Použití jiného alternátoru - vybíjení baterie

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
machyn
Sběrač informací
Příspěvky: 41
Registrován: 02 čer 2007, 19:27
Odpovědi: 0

Použití jiného alternátoru - vybíjení baterie

Příspěvek od machyn »

Ahoj, známý do Golfu IV 1.6 benzín dal alternátor z 1.9 TDi (120A) a začalo mu to vybíjet baterii. Pak ho vyměnil za správný alternátor a vše OK.

Myslíte, že byl ten 120A špatný? Chtěl bych ho namontovat do svého TDi, ale nechce se mi to zbytečně "rozebírat", když na 1,6 benzínu vybíjel baterku.

Díky za rady

PS: Ten 120A alternator byl po repasu
Domecek
Aktivista
Příspěvky: 1162
Registrován: 23 úno 2014, 19:45
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od prahy

Příspěvek od Domecek »

asi se repas nepovedl, jinou logiku to nemá
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34011
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

co ho třeba proměřit ohmetr át na M8 + a kostru

vybíjet baterku mohl i tak že prostě jen nedobíjel ;)
machyn
Sběrač informací
Příspěvky: 41
Registrován: 02 čer 2007, 19:27
Odpovědi: 0

Nemůže to být tímto

Příspěvek od machyn »

Ahoj, nemůže to vybíjení být způsobeno tím, že na alternátoru chybí šroubek na pozici B-Obrázek
misocko
Přispěvovatel
Příspěvky: 440
Registrován: 21 črc 2012, 20:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Hlohovec

Příspěvek od misocko »

ano chybajuci "sroubek" moze nedobijat baterku.
PS, dam do auta novy altik, nastartujem , pockam 2minuty, ak na aku nenameram aspon 13V je zle, nejakych 10 - 12V je znakom ze nenabijame, po niekolkuch minutach jazdy urcite 14 - 14,4V , ak nie - problem
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34011
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Re: Nemůže to být tímto

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="machyn"]Ahoj,

problém je i v tom že tvé znaslosti v oboru elekriky jsou nulové :roll:
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“