Synchronizace vacky 2.0 TDi BRT

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Munez
Přispěvovatel
Příspěvky: 101
Registrován: 21 zář 2014, 12:08
Odpovědi: 0

Synchronizace vacky 2.0 TDi BRT

Příspěvek od Munez »

zdravim.
Delal jsem rozvody,ale podle cteni si myslim,ze mam blbe hodnoty synchronizace vacky,tak bych chtel porovnat u ostatnich jake maji hodnoty.
Proto prosim,jestli bude nekdo ochotny,tak at sem hodi sve hodnoty.ja mam -2.9
Uživatelský avatar
mato8625
Přispěvovatel
Příspěvky: 389
Registrován: 02 črc 2008, 07:45
Odpovědi: 0
Bydliště: slovensko

Příspěvek od mato8625 »

to je OK ;)
VW G4 Variant TDI PD AXR ,chip 1??Kw-3??Nm,GT1749VB,kat.off,egr off,HP sporting
Škoda Fabia II 1,2 Htp
Fiat Ducato 2,3 Jtd (250)
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

ECDC 16 tazko sudit...to nie je EDC15 ze treba 0°

ak si dal vsetko na pripravky podla DP a hodinovu spotrebu mas "normalnu" nerieš to
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7558
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

Nema brt stejne snimac otacek jako starsi pd? Pak by melo byt na nulu
Munez
Přispěvovatel
Příspěvky: 101
Registrován: 21 zář 2014, 12:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od Munez »

ja vubec nevim jestli to ma stejny snimac jak starsi pd.auto jede normalne,ale prijde me,ze to ma vyssi spotrebu jak ukazuje palubak.uvidim jak ted natankuju,tak to budu met jistejsi.vcera dalnice 500km a spotreba 7.4
Uživatelský avatar
Bezpy
Přispěvovatel
Příspěvky: 141
Registrován: 08 říj 2014, 20:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bezpy »

Ahoj už se to řešilo hodněkrát tady si to přečti...

http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?t=240108
VW GOLF IV 66KW ALH
VW GOLF IV 81KW ASV
VW GOLF IV 74KW AKL
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7558
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

Ideal je na pripravky a hotovo!
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7558
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

U brt bych hlavne poresil nahon olej. cerpadla
Munez
Přispěvovatel
Příspěvky: 101
Registrován: 21 zář 2014, 12:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od Munez »

nahon jsem si poresil zatim,ze jsem si vymenil ty tycku a hotovo.byla lehce otlucena,ale zadny extrem.ja vim,ze ideal je na pripravky,ale ne vsechny pripravky prej sedi presne,tak proto se ptam jestli nekdo vlastni motor BRT a byl by ochotny se podivat na synchronizaci a napsat to sem,tak bych byl rad,abych si to mohl porovnat.tusim,ze pred vymenou jsem tam mel -4.4 a ted mam tech -2.9 a prijde me vyssi spotreba,ale mozna jenom na palubaku
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4718
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

u BRT jsem rozvody dělal a řekl bych že na nulu jsem to nedával, můžu se podívat kolik ta synchronizace je až se k tomu dostanu (má to brácha) dávali jsme to na přípravky. vyvažováky jsme taky vyřešili jen tyčkou a zatím dobrý (má to 230 tis)
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Munez
Přispěvovatel
Příspěvky: 101
Registrován: 21 zář 2014, 12:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od Munez »

jj dobre,hodne by me to pomohlo pro srovnani s moji hodnotou
Munez
Přispěvovatel
Příspěvky: 101
Registrován: 21 zář 2014, 12:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od Munez »

nikdo nic? :roll:
sharik4x4
Aktivista
Příspěvky: 1566
Registrován: 06 srp 2006, 17:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sharik4x4 »

Už to tu bylo milionkrát psaný. A stejně se najde nějaký chytrák, co špekuluje.U motorů, kde je snímač kliky venku na simeringu je jediný správné nastavení rozvodů na přípravky.Takže nechápu, co chceš srovnávat,když je každý motor nastaven jinak. Takže blbost na entou. (LOL)
Nech tam těch -2,9 a raději vyřeš pořádně vyvažováky-ne novou tyčkou, která se stejně časem protočí. Pak tu brečíte,jak želvy,že jste mysleli...
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
Uživatelský avatar
uiqjirka
Aktivista
Příspěvky: 1293
Registrován: 29 úno 2008, 16:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od uiqjirka »

Presne tak, tady se zadna nula nedoladuje, jen na pripravky..
Munez
Přispěvovatel
Příspěvky: 101
Registrován: 21 zář 2014, 12:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od Munez »

ja to na pripravky udelal,ale mam jinsi hodnotu jak minule rozvody a aj spotreba se chova jinak,tak proto jsem chtel porovnat s jinyma aj kdyby kazdy motor byl jinak,tak jsem se dozvedel ,ze nekdoto ma jak ja na -2,9 a dalsi na -3,4 ,takze to necham tak.vyvazovaky budu resit casem.zatim jsem se ujistil jak vypada ta hridelka a dal novou a musi zatim vydrzet
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“