1.5 dCi - v mrazu jen točí, nechytne
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Takže po odmlce se opět rád vracím
Auto dáno do "servisu specializujícího se na Renault a Dacia".
Všechny čidla údajně v pořádku, elektrika v pořádku, prolezli celé auto. Diagnostika opět bez chyb.
Finální ortel byl podle nich "asi zelepené pístky na čerpadle". Takže nalili nějakej čistič. Natankována Verva a přidán VIF.
Od úterka fungovalo, dokonce v minus 14 startovalo bez problému. A dnes je mínus 1 a už to jen točí a zas vše znovu
Má někdo nápad, proč to debilní auto vždycky zdechne po řtyčech dnech? Došla mi fantazie.
Auto dáno do "servisu specializujícího se na Renault a Dacia".
Všechny čidla údajně v pořádku, elektrika v pořádku, prolezli celé auto. Diagnostika opět bez chyb.
Finální ortel byl podle nich "asi zelepené pístky na čerpadle". Takže nalili nějakej čistič. Natankována Verva a přidán VIF.
Od úterka fungovalo, dokonce v minus 14 startovalo bez problému. A dnes je mínus 1 a už to jen točí a zas vše znovu
Má někdo nápad, proč to debilní auto vždycky zdechne po řtyčech dnech? Došla mi fantazie.
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32865
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
řekl bych že máš vstřikovače delphi a tam je problém, když vypneš klíček tak umí odfrkávat, vypoští pěnu do přepadu pak to leze do čerpadla, je to syšet a v tom okruhu se dělají bublinky,
nebo tečou napiš kolik ti vyteče z přepadů nafty za tři minuty můj odhad je tři deci,
a nebo obojí odfrkávají i tečou, jebe se to od 130 do 180 t víc ten systém ani nevydrží
kolik máš najeto
nebo tečou napiš kolik ti vyteče z přepadů nafty za tři minuty můj odhad je tři deci,
a nebo obojí odfrkávají i tečou, jebe se to od 130 do 180 t víc ten systém ani nevydrží
kolik máš najeto
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32865
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
A odpoved je jasna je to nahraně doporucujeme repasroman1648 píše:přesně, tady jsou vstřiky základ ( mimochodem jako u každého CR ) a divil bych se kdyby po 200tis.km všechny držely...
on může totiž nekdy propouštět, někdy ne, proto to jednou chytá,jednou ne
chce to ven a na kontrolu
i s čerpadelem s tímto nájezdem..