Ztráta výkonu ASV
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Ztráta výkonu ASV
Dnes mi u O1 ASV došlo ke ztrátě výkonu po překročení 3tis/ot na 4 st. Zastavil jsem znovu nastartoval a jelo to normálně do doby než jsem dal zase 4st.a dostal se nad 3tis/ot. Diagnostika se nerozsvitila. Čím by to mohlo být, N75 ventilem? Zanešené turbo? Poradite na co se zaměřit?
Podle projevu to opravdu vypadá na ukázkovou poruchu regulace turba tedy co jsi vyjmenoval, tedy zanesená regulace turba . Podle toho že to dělá nad 3tis. 4 st. , jestli už není pozdě (hodně zanesené) tak zkusit rukou rozhýbat regulaci s odpojenou hadicí podtlaku (pokud je ok musí jít úplně zlehka bez zaškrbotnutí ) a potom ideálně na dálnici a točit třeba 3.5 k na 4 st. pár kilometrů pokud to teda nezačne padat do nouzaku pak teda už se nedá nic dělat a musí na rozebírku . V obou případech (pomuže, nepomuže) bych začal jezdit trošku víc nešetřivě (nepodtáčet pod 1800 ot. ideálně, trpí tim i dvouhmota).
Držím palce .
Držím palce .
DjRaptor - Octavie combi 2003 1.9 Tdi 81kw ASV 312/256mm brzdy, 6q převodovka drw - Sachs Performance
Tak jsem byl na VAGu a bylo mi sděleno, že to špatně reguluje. Bylo mi doporučeno dát turbo na repas. Když jsem se zeptal, jestli nemůže být problém ve ventilu N75, tak prej nemůže. Když jsem se ptal, jestli nebude stačit jen vyčistit turbo, tak prej nebude. Jak to vidíte vy, budu rád za každou radu, díky
A neřekl ti náhodou že má zrovna repas v akci ?
Pokud špatně reguluje tak prostě když to vezmu od začátku :
1/ vývěva
2/ vedení (hadičky) a reservoár podtlaku
3/ N75
4/ zas vedení
5/ aktuátor (bejvá zarezavělí)
6/ lopatky regulace turba (v 99% zasrané karbonem)
Podle toho že to dělá až při větší zátěži tak to bude spíš bod 5 a 6 .
Zkus to co jsem ti napsal minule jestli nepomůže tak vyčistit , ideální by byl ještě log ten by mohl říct víc .
Pokud špatně reguluje tak prostě když to vezmu od začátku :
1/ vývěva
2/ vedení (hadičky) a reservoár podtlaku
3/ N75
4/ zas vedení
5/ aktuátor (bejvá zarezavělí)
6/ lopatky regulace turba (v 99% zasrané karbonem)
Podle toho že to dělá až při větší zátěži tak to bude spíš bod 5 a 6 .
Zkus to co jsem ti napsal minule jestli nepomůže tak vyčistit , ideální by byl ještě log ten by mohl říct víc .
DjRaptor - Octavie combi 2003 1.9 Tdi 81kw ASV 312/256mm brzdy, 6q převodovka drw - Sachs Performance
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5133
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
To je správně vyčerpávací odpověď pro všechny,kterým to padá do nouze,když neumí použít tlačítko hledat. Je toho napsanýho mraky.Qxkiller píše:A neřekl ti náhodou že má zrovna repas v akci ?![]()
Pokud špatně reguluje tak prostě když to vezmu od začátku :
1/ vývěva
2/ vedení (hadičky) a reservoár podtlaku
3/ N75
4/ zas vedení
5/ aktuátor (bejvá zarezavělí)
6/ lopatky regulace turba (v 99% zasrané karbonem)
Podle toho že to dělá až při větší zátěži tak to bude spíš bod 5 a 6 .
Zkus to co jsem ti napsal minule jestli nepomůže tak vyčistit , ideální by byl ještě log ten by mohl říct víc .
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené