Pug 206 1.6 HDi (9HZ) chcípá, škube

Citroen, Peugeot, Renault..

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
kibi
Aktivista
Příspěvky: 1132
Registrován: 14 čer 2009, 09:17
Odpovědi: 0

Pug 206 1.6 HDi (9HZ) chcípá, škube

Příspěvek od kibi »

ahoj, řeším tchánovo povoz....jednou za čas za jízdy "zdechne", nejde nastartovat (kontrolky a vše ok), po "vychladnutí" chytne na brnk a jezdí zase ok. Mrkl jsem na korekce vstřiků nebyly nejhorší (+1.3,- 0.4,+0.3, -1.2, takové byly minimálně rok, co jsem se na vstřiky díval ), auto v danou chvíli chytalo na brnk, zvuk motoru parádní, požadavek a reál na čerpadle +- seděl (haproval o 10 - 20 mbar) uložená závada byla 01113 - nízký tlak paliva (smazáno a už se neopakovala). Poté začalo vozidlo zlobit tak, že jakmile se ohřálo na 70°C, tak jak na volnoběh tak v tahu kolem 1200ot auto silně škube, motor jde "ostře" ala traktor, dle diag lítají korekce 1. a 4. vstřiku lehce nad hodnoty +- 3.0mg, hapruje požadavek reál čerpadla. Jak se přidá plyn, nebo se nechá volnoběh vše se uklidní a motor opět ševelý.

Dneska jsem DRV ventil na čerpadle i snímač na railu vyndal - vyčistil, konektory prostříknutý, zapojení....problém se pozměnil = nad 3000 ot v zátahu chcípne, pak se musí nastartovat pod plynem, na volnoběh lehce kolísají otáčky....diag hlásí chyby 1113 - nízký tlak paliva a 0087 palivová lišta - příliš nízká hodnota....sáhl jsem pouze na dvě věcí tj na snímač na railu a DRV ventil na čerpadle, kdy chyba se změnila = dle mého selského rozumu DRV na hovno reguluje tlak paliva (dle diag hapruje dost) a logicky je tlak v soustavě nízký a na railu rovněž = že by DRV ventil KO? PS: pokud se nemýlím, kdyby byl snímač na railu KO, ta DRV reguluje na max? bylo mi poraděno, že bývají vymačkaný piny v konektoru snímače....

napadá vás něco? díky
FI combi 1.9TDi ATD + domorobo vylepšováky :D
harvi
Sběrač informací
Příspěvky: 42
Registrován: 24 bře 2008, 12:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od harvi »

kedysi som mal problem na 9HY s vymackanymi pinmi na snimaci otacok (na kluke). Kuckalo(iba za studena), sklbalo, vo finalnej faze skapavalo. Po napruzeni pinov vsetko OK. Snimac ostal povodny
Uživatelský avatar
uiqjirka
Aktivista
Příspěvky: 1293
Registrován: 29 úno 2008, 16:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od uiqjirka »

Jooo francouz a nepruznost pinu je samostatna kapitola.
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1985
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

Zkus ty piny na snímači tlaku...řešil jsem tohle na hdi ve focusu a bylo to tam. Můžou byt u konektoru i o sebe prošoupaný dráty.
Pokud nic tak se v tahu až tam budeš mít těch 1200-1400bar podívej na procento DRV a dej vedět
***VAG,PSA,Renault***
peter
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 14 úno 2006, 11:09
Odpovědi: 0

Příspěvek od peter »

ahoj---na troch firemnych autach citroen berlingo 1.6hdi 66kw stacilo vymenit palivovy filter!!!--pritom servis bosch car vybral cerpadlo-bolo v poriadku-vstrekovace-boli v poriadku--skus ten filter-ahoj-peter
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

DRV plati ze cim vyssie PWM tym vyssi tlak. Existuju na to zaslepky, namiesto DRV ktorym odkusas kde mas problem. DRV vyberes, zalozis zaslepku...a mas akoze DRV s plnym PWM.

Inak je to jednoduche, ked ti to nechce chytit, pripoj diag a pozeraj na tlak paliva v rampe....ak tam bude malo, hladaj uniky, respektive prečo tam nie je palivo.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Odpovědět

Zpět na „Francouzské vozy“