EGR

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

F4ever! píše:
TDI tech píše:Si precitaj to co si napisal a potom sa zamysli, ze kto tu pise detinske saskarne :?
ja nechapem vy ste taky tupy alebo sa len robite na tomto forume ? ...hadicky mam odpojene a vyriesene ale zaslepene to nemam preto sa pytam ze ci tam je niejaky podtlak od vyfukovych plynov ktore maju silu pretlacit ventil a spaliny sa tak ci tak dostanu do sania ..to fakt pisem s tymi ktory su tu najmudrejsi ci sa mi len zda ? mne pisete ze ja nvm a pritom sami neveite :roll:
Polopate povedane. Jedina 100% istota ako zaslepit EGR je fyzicky vymontovat trubku a nahradit ju dvoma zaslepkami. Iba samotnym odpojenim hadicky sa jeho cinnost sice znefunkcni no pokial zle tesni sedlo, alebo ostal sprajcnuty pripadne moze dojst k jeho samovolnemu podvihnutiu napr. v pripade kritickej hodnoty EMP, mozu spaliny aj nadalej nekontrolovane zahlcovat motor. Amen. To je snad logicka dedukcia, to sa ani netreba pytat. Rozdavas tu "rozumi" jak na pase a pritom sa pytas na tie najelementarnejsie veci. Na hlupu otazku, hlupa odpoved. Nikto by do teba nerypal keby si nekecal same hluposti a nezviedol takmer kazdu diskusiu do absurdnosti.
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Přetlak v sání společně s tlakem pružiny by měly zajistit, že se EGR neotevře tlakem výfukových plynů, takže stačí odpojit hadičku (platí u podtlakem ovládaných EGR) Ale dobrý by bylo ho vyčistit, aby opravdu těsnil.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

toto jsi nemyslel vážně že ne....
CITUJI:
preto sa pytam ze ci tam je niejaky podtlak od vyfukovych plynov ktore maju silu pretlacit ventil a spaliny sa tak ci tak dostanu do sania
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2378
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od standa123 »

kdybys neurážel lidi kolem sebe a nehrál si tady na automobilovýho boha když víš prd.....tak mozna by ti i někdo normálně poradil.......ale udelal sis to sám boužel.....
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
Qxkiller
Přispěvovatel
Příspěvky: 90
Registrován: 28 črc 2013, 11:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Zbiroh (Líšná)

Příspěvek od Qxkiller »

Čistě teoreticky by mělo stačit jen odpojit a zaslepit hadičku podtlaku jelikož pružina zavírá a podtlak otevírá jenže pro jistotu a jednoduchost se to rovnou zaslepí přepážkou směr výfuk , ono taky totiž potom ten odpojenej EGR nebije do očí hned po otevření kapoty :) Takhle jsi to chtěl formulovat ?
Jinač RudisTDic ti napsal dobrou poznámku že od roku 2004 zaslepíš ale hned máš chybu protože auto to pozná mam za to přes váhu vzduchu . A Ladas narážel žes neuvedl na jaké auto to chceš vědět jelikož výše popsané platí u VW group u jiných značek to muže bejt úplně něco jiného.
DjRaptor - Octavie combi 2003 1.9 Tdi 81kw ASV 312/256mm brzdy, 6q převodovka drw - Sachs Performance
Uživatelský avatar
RudisTDic
Aktivista
Příspěvky: 3287
Registrován: 02 dub 2009, 20:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Jiříkov

Příspěvek od RudisTDic »

F4ever! píše:
RudisTDic píše:Takový odborník neví takovou jednoduchou věc? Udivující.. ale abys neřekl,že neporadím,,tak do roku 2003 stačí zaslepit hadičku co jde do egr..od roku 2004 platí to samé,ale bude to hlásit chybu,tam je nutná úprava SW
ten pravy odbornik sa prave ozval co ani nevie co som vlastne chcel a napisat sprostost ktory uz davno mam vyriesenu pan odbornik ja som napisal ze toto uz mam vyriesene zaujimalo ma ze ci vyfukove plyny pretlacaju egr ventil a ze ci je ho lepsie zaslepit pan odbornik ;) ...ako moze nieco taketo vediet a vidiet ked vlastne nemozem vediet aku ma silu ventil ci tie vyfukove plyny dokazu pretlacit ..ci nebodaj ty si zjedol mudrost sveta ? tak sa pochval ;) prave preto sa vas pytam lebo vy ste najvecsi borci (LOL)
Z prvé si nenapsal o jaké se jedná auta,ale předpokládám,že to bude golf4 či něco podobné..a kdybys použil hlavu,tak by ti došlo,že plyny pružinu v egr nepřetlačí,protože od cca 3500 ot. se egr zavře uplně..

