špatné studene starty rotačka

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34089
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

NOVON píše:Videl jsem kdesi,ze mel borec nejake jine zhavicky-se zavitem nahore a normalne hrubsi kabel s ockama misto tech nasazovacich fajek.Ale z ceho mel ty zhavky,to netusim.
na tom žhaviču normál uděláš závit matičky očko
testasstreta
Přispěvovatel
Příspěvky: 103
Registrován: 11 pro 2016, 09:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od testasstreta »

slovacek.milos píše:
jirka.p píše:zdravim..mam stejny problem. 1.9TDI 81kw AHF

nejlíp sehnat někoho s kleštovým ampermeetrem, a ráno zkusit jestli do žhavičů teče po zapnutí klíčku 60A
60A tam urcite nepotece protoze je tam 50A pojistka. Alebl zkusim je po jedny pripojovat a merit proud
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

to by si musel rozmrdat motorovu zilu (LOL)
jirka.p
Přispěvovatel
Příspěvky: 536
Registrován: 17 pro 2013, 16:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od jirka.p »

slovacek.milos píše:
jirka.p píše:zdravim..mam stejny problem. 1.9TDI 81kw AHF

nejlíp sehnat někoho s kleštovým ampermeetrem, a ráno zkusit jestli do žhavičů teče po zapnutí klíčku 60A
Zhavicky jsem mel strcene v liste a kazdou propojenou pres startovaci kabel primo na baterku a behem 2s svitily cervene. Uz me napada jen ze by byl KO cerpadlo protoze se nekdy stane za jizdy ze jede se v tahu kolem 2,5 tis se straci vykon a do 3tis a pak skubne a zse jede a dlouho nic. A nekdy je tvrdsi chod motoru. A kdyz bezi na volnobeh tak celkem smrdi (ale to muze byt tim ze predchozi majitel odstranil katik)
VW Eos 2.0 TFSI 147kw BWA. 390hp/540nm :)
Skoda octavia 2 1Z - 1752,AL vstriky , C cidlo , 312/286mm ,podvozek komplet rs
yardarytarda
Přispěvovatel
Příspěvky: 455
Registrován: 22 říj 2008, 18:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Čejkovice

Příspěvek od yardarytarda »

pavlin2 píše:Mel sem ten stejny problem, nove hadice, nadrz vycistena, filtr menen nekolikrat, zhavilo, vsechno ok, i balonek se zpetnym ventilem jsem mel. Resil sem to asi dva roky bez uspechu, chytalo to po valcich jakoby tam nebyla nafta, nakonec se motor zadrel na klice, dal se druhej a chyta na otoceni i v mrazu. Ale snad to neni tvuj pripad. Zkus jak rika milos jeste zalit filtr nebo tam dat balonek (z pazouta treba) a zkus ho pred startem namackat dokud nebude uplne tvrdej.
A ten novej motor jsi přehodil jen motor nebo komplet i s čerpadlem?Jen taková otázka jestli to nemohlo být třeba v čerpadle..
jirka.p
Přispěvovatel
Příspěvky: 536
Registrován: 17 pro 2013, 16:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od jirka.p »

yardarytarda píše:
pavlin2 píše:Mel sem ten stejny problem, nove hadice, nadrz vycistena, filtr menen nekolikrat, zhavilo, vsechno ok, i balonek se zpetnym ventilem jsem mel. Resil sem to asi dva roky bez uspechu, chytalo to po valcich jakoby tam nebyla nafta, nakonec se motor zadrel na klice, dal se druhej a chyta na otoceni i v mrazu. Ale snad to neni tvuj pripad. Zkus jak rika milos jeste zalit filtr nebo tam dat balonek (z pazouta treba) a zkus ho pred startem namackat dokud nebude uplne tvrdej.
A ten novej motor jsi přehodil jen motor nebo komplet i s čerpadlem?Jen taková otázka jestli to nemohlo být třeba v čerpadle..
Prehazovala se klika s pistama a ojnicema. Plus davali se nove krouzky a vyhonovali se vlozky. Ale problem byl i predtim proto jsem to resil vymnenou vnitrku a myslel jsem ze to pomuze. Predtim tlaky stezi 12 ted ma na studenem 22 pri tech mrazech. Zkusim jeste pridat na startovaci davce co to udela.
VW Eos 2.0 TFSI 147kw BWA. 390hp/540nm :)
Skoda octavia 2 1Z - 1752,AL vstriky , C cidlo , 312/286mm ,podvozek komplet rs
yardarytarda
Přispěvovatel
Příspěvky: 455
Registrován: 22 říj 2008, 18:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Čejkovice

Příspěvek od yardarytarda »

jirka.p píše:
yardarytarda píše:
pavlin2 píše:Mel sem ten stejny problem, nove hadice, nadrz vycistena, filtr menen nekolikrat, zhavilo, vsechno ok, i balonek se zpetnym ventilem jsem mel. Resil sem to asi dva roky bez uspechu, chytalo to po valcich jakoby tam nebyla nafta, nakonec se motor zadrel na klice, dal se druhej a chyta na otoceni i v mrazu. Ale snad to neni tvuj pripad. Zkus jak rika milos jeste zalit filtr nebo tam dat balonek (z pazouta treba) a zkus ho pred startem namackat dokud nebude uplne tvrdej.
A ten novej motor jsi přehodil jen motor nebo komplet i s čerpadlem?Jen taková otázka jestli to nemohlo být třeba v čerpadle..
Prehazovala se klika s pistama a ojnicema. Plus davali se nove krouzky a vyhonovali se vlozky. Ale problem byl i predtim proto jsem to resil vymnenou vnitrku a myslel jsem ze to pomuze. Predtim tlaky stezi 12 ted ma na studenem 22 pri tech mrazech. Zkusim jeste pridat na startovaci davce co to udela.
dotaz byl na člena "pavlín2" :roll:
tlaky mám 30 vše tip ťop,podezření mám právě na čerpadlo tak mě to zajímá zda měnil motor včetně čerpadla nebo použil čerpadlo z původního motoru když mu to teť startuje na brnk.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

