el. regulacia
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Kazdopadne sem uz dlhsiu dobu neprispievam , ale toto mi akosi naozaj nedalo nezareagovat. nebudem popisovat rychlosti odozvy serva a podtlaku , na to si urobi nazor kazdy sam. Servo je rychlejsie , ma vacsiu taznu silu ako podtlak a takisto stabilitu akcnej veliciny. Nieje problem namontovat akykolvek regulator na edc 15 16 17. nastup od nizsich otacok je neporovnatelne lepsi , odozva pri preradeni takisto. A co sa tyka bezpecnosti je to len o tom ako je urobeny sw v prevodniku. Spolahlivost zariadenia je podobna ano na podtlakovej membrane. Ja osobne nevidim dovod preco by som mal nahradzovat vysokoklalitne prevodniky co su seriovo montovane na turbach dajakym vyplodom fantazie ako je podtlakova membrana..
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
No a uz ked som sa tu takto rozpisal a vyjadril sa k cene co som panovi napisal. Napisal som 800e. Len pre obraz . v cene bol novy nastavovac na turbo , montaz demontaz turba a kalibracia REA k turboduchadlu , vyroba drziakov a tiahel , vzhladom na to ze uz bola urobena prerabka na podtlak , kompletna diagnostika , ladenie na brzde a prevodnik medzi edc 15 a REA. Vsetko na kluc a zo zarucčenym vysledkom. ziadne take ze tam si kup nastavovac , doma si to nahod ako chces , ja ti dam prevodnik za 200 a tahaj kade lahsie ked ti to nepojde. A dalsia vec ked sa niekomu nepacila cena , treba to odpisat ako odpoved na ponuku a nie sa pousmievad nad tym na fore.erk311 píše:povedal ze to spravi on ale ta cenaa ma prekvapila velmi
Rolan píše:Takze tvuj upravce ti rekl aby sis tam dal el. regulaci, ale uz ti nerekl jak to rozchodit?

MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Prodej to a kup si VKLR, s tim se nemusis parat (shanet REA z BMW) a Brano Ti to naladi jedna radost.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
aj nad tim som rozmislal ale tam je ta ista prirabka EL regulacia tak moc nenaspekulujemForest píše:Prodej to a kup si VKLR, s tim se nemusis parat (shanet REA z BMW) a Brano Ti to naladi jedna radost.

nechapem co je na tom take nekonecne zlozite?
Neporiesi to jeden PIC procesor za 7.50skk so snimacom pod/tlaku za 700skk a krokovym motorcekom so zavitovou tycou s vysokym stupanimza 200skk?
Neporiesi to jeden PIC procesor za 7.50skk so snimacom pod/tlaku za 700skk a krokovym motorcekom so zavitovou tycou s vysokym stupanimza 200skk?
Octavia 1 Elegance rv2003 ASZ TDI PD 96kW M6 96500km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Neni tam zadna prerabka - bafnes turbo, nechas ho u nekoho nastavit tak na 55%, pridelas vstupy, vystupy, dojedes k Branovi (budes sledovat EMP abys to zbytecne nezatezoval) a on Ti to naladi. Kdo rika, ze se musi predelavat tak to proste neumi ... a to, ze to neumi neznamena ze to nejde!erk311 píše:aj nad tim som rozmislal ale tam je ta ista prirabka EL regulacia tak moc nenaspekulujemForest píše:Prodej to a kup si VKLR, s tim se nemusis parat (shanet REA z BMW) a Brano Ti to naladi jedna radost.sa chytim dokoncit to aj s 1756vk hadam budem spokojní , podla slov niektorich ludi to ide krasne
Vykasli se na 1756vk, jestli chces, mam tu GTB2060VKLR a nebo tu mam GTB2056VKLR extended tip (vaha compressoru 40g). Kdyztak mi napis SZ.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
- acryll
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 729
- Registrován: 05 srp 2011, 17:56
- Bydliště: MT
- Kontaktovat uživatele:
začnem zľahka, a nezájdem moc do hĺbky, len tak decentne na mierne uvedenie do problematikysky59 píše:nechapem co je na tom take nekonecne zlozite?
Neporiesi to jeden PIC procesor za 7.50skk so snimacom pod/tlaku za 700skk a krokovym motorcekom so zavitovou tycou s vysokym stupanimza 200skk?

