na tom žhaviču normál uděláš závit matičky očkoNOVON píše:Videl jsem kdesi,ze mel borec nejake jine zhavicky-se zavitem nahore a normalne hrubsi kabel s ockama misto tech nasazovacich fajek.Ale z ceho mel ty zhavky,to netusim.
špatné studene starty rotačka
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34089
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
testasstreta
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 103
- Registrován: 11 pro 2016, 09:39
slovacek.milos píše:Zhavicky jsem mel strcene v liste a kazdou propojenou pres startovaci kabel primo na baterku a behem 2s svitily cervene. Uz me napada jen ze by byl KO cerpadlo protoze se nekdy stane za jizdy ze jede se v tahu kolem 2,5 tis se straci vykon a do 3tis a pak skubne a zse jede a dlouho nic. A nekdy je tvrdsi chod motoru. A kdyz bezi na volnobeh tak celkem smrdi (ale to muze byt tim ze predchozi majitel odstranil katik)jirka.p píše:zdravim..mam stejny problem. 1.9TDI 81kw AHF
nejlíp sehnat někoho s kleštovým ampermeetrem, a ráno zkusit jestli do žhavičů teče po zapnutí klíčku 60A
VW Eos 2.0 TFSI 147kw BWA. 390hp/540nm 
Skoda octavia 2 1Z - 1752,AL vstriky , C cidlo , 312/286mm ,podvozek komplet rs
Skoda octavia 2 1Z - 1752,AL vstriky , C cidlo , 312/286mm ,podvozek komplet rs
-
yardarytarda
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 455
- Registrován: 22 říj 2008, 18:42
- Bydliště: Čejkovice
A ten novej motor jsi přehodil jen motor nebo komplet i s čerpadlem?Jen taková otázka jestli to nemohlo být třeba v čerpadle..pavlin2 píše:Mel sem ten stejny problem, nove hadice, nadrz vycistena, filtr menen nekolikrat, zhavilo, vsechno ok, i balonek se zpetnym ventilem jsem mel. Resil sem to asi dva roky bez uspechu, chytalo to po valcich jakoby tam nebyla nafta, nakonec se motor zadrel na klice, dal se druhej a chyta na otoceni i v mrazu. Ale snad to neni tvuj pripad. Zkus jak rika milos jeste zalit filtr nebo tam dat balonek (z pazouta treba) a zkus ho pred startem namackat dokud nebude uplne tvrdej.
Prehazovala se klika s pistama a ojnicema. Plus davali se nove krouzky a vyhonovali se vlozky. Ale problem byl i predtim proto jsem to resil vymnenou vnitrku a myslel jsem ze to pomuze. Predtim tlaky stezi 12 ted ma na studenem 22 pri tech mrazech. Zkusim jeste pridat na startovaci davce co to udela.yardarytarda píše:A ten novej motor jsi přehodil jen motor nebo komplet i s čerpadlem?Jen taková otázka jestli to nemohlo být třeba v čerpadle..pavlin2 píše:Mel sem ten stejny problem, nove hadice, nadrz vycistena, filtr menen nekolikrat, zhavilo, vsechno ok, i balonek se zpetnym ventilem jsem mel. Resil sem to asi dva roky bez uspechu, chytalo to po valcich jakoby tam nebyla nafta, nakonec se motor zadrel na klice, dal se druhej a chyta na otoceni i v mrazu. Ale snad to neni tvuj pripad. Zkus jak rika milos jeste zalit filtr nebo tam dat balonek (z pazouta treba) a zkus ho pred startem namackat dokud nebude uplne tvrdej.
VW Eos 2.0 TFSI 147kw BWA. 390hp/540nm 
Skoda octavia 2 1Z - 1752,AL vstriky , C cidlo , 312/286mm ,podvozek komplet rs
Skoda octavia 2 1Z - 1752,AL vstriky , C cidlo , 312/286mm ,podvozek komplet rs
-
yardarytarda
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 455
- Registrován: 22 říj 2008, 18:42
- Bydliště: Čejkovice
dotaz byl na člena "pavlín2"jirka.p píše:Prehazovala se klika s pistama a ojnicema. Plus davali se nove krouzky a vyhonovali se vlozky. Ale problem byl i predtim proto jsem to resil vymnenou vnitrku a myslel jsem ze to pomuze. Predtim tlaky stezi 12 ted ma na studenem 22 pri tech mrazech. Zkusim jeste pridat na startovaci davce co to udela.yardarytarda píše:A ten novej motor jsi přehodil jen motor nebo komplet i s čerpadlem?Jen taková otázka jestli to nemohlo být třeba v čerpadle..pavlin2 píše:Mel sem ten stejny problem, nove hadice, nadrz vycistena, filtr menen nekolikrat, zhavilo, vsechno ok, i balonek se zpetnym ventilem jsem mel. Resil sem to asi dva roky bez uspechu, chytalo to po valcich jakoby tam nebyla nafta, nakonec se motor zadrel na klice, dal se druhej a chyta na otoceni i v mrazu. Ale snad to neni tvuj pripad. Zkus jak rika milos jeste zalit filtr nebo tam dat balonek (z pazouta treba) a zkus ho pred startem namackat dokud nebude uplne tvrdej.
