cca pred 100.000km vymeneny vsechny vstriky vcetne napajeci listy na svolavacku ...nyni opet v zime rano problem nastartovat, auto toci, toci nez chytne docela porod .. tak hodim diagnostiku a malem me opet jeblo ..
níže přikládám výpis závad a přikládám 3 obrázky, kde první 2 obrázky jsou ranní starty a hodnot 1 a 4 vstřiku pře 3mg/str !!!
2 a 3 to dorovnávají - hodnotou ? nebo jsou také v řiti ? 3 obrázek je chod po zahřátém motoru (hodnoty vstriku se srovnaji a hodnoty do 0,6mg/str) .. co s tím dál ?
Mistr HUML poradí ? řeším i snížený výkon motoru .. jiz fakt nevim a porad do kola to resit .. jiz jednou jsem ty vstriky jeste pred svolavaci akci resil v plne vysi a svoje penize .. to jiz snad ani neni mozny, ze i ty s indexem T zacinaji odchazet .. dekuji vsem ..
2 Faults Found:
004704 - PD Unit Injector: Cylinder 1 (N240)
P1260 - 006 - Implausible Signal - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Reset counter: 40
Mileage: 163696 km
Time Indication: 0
Date: 2050.14.16
Time: 09:33:41
Freeze Frame:
RPM: 832 /min
Torque: 56.0 Nm
Speed: 0.0 km/h
63.57 %
Text: 5.125 uF
Time: 0.00 ms
Text: 0.00 mJ
004713 - PD Unit Injector: Cylinder 4 (N243)
P1269 - 006 - Implausible Signal - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Reset counter: 40
Mileage: 163696 km
Time Indication: 0
Date: 2050.14.16
Time: 09:33:41
Freeze Frame:
RPM: 832 /min
Torque: 56.0 Nm
Speed: 0.0 km/h
63.96 %
Text: 5.125 uF
Time: 0.00 ms
Text: 0.00 mJ