1. treba vediet : potrebny moment motorceka na dostatocne prekonavanie sil aj na turbe ktore je na konci zivotnosti
2. je potreba urcite rychlost otacania motorceka
3. tepelna stalost v rozsahu -40 + 125 °C
to bol motorcek
teraz k pohonu
urcit dlzku "zavitovej tyce", urcit stupanie, z toho treba ostatne veci naprojektovat pre dosiahnutie isteho reakcneho casu, isteho rozlisenia
k problematike riadenia pic procesorom za 7.50skk
na riadenie regulatora je potrebne mat adaptabilny regulator, a sledovat prud tecuci servomotorom, sledovat pozadovanu polohu, skutocnu polohu, a reagovat na dynamicky meniace sa deje
uz len doriesit ako rychlo ma "brzdit" akcny zasah ked uz sa tiahlo priblizuje do cielovej polohy je solidny problem a to zas suvisi aj s tym ako je navrhnuta mechanika, tzn opat rychlost otacania, jemnost chodu,...
a cely cirkus musi byt stabilny pri roznych sposoboch zataze
a teraz to cele navrhni na vydrz 10 rokov a 200K km
ked chces komplet navrhnut servoovladanie turba je potrebny vyvoj ktory vatazi tim inzinierov minimalne na 3/4 roka
ale na prvy pohlad to vyzera jednoducho,nie? len cierna krabicka

-
- Aktivista
- Příspěvky: 1512
- Registrován: 24 kvě 2010, 19:26
- Bydliště: Mladá boleslav -okolí
Andre píše:Tak myslím, že 900e se dá investovat určitě mnohem rozumněji.
Ale jestli je to rozmazané video s glycerinovým budíkem (který ten překmit neukáže) natolik přesvědčivým důkazem, tak prosím.... mimochodem obdivuhodné rozměry, není to zbytečná zátěž?
A nebylo by přesvědčivější ukázat graf toho 330+HP turba?
I turbo s elektronickou regulací umí samozřejmě udělat slušný překmit, stejně jako u podtlakového turba záleží jak je ta regulace nastavená a jak si s tím ladič vyhraje.

vidíš Ondro nějaký překmit? já ne
ani mě se to neříká lehce
chci tady veřejně poděkovat Forestovi že mi vnuknul myšlenku aplikovat REA a v podstatě mě do ní dokopal ,po mých problémech nedofukování a nebo opačně.samozřejmě jsem sám s pomocí jednoho kamaráda realizoval.funguje to uplně super a není problém s mým turbem které je poměrně velké jezdit jako s VB.ač toho Foresta nemáte rádi a ani my se moc nemusíme a on to ví,v tomto případě má určitě pravdu.
REA je naaplikována na hybridu od http://turbopower.cz
OLEG
samozřejmě odladěno Milanem Votavou alias MIRULU a díky za jeho strašnou trpělivost se mnou-věčně nespokojeným
omlouvám se za nekolikanásobne upravení příspevku.bylo psáno rychle a našel jsem několik gramatických chyb,to by se Forest zlobil.na hacky carky nehledte.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Podekovani prijimam, jen me mrzi, ze na to neprisel drive a zaroven vyjadruji verejne respekt nad timto krokem.
Doufam, ze toto bude podnetne pro vsechny ostatni, predevsim licitujici a spekulanty.
Vzhledem k tomu, ze jsem ohledne teto problematiky dost casto kontaktovan, dovolil jsem si zminit ve svem tematu.
Doufam, ze toto bude podnetne pro vsechny ostatni, predevsim licitujici a spekulanty.
Vzhledem k tomu, ze jsem ohledne teto problematiky dost casto kontaktovan, dovolil jsem si zminit ve svem tematu.
Naposledy upravil(a) Forest dne 22 srp 2016, 12:14, celkem upraveno 1 x.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
r.martinec píše:Andre píše:Tak myslím, že 900e se dá investovat určitě mnohem rozumněji.
Ale jestli je to rozmazané video s glycerinovým budíkem (který ten překmit neukáže) natolik přesvědčivým důkazem, tak prosím.... mimochodem obdivuhodné rozměry, není to zbytečná zátěž?
A nebylo by přesvědčivější ukázat graf toho 330+HP turba?
I turbo s elektronickou regulací umí samozřejmě udělat slušný překmit, stejně jako u podtlakového turba záleží jak je ta regulace nastavená a jak si s tím ladič vyhraje.
vidíš Ondro nějaký překmit? já ne
ani mě se to neříká lehce
chci tady veřejně poděkovat Forestovi že mi vnuknul myšlenku aplikovat REA a v podstatě mě do ní dokopal ,po mých problémech nedofukování a nebo opačně.samozřejmě jsem sám s pomocí jednoho kamaráda realizoval.funguje to uplně super a není problém s mým turbem které je poměrně velké jezdit jako s VB.ač toho Foresta nemáte rádi a ani my se moc nemusíme a on to ví,v tomto případě má určitě pravdu.
REA je naaplikována na hybridu od http://turbopower.cz
OLEG
samozřejmě odladěno Milanem Votavou alias MIRULU a díky za jeho strašnou trpělivost se mnou-věčně nespokojeným
omlouvám se za nekolikanásobne upravení příspevku.bylo psáno rychle a našel jsem několik gramatických chyb,to by se Forest zlobil.na hacky carky nehledte.
Ahoj Všem,
Radek má převodník mé výroby, který jsem původně vyvíjel do mého vozu dnes už je v provozu generace 2.0 a pracují naprosto bez problému . Za mne bych už do podtlaku nešel . Bohužel na benzín se ještě vnt nedělá kromě Porsche tak budu musel chvíli počkat .
Zdar