tlaky mám 30 vše tip ťop,podezření mám právě na čerpadlo tak mě to zajímá zda měnil motor včetně čerpadla nebo použil čerpadlo z původního motoru když mu to teť startuje na brnk.
A kolik jsi na tom najel, po té opravě? Koukám, že TDI mají problémy jako předkomůrky. různě to přestavujete, cpete tam jiné trysky a přitom mít motor v sérii, tak musí chytit na škub a ne jako multikára. máš správně postavené čerpadlo? Nemá ti to co smrdět na volnoběh , pokud je správný předvstřik a trysky..A jestli to máš složeno a nic není najeto, nediv se, musí si to sednout i když budíky tlaku válců ukazují cokoliv..Zkus to hodit o zub a zkus ranní start ať to mlátí jak chce..aspoň budeš vědět, co se děje. A musí to ihned po začátku startování kouřit z výfuku. Pokud není minus 10 , tak to musí chytit i bez žhavení, pokud ne,a je vše o.k. tak motor nemá pořádné tlaky... 
nepropadat panice...
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34089
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
nepropadat panice...
To yardarytarda: Menil se jen samotnej motor. Vse ostatni jako cerpadlo, vstriky a cela palivova soustava zustala jak je a chyta to na drc.
Kdyz uz pomalu ten starej motor koncil, tak se starty zacaly zhorsovat vic a vic a zaroven korekce vstriku v 13. bloku byly rozm..dany plus minus 2,5 na vsech valcich, ale to bylo cca mesic pred zadrenim, jinak korekce byly naprosto ok, olej to nebralo, nic. Jen mi pripadalo ze to jede krapet hur nez jiny 81cky, ale nic strasnyho.
Jinak cerpadlo co bylo i na starym motoru je tam dodnes, uz je to dva roky a najeto 70000km. Chyta to i v -17 na otoceni. Natrapil jsem se s tim asi dva roky, nekolikrat sem menil filtr, hadice, daval ruzny zpetny ventily, zkousel ruzne nastavit predvstrik a volnobeznou davku (vramci tolerance samozrejme), startovaci davka, delka zhaveni atd, nic nepomohlo ani trosku... Rozsvicenim jedne neprijemne kontrolky jmenem mazani a mlacenim motoru se to vyresilo
Kdyz uz pomalu ten starej motor koncil, tak se starty zacaly zhorsovat vic a vic a zaroven korekce vstriku v 13. bloku byly rozm..dany plus minus 2,5 na vsech valcich, ale to bylo cca mesic pred zadrenim, jinak korekce byly naprosto ok, olej to nebralo, nic. Jen mi pripadalo ze to jede krapet hur nez jiny 81cky, ale nic strasnyho.
Jinak cerpadlo co bylo i na starym motoru je tam dodnes, uz je to dva roky a najeto 70000km. Chyta to i v -17 na otoceni. Natrapil jsem se s tim asi dva roky, nekolikrat sem menil filtr, hadice, daval ruzny zpetny ventily, zkousel ruzne nastavit predvstrik a volnobeznou davku (vramci tolerance samozrejme), startovaci davka, delka zhaveni atd, nic nepomohlo ani trosku... Rozsvicenim jedne neprijemne kontrolky jmenem mazani a mlacenim motoru se to vyresilo
Taky jsem řešil horší studené starty u ASV, kdy kolem nuly chytala až tak na páté otočení, uvažoval jsem o vypínači na čidlo teploty apod. Vyřešil jsem to tak, že startuji s napůl sešlápnutým plynem a kolem 0 chytá na "brnk"a v -12 asi na třetí otočení, jakmile začne chytat, plyn pustím a motor plynule přejde do volnoběhu....
-
testasstreta
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 103
- Registrován: 11 pro 2016, 09:39
-
testasstreta
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 103
- Registrován: 11 pro 2016, 09:39