A kolik jsi na tom najel, po té opravě? Koukám, že TDI mají problémy jako předkomůrky. různě to přestavujete, cpete tam jiné trysky a přitom mít motor v sérii, tak musí chytit na škub a ne jako multikára. máš správně postavené čerpadlo? Nemá ti to co smrdět na volnoběh , pokud je správný předvstřik a trysky..A jestli to máš složeno a nic není najeto, nediv se, musí si to sednout i když budíky tlaku válců ukazují cokoliv..Zkus to hodit o zub a zkus ranní start ať to mlátí jak chce..aspoň budeš vědět, co se děje. A musí to ihned po začátku startování kouřit z výfuku. Pokud není minus 10 , tak to musí chytit i bez žhavení, pokud ne,a je vše o.k. tak motor nemá pořádné tlaky... :)
nepropadat panice...
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34089
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

vojebali jste měření pístů, neměřili jste přesahy, těsnění bylo vybráno podle starého a tak si musíte počkat na teplejší počasí nebo se přestěhovat do turecka tam je dnes + 14 u moře ;)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

:) Já to mám v téhle době jako příběh. Už 3krát jsem jel ke známému, v těch největších mrazech, že ráno nemůže natočit SUV Peugeota předkomůrku. Ale vždy, když jsem přijel, auto chytlo na škub, protože zrovna to ráno bylo tepleji, než den předtím. Tak mu říkám, hochu motor je před důchodem, nebo na letní provoz, ale on pořád, koukni na žhavičky, já mu říkám, dej mi to, je ještě naděje, že nemáš vůle na sacích ventilech , tak ti je seřídím, ale jinak není co řešit..A pak jsme přišli na kompromis, já mu říkám a to musíš, každý den jezdit ten kousek do práce? A on, žádná křeč, sveze mě kolega..Tak mu říkám, dokud bude do minus 5 , tak jezdi, jinak jeď s kámošem..A hurá, jezdí v pohodě a už neotravuje..A na jaře může krásně začít novou sezonu se spolehlivými starty...Všechno jde, když se chce, stejné má už pupek, tak aspoň mu splaskne... :)
nepropadat panice...
pavlin2
Přispěvovatel
Příspěvky: 457
Registrován: 25 led 2014, 10:53
Odpovědi: 0
Bydliště: BCE

Příspěvek od pavlin2 »

To yardarytarda: Menil se jen samotnej motor. Vse ostatni jako cerpadlo, vstriky a cela palivova soustava zustala jak je a chyta to na drc.
Kdyz uz pomalu ten starej motor koncil, tak se starty zacaly zhorsovat vic a vic a zaroven korekce vstriku v 13. bloku byly rozm..dany plus minus 2,5 na vsech valcich, ale to bylo cca mesic pred zadrenim, jinak korekce byly naprosto ok, olej to nebralo, nic. Jen mi pripadalo ze to jede krapet hur nez jiny 81cky, ale nic strasnyho.

Jinak cerpadlo co bylo i na starym motoru je tam dodnes, uz je to dva roky a najeto 70000km. Chyta to i v -17 na otoceni. Natrapil jsem se s tim asi dva roky, nekolikrat sem menil filtr, hadice, daval ruzny zpetny ventily, zkousel ruzne nastavit predvstrik a volnobeznou davku (vramci tolerance samozrejme), startovaci davka, delka zhaveni atd, nic nepomohlo ani trosku... Rozsvicenim jedne neprijemne kontrolky jmenem mazani a mlacenim motoru se to vyresilo (noteeth)
_Jose
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 29 říj 2011, 14:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od _Jose »

Taky jsem řešil horší studené starty u ASV, kdy kolem nuly chytala až tak na páté otočení, uvažoval jsem o vypínači na čidlo teploty apod. Vyřešil jsem to tak, že startuji s napůl sešlápnutým plynem a kolem 0 chytá na "brnk"a v -12 asi na třetí otočení, jakmile začne chytat, plyn pustím a motor plynule přejde do volnoběhu....
testasstreta
Přispěvovatel
Příspěvky: 103
Registrován: 11 pro 2016, 09:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od testasstreta »

Tak fajfky k zhavickam fungujou. Dal sem misto pojistky ampermetr a kazda ukazala kolem 14 amper coz by opravdu odpovidalo tem 60A.
eXi
Přispěvovatel
Příspěvky: 277
Registrován: 04 dub 2015, 13:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno

Příspěvek od eXi »

moje zkušenost s pomalejšími starty je krs trysky.. s 66tkama a na naftu mi to chytí na brnk i ráno.. s 66tkama na olej na druhý otočení.. na 764 na naftu na dvě otočení.. a na 764 na olej na 5 otočení a chytá postupně.. trysky byly na stolici.. nevím čím to je
testasstreta
Přispěvovatel
Příspěvky: 103
Registrován: 11 pro 2016, 09:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od testasstreta »

Jsou to stary vraky :) u me snad uz zbyva jen to cerpadlo nebo komprese dokaze mi nekdo rict jak by se jeste projevovalo spatne cerpadlo ci mala komprese? Jeste setedy zasoustrerim na tu padajici naftu.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“