2.0 TFSI - ztrácí se výkon v otáčkách

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Prospeedy
Přispěvovatel
Příspěvky: 278
Registrován: 08 bře 2009, 21:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

bwa

Příspěvek od Prospeedy »

Sehnáno fungl nový :D ani jsem v to moc nedoufal
Ex: A3 ASZ ..... 300PS :,-(
O2 turbobéňo BWA... 280PS

Akt.: Cupra 1p 2.0 tfsi 370ps/550nm
Passat B7 CR .. profituning
rami
Aktivista
Příspěvky: 1679
Registrován: 28 zář 2006, 16:17
Odpovědi: 0
Bydliště: karvinsko

Příspěvek od rami »

mas foto toho praskleho ?
Okta combi Tdi 66Kw Elegance, MR 02, ALH, 297 614 km
Prospeedy
Přispěvovatel
Příspěvky: 278
Registrován: 08 bře 2009, 21:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

bwa

Příspěvek od Prospeedy »

ted ne, ale nafotím zítra. nemám foták v tel :D
Ex: A3 ASZ ..... 300PS :,-(
O2 turbobéňo BWA... 280PS

Akt.: Cupra 1p 2.0 tfsi 370ps/550nm
Passat B7 CR .. profituning
Prospeedy
Přispěvovatel
Příspěvky: 278
Registrován: 08 bře 2009, 21:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

bwa

Příspěvek od Prospeedy »

konečně jsem to blejsknul.. není to moc vidět, od tý praskliny na foto se to ještě rozjíždí cca 4cm na každou stranu

Obrázek
Ex: A3 ASZ ..... 300PS :,-(
O2 turbobéňo BWA... 280PS

Akt.: Cupra 1p 2.0 tfsi 370ps/550nm
Passat B7 CR .. profituning
Kamco93
Sběrač informací
Příspěvky: 43
Registrován: 28 čer 2014, 21:52
Odpovědi: 0

Příspěvek od Kamco93 »

chlapi nechcem zakladať novu tému tak tu píšem, iba potrebujem poradiť na koľko treba utiahnuť kľuku a hlavu ( Nm). 2.0TFSI audi a3 2006,BWA.
Ďakujem.
rami
Aktivista
Příspěvky: 1679
Registrován: 28 zář 2006, 16:17
Odpovědi: 0
Bydliště: karvinsko

Příspěvek od rami »

Klika - 65 Nm + 90 stupnu.
Ojnice - 30 Nm + 90 stupnu.

hlava 40 Nm + 180 stupnu.
Okta combi Tdi 66Kw Elegance, MR 02, ALH, 297 614 km
PetrSs
Přispěvovatel
Příspěvky: 558
Registrován: 25 srp 2012, 16:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od PetrSs »

Kamco93 píše:chlapi nechcem zakladať novu tému tak tu píšem, iba potrebujem poradiť na koľko treba utiahnuť kľuku a hlavu ( Nm). 2.0TFSI audi a3 2006,BWA.
Ďakujem.
Hlava válců:
Vyměňte šrouby!!!
Stupeň 1 - 40Nm
Stupeň 2 - (°)90
Stupeň 3 - (°)90

tady to máš nějak tak celý:

Obrázek
Autoservis + Pneuservis
Golf V GTI edition 30 - big brake kit 370mm audi tt rs,APR stage II+
Softwarové úpravy vozů od firmy APR
Kamco93
Sběrač informací
Příspěvky: 43
Registrován: 28 čer 2014, 21:52
Odpovědi: 0

Příspěvek od Kamco93 »

Petrss,, vďaka :-D
Prospeedy
Přispěvovatel
Příspěvky: 278
Registrován: 08 bře 2009, 21:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

bwa

Příspěvek od Prospeedy »

Konečně mám fungl nový turbo a proběhla zkouška.. Pro kontrolu jsem nalogoval i to nový turbo a trošku se divím tomu propadu požadavek vs realný :? Co to muže být? Turbo je nový orig, žádný repas. Cca před 6tis ot. to spadne a pak zase nafoukne. Dnes jsem to zkusil na dálnici a na 5st. to je kurevsky znát, na budíku mi klesne tlak z 1,1 k 0,5bar a pak zase vyleze zpátky..

Obrázek
Ex: A3 ASZ ..... 300PS :,-(
O2 turbobéňo BWA... 280PS

Akt.: Cupra 1p 2.0 tfsi 370ps/550nm
Passat B7 CR .. profituning
Prospeedy
Přispěvovatel
Příspěvky: 278
Registrován: 08 bře 2009, 21:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

bwa

Příspěvek od Prospeedy »

Prosím odborníky o názor na co se zaměřit při hledání problému, já už jsem v koncích :( Po tom co mi praskla litina (viz toto téma), tak jsem vyměnil za fungl nové celé origo turbo. Bohužel se mi pořád vyskytuje problém s poklesem výkonu ve vysokých otáčkách (wallbash) Dle diag. žádný chyby nejsou, tlak paliva neklesá, lambda regulátor taky ok, Už vážně nevím.. Je možný že někde přisává vzduch, když jsem měl rozebranej motor při dekarbonizaci? :? údajně mi chudne směs ve vysokých otáčkách, ale už nevím kde začít. S tfsi se seznamuju a nevím na co se konkrétně zaměřit.. děkuju za info

Obrázek
Ex: A3 ASZ ..... 300PS :,-(
O2 turbobéňo BWA... 280PS

Akt.: Cupra 1p 2.0 tfsi 370ps/550nm
Passat B7 CR .. profituning
Kamco93
Sběrač informací
Příspěvky: 43
Registrován: 28 čer 2014, 21:52
Odpovědi: 0

Příspěvek od Kamco93 »

ja som mal tieš prasknute turbo,,, ale výkon pohode ale pozdejšie som mal problem pri vyšších otáčkach a to bola slaba kompresia. neviem ako u teba,Obrázek
Prospeedy
Přispěvovatel
Příspěvky: 278
Registrován: 08 bře 2009, 21:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

bwa

Příspěvek od Prospeedy »

Me to prasklo hned u klapky :roll: svar by asi moc nevydržel.. Ale taky jsem o tom uvažoval.. kompresy jsem ještě neměřil, chci se ted ještě jednou zaměřit na lambdu, jenže nevím jaký kanály pořádně nalogovat a jaký jsou požadovaný hodnoty :? Při tom poklesu padne všechno, jak kdybych ubral plyn - musím asi jít po chudý směsi, proč se to vyhodnocuje takhle.. No je to oříšek :(.. Měl jsem jen samý diesly, s benzínem se ted seznamuju (noteeth) .. před prasklou litinou to tahalo jak pitomý, tak snad se z ničeho nic nevytratila komprese :)
Ex: A3 ASZ ..... 300PS :,-(
O2 turbobéňo BWA... 280PS

Akt.: Cupra 1p 2.0 tfsi 370ps/550nm
Passat B7 CR .. profituning
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“