GTB 1756VK Vlnovec- výfuk, jaký průměr?

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Gardner
Přispěvovatel
Příspěvky: 445
Registrován: 23 kvě 2011, 10:37

Příspěvek od Gardner »

Kat to je jasny, nesmrdi to, a zavodni ma asi lepsi pruchodnost nez serie, takze neomezi tolik prutok a tedy i vykon.

Je to krasny Marku, o tom neni pochyb, je videt ze mas nalezitou praxi, ja bych moc chtel i kat, ale nepodarilo se mi najit zadny tak pekny, nechal jsem tedy zatim jen trubku, stim ze budu jeste hledat.

A ze segmentu jsem to delal jen v ramci vyzkumu a proto ze jsem mel zbytky 70mm trubky, jinak bych dal jasne prednost kolenum.

Na co vyjde tenhle KAT? Pripadne odkud to mas pokud to neni tajne, pokud jen napul, tak budu vdecny za SZ. Diky.. ;)
A3 ASV 178kW GTD1752VRK
❤ CR 250 2001 43kW
johnyM128
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Registrován: 20 říj 2015, 21:06

Příspěvek od johnyM128 »

a má ten kat aj v inom prínos okrem toho že "menej smrdí"?
Sharan 05 85kw gtb1756 kadle kadle poww kadle kadle poww
Uživatelský avatar
Gardner
Přispěvovatel
Příspěvky: 445
Registrován: 23 kvě 2011, 10:37

Příspěvek od Gardner »

urcite na emisich prijdou vhod lepsi hodnoty, hlavne ted u nas..
A3 ASV 178kW GTD1752VRK
❤ CR 250 2001 43kW
Uživatelský avatar
CATDAVID
Aktivista
Příspěvky: 1104
Registrován: 16 kvě 2007, 21:38
Bydliště: Olomouc-Litovel

Příspěvek od CATDAVID »

Na emisích projdeš i bez katu,protože se u dieslu měří kouřivost a bez zatěže není kouř :-D tohle platí u aut bez DPF!
GII-PD 96kw -drobnosti +soft TDIFUN 293ps/525Nm,
TEL: 603742155
EMAIL: cat.david@seznam.cz
Uživatelský avatar
Gardner
Přispěvovatel
Příspěvky: 445
Registrován: 23 kvě 2011, 10:37

Příspěvek od Gardner »

Jasne, ja jen ze 'johnyM128' chtel jeste nejakou vyhodu..
A3 ASV 178kW GTD1752VRK
❤ CR 250 2001 43kW
johnyM128
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Registrován: 20 říj 2015, 21:06

Příspěvek od johnyM128 »

Gardner píše:Jasne, ja jen ze 'johnyM128' chtel jeste nejakou vyhodu..
Presne tak :D čo sa výkonu týka je to +/- rovnaké s a bez katu?
Sharan 05 85kw gtb1756 kadle kadle poww kadle kadle poww
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

Tak je škoda když přijede pěkné auto a smrdí to jak stará Avie.
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Uživatelský avatar
Gardner
Přispěvovatel
Příspěvky: 445
Registrován: 23 kvě 2011, 10:37

Příspěvek od Gardner »

To: johnyM128
Ja odhaduji, rekneme u setupu na 200hp, mas-li slusny downpipe (myslim tim custom, lepsi/vetsi nez serie) s katem vs bez katu by mohl byt rozdil 0-5hp (tedy ztrata bud temer zadna nebo cca do 5hp) v zavislosti na typu (pruchodnosti). Ale jen hadam, mozna nekdo ma presnejsi info.
A3 ASV 178kW GTD1752VRK
❤ CR 250 2001 43kW
Uživatelský avatar
Gardner
Přispěvovatel
Příspěvky: 445
Registrován: 23 kvě 2011, 10:37

Příspěvek od Gardner »

Doplnim nejake info, co se tyka zavodniho katu od Magnaflow, vycetl jsem ze mnoho nevydrzi, pry je z tech levnejsich a tedy jadro neni nijak extra kvalitni. Pokud jde o kvalitu, chlapici doporucuji HJS 200 cell. Ten bude hadam znatelne drazsi.

obrazek: http://cdn2.bigcommerce.com/server6100/ ... 0.1280.jpg

nejake info zde: http://forums.vwvortex.com/showthread.p ... -metal-cat

Ja se rozhodl svuj downpipe jeste zrevidovat, navarim "V-band" spojky a pridam city filter kombo od HJS, kde je bezudrzbovy KAT i DPF.

Obrázek
A3 ASV 178kW GTD1752VRK
❤ CR 250 2001 43kW
F4ever!
Přispěvovatel
Příspěvky: 137
Registrován: 13 led 2017, 15:16

Příspěvek od F4ever! »

ano stoji cca okolo 80eu co som ho nasiel mozno vydrzi menej ako ten co stoji 200eu od miltecu ale zas 80eu to je niejaka velka polozka ? ...aj keby odisiel po par rokoch kupis dalsi a vymenis jedna basen
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“