Ztráta výkonu ASV

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
TKTDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 514
Registrován: 13 zář 2010, 21:18
Odpovědi: 0

Ztráta výkonu ASV

Příspěvek od TKTDI »

Dnes mi u O1 ASV došlo ke ztrátě výkonu po překročení 3tis/ot na 4 st. Zastavil jsem znovu nastartoval a jelo to normálně do doby než jsem dal zase 4st.a dostal se nad 3tis/ot. Diagnostika se nerozsvitila. Čím by to mohlo být, N75 ventilem? Zanešené turbo? Poradite na co se zaměřit?
Bezpy
Přispěvovatel
Příspěvky: 145
Registrován: 08 říj 2014, 20:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bezpy »

Padá ti to do nouze...Píchni to na diagnostiku a třeba budeš chytřejší....
VW GOLF IV 66KW ALH
VW GOLF IV 81KW ASV
VW GOLF IV 74KW AKL
TKTDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 514
Registrován: 13 zář 2010, 21:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TKTDI »

Zítra s tím zkusím zajet na diagnostiku
Qxkiller
Přispěvovatel
Příspěvky: 90
Registrován: 28 črc 2013, 11:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Zbiroh (Líšná)

Příspěvek od Qxkiller »

Podle projevu to opravdu vypadá na ukázkovou poruchu regulace turba tedy co jsi vyjmenoval, tedy zanesená regulace turba . Podle toho že to dělá nad 3tis. 4 st. , jestli už není pozdě (hodně zanesené) tak zkusit rukou rozhýbat regulaci s odpojenou hadicí podtlaku (pokud je ok musí jít úplně zlehka bez zaškrbotnutí ) a potom ideálně na dálnici a točit třeba 3.5 k na 4 st. pár kilometrů pokud to teda nezačne padat do nouzaku pak teda už se nedá nic dělat a musí na rozebírku . V obou případech (pomuže, nepomuže) bych začal jezdit trošku víc nešetřivě (nepodtáčet pod 1800 ot. ideálně, trpí tim i dvouhmota).
Držím palce .
DjRaptor - Octavie combi 2003 1.9 Tdi 81kw ASV 312/256mm brzdy, 6q převodovka drw - Sachs Performance
TKTDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 514
Registrován: 13 zář 2010, 21:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TKTDI »

Právě, že nějaký extra šetřílek nejsem. Pod 1800ot nejezdím a jednou týdně tomu dám na 3st až do červenýho, když jedu po dálnici, tak jezdím okolo 140. Dnes každopádně jdu na VAG a pak dám vědět.
TKTDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 514
Registrován: 13 zář 2010, 21:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TKTDI »

A ještě jedna věc, před chvilkou jsem vezl kluka do školky a napsalo mi to na maxíku emise do dílny!
TKTDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 514
Registrován: 13 zář 2010, 21:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TKTDI »

Tak jsem byl na VAGu a bylo mi sděleno, že to špatně reguluje. Bylo mi doporučeno dát turbo na repas. Když jsem se zeptal, jestli nemůže být problém ve ventilu N75, tak prej nemůže. Když jsem se ptal, jestli nebude stačit jen vyčistit turbo, tak prej nebude. Jak to vidíte vy, budu rád za každou radu, díky
Qxkiller
Přispěvovatel
Příspěvky: 90
Registrován: 28 črc 2013, 11:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Zbiroh (Líšná)

Příspěvek od Qxkiller »

A neřekl ti náhodou že má zrovna repas v akci ? (rofl)
Pokud špatně reguluje tak prostě když to vezmu od začátku :
1/ vývěva
2/ vedení (hadičky) a reservoár podtlaku
3/ N75
4/ zas vedení
5/ aktuátor (bejvá zarezavělí)
6/ lopatky regulace turba (v 99% zasrané karbonem)

Podle toho že to dělá až při větší zátěži tak to bude spíš bod 5 a 6 .
Zkus to co jsem ti napsal minule jestli nepomůže tak vyčistit , ideální by byl ještě log ten by mohl říct víc .
DjRaptor - Octavie combi 2003 1.9 Tdi 81kw ASV 312/256mm brzdy, 6q převodovka drw - Sachs Performance
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5133
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Qxkiller píše:A neřekl ti náhodou že má zrovna repas v akci ? (rofl)
Pokud špatně reguluje tak prostě když to vezmu od začátku :
1/ vývěva
2/ vedení (hadičky) a reservoár podtlaku
3/ N75
4/ zas vedení
5/ aktuátor (bejvá zarezavělí)
6/ lopatky regulace turba (v 99% zasrané karbonem)

Podle toho že to dělá až při větší zátěži tak to bude spíš bod 5 a 6 .
Zkus to co jsem ti napsal minule jestli nepomůže tak vyčistit , ideální by byl ještě log ten by mohl říct víc .
To je správně vyčerpávací odpověď pro všechny,kterým to padá do nouze,když neumí použít tlačítko hledat. Je toho napsanýho mraky.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
TKTDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 514
Registrován: 13 zář 2010, 21:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TKTDI »

Takže závada vyřešena, byl vadný ventil N75. Díky za rady ;)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“