Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat
Moderátoři: šulda , Moderátoři
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4278 Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice
Příspěvek
od Jarda S. » 23 úno 2017, 12:13
do 2500 je to mrtvý a pak by mi to urvalo ruce
čím by to mohlo být ? váha vzduchu dávala málo tak jsem jí vyměnil ale problém přetrvává
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
TDImara
Přispěvovatel
Příspěