
2.0 TFSI - ztrácí se výkon v otáčkách
Moderátoři: šulda, Moderátoři
bwa
konečně jsem to blejsknul.. není to moc vidět, od tý praskliny na foto se to ještě rozjíždí cca 4cm na každou stranu


Ex: A3 ASZ ..... 300PS :,-(
O2 turbobéňo BWA... 280PS
Akt.: Cupra 1p 2.0 tfsi 370ps/550nm
Passat B7 CR .. profituning
O2 turbobéňo BWA... 280PS
Akt.: Cupra 1p 2.0 tfsi 370ps/550nm
Passat B7 CR .. profituning
Hlava válců:Kamco93 píše:chlapi nechcem zakladať novu tému tak tu píšem, iba potrebujem poradiť na koľko treba utiahnuť kľuku a hlavu ( Nm). 2.0TFSI audi a3 2006,BWA.
Ďakujem.
Vyměňte šrouby!!!
Stupeň 1 - 40Nm
Stupeň 2 - (°)90
Stupeň 3 - (°)90
tady to máš nějak tak celý:

Autoservis + Pneuservis
Golf V GTI edition 30 - big brake kit 370mm audi tt rs,APR stage II+
Softwarové úpravy vozů od firmy APR
Golf V GTI edition 30 - big brake kit 370mm audi tt rs,APR stage II+
Softwarové úpravy vozů od firmy APR
bwa
Konečně mám fungl nový turbo a proběhla zkouška.. Pro kontrolu jsem nalogoval i to nový turbo a trošku se divím tomu propadu požadavek vs realný
Co to muže být? Turbo je nový orig, žádný repas. Cca před 6tis ot. to spadne a pak zase nafoukne. Dnes jsem to zkusil na dálnici a na 5st. to je kurevsky znát, na budíku mi klesne tlak z 1,1 k 0,5bar a pak zase vyleze zpátky..



Ex: A3 ASZ ..... 300PS :,-(
O2 turbobéňo BWA... 280PS
Akt.: Cupra 1p 2.0 tfsi 370ps/550nm
Passat B7 CR .. profituning
O2 turbobéňo BWA... 280PS
Akt.: Cupra 1p 2.0 tfsi 370ps/550nm
Passat B7 CR .. profituning
bwa
Prosím odborníky o názor na co se zaměřit při hledání problému, já už jsem v koncích
Po tom co mi praskla litina (viz toto téma), tak jsem vyměnil za fungl nové celé origo turbo. Bohužel se mi pořád vyskytuje problém s poklesem výkonu ve vysokých otáčkách
Dle diag. žádný chyby nejsou, tlak paliva neklesá, lambda regulátor taky ok, Už vážně nevím.. Je možný že někde přisává vzduch, když jsem měl rozebranej motor při dekarbonizaci?
údajně mi chudne směs ve vysokých otáčkách, ale už nevím kde začít. S tfsi se seznamuju a nevím na co se konkrétně zaměřit.. děkuju za info





Ex: A3 ASZ ..... 300PS :,-(
O2 turbobéňo BWA... 280PS
Akt.: Cupra 1p 2.0 tfsi 370ps/550nm
Passat B7 CR .. profituning
O2 turbobéňo BWA... 280PS
Akt.: Cupra 1p 2.0 tfsi 370ps/550nm
Passat B7 CR .. profituning
bwa
Me to prasklo hned u klapky
svar by asi moc nevydržel.. Ale taky jsem o tom uvažoval.. kompresy jsem ještě neměřil, chci se ted ještě jednou zaměřit na lambdu, jenže nevím jaký kanály pořádně nalogovat a jaký jsou požadovaný hodnoty
Při tom poklesu padne všechno, jak kdybych ubral plyn - musím asi jít po chudý směsi, proč se to vyhodnocuje takhle.. No je to oříšek
.. Měl jsem jen samý diesly, s benzínem se ted seznamuju
.. před prasklou litinou to tahalo jak pitomý, tak snad se z ničeho nic nevytratila komprese 





Ex: A3 ASZ ..... 300PS :,-(
O2 turbobéňo BWA... 280PS
Akt.: Cupra 1p 2.0 tfsi 370ps/550nm
Passat B7 CR .. profituning
O2 turbobéňo BWA... 280PS
Akt.: Cupra 1p 2.0 tfsi 370ps/550nm
Passat B7 CR .. profituning