jak jsme ji dovezli, ale tam byl jinej i kroutak....
A ted mam 103kw bkd, takze nemam odhad
p.s.
Aktivista
Příspěvky: 1084
Registrován: 23 pro 2010, 09:38
Bydliště: Nová Role

Příspěvek od p.s. »

mám ASV podloženo cca 4 roky auto tahá od 15OO otáček žádná nouze se nekoná
mám to i čiplý a jede to parádně
podloženo O,1mm podložkama
najeto cca 70000km
Škoda Octávie Combi 1.9 TDI 81KW
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4643
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Turbo v ASV má nejmenší vůli na naklápěcích lopatkách než v ostatních. Má v základu rychlejší reakci,možná nepoznatelnou pro normálního řidiče.
Spaliny jsou mazlavé,nalepí se a je třeba je profouknout. "Dědastyl" to nepročistí.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
yardarytarda
Přispěvovatel
Příspěvky: 456
Registrován: 22 říj 2008, 18:42
Bydliště: Čejkovice

Příspěvek od yardarytarda »

že to budeš protahovat a nepoužívat děda styl,to ti nepomůže,jediné co funguje je podložení!Nebo spíš vyrobení válečků na míru tak aby mezera nebyla větší než 0,2 nejlepší je dosáhnout mezery 0,1 pod každou lopatkou,pak to funguje parádně a můžeš jezdit pořád na dvojku klidně.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“