Ale nečekal jsem,že si takový čurák a ikdyž se ti člověk snaží pomoct,tak si stejně ten NEJ a všichni jsou úplní amatéři..nechápu jak již někdo psal,proč si se zde registroval,když si chytřejší jak několik desítek lidí zde na fóru.. Těch několik příspěvků co jsi zde vytrolil jsem přehlížel a budu v tom dál pokračovat,tak prosím na tento můj komentář dál nereaguj..Děkuji..
Octavia II RS
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Jo asi tak a pokud se někdo chová jak kokot nemůže se divit že se s ním tak ostatní baví pokud ti nepomůže ani procházka venku (doporučuju alespoň půl hodiny) jdi sekat dřevo u toho se vybiješ a bude všem líp...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

MirekX píše:Přetlak v sání společně s tlakem pružiny by měly zajistit, že se EGR neotevře tlakem výfukových plynů, takže stačí odpojit hadičku (platí u podtlakem ovládaných EGR) Ale dobrý by bylo ho vyčistit, aby opravdu těsnil.
Uz som raz riesil jedni Octu AHF a tam za urcitych okolnosti doslo k samovolnemu podvihnutiu supatka. Musim vsak podotknut ze sa jednalo o extremne zanedbanu udrzbu motora a zasluhu na tom mala suhra viacerych okolnosti. Ono nahoda je blbec a obcas pri vzajmnej zhode viacerych faktorov sa udeju veci nad ktorymi rozum zastava a to toho uz clovek cosi zazil. Clovek sa cely zivot uci a aj tak zomrie hlupy.
Uživatelský avatar
Gardner
Přispěvovatel
Příspěvky: 445
Registrován: 23 kvě 2011, 10:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od Gardner »

Hele kamo, nic ve zlym, ale ty jsi sem priletel do fora jak 'Geroy', vsude sekas suvereni nazory bez hlubsiho zamysleni a respektu ke starsim a zkusenejsim clenum a hlavne bez naznaku ze by jsi si problematiku nejak bize nastudoval. No a pak se divis ze jsi akorat k smichu.

Uvidis ze as si poradne prohlidnes ten EGR tak snad pochopis proc tvuj dotaz je nesmysl.
A3 ASV 178kW GTD1752VRK
❤ CR 250 2001 43kW
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

TDI tech píše:
MirekX píše:Přetlak v sání společně s tlakem pružiny by měly zajistit, že se EGR neotevře tlakem výfukových plynů, takže stačí odpojit hadičku (platí u podtlakem ovládaných EGR) Ale dobrý by bylo ho vyčistit, aby opravdu těsnil.
Uz som raz riesil jedni Octu AHF a tam za urcitych okolnosti doslo k samovolnemu podvihnutiu supatka. Musim vsak podotknut ze sa jednalo o extremne zanedbanu udrzbu motora a zasluhu na tom mala suhra viacerych okolnosti. Ono nahoda je blbec a obcas pri vzajmnej zhode viacerych faktorov sa udeju veci nad ktorymi rozum zastava a to toho uz clovek cosi zazil. Clovek sa cely zivot uci a aj tak zomrie hlupy.
Ale jo, to je možný, ono to vysoké EMP klidně pomůže vyvěsit výfukový ventily když na to přijde ale on ten trouba stejně neví co je EGR ani podtlak natož motor, takže je to jedno... :D
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14462
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

TDI tech píše:
MirekX píše:Přetlak v sání společně s tlakem pružiny by měly zajistit, že se EGR neotevře tlakem výfukových plynů, takže stačí odpojit hadičku (platí u podtlakem ovládaných EGR) Ale dobrý by bylo ho vyčistit, aby opravdu těsnil.
Uz som raz riesil jedni Octu AHF a tam za urcitych okolnosti doslo k samovolnemu podvihnutiu supatka. Musim vsak podotknut ze sa jednalo o extremne zanedbanu udrzbu motora a zasluhu na tom mala suhra viacerych okolnosti. Ono nahoda je blbec a obcas pri vzajmnej zhode viacerych faktorov sa udeju veci nad ktorymi rozum zastava a to toho uz clovek cosi zazil. Clovek sa cely zivot uci a aj tak zomrie hlupy.
My jsme v rámci úspor dali do BXE repasovaný EGR ventil a totální tragedie, když se pak vyndal a porovnal jsme ho s Wahlerem tak měl o poznání měkčí pružinku a při plném výkonu se už přetlakem přetlačila a motor kouřil jak darebný kamna...
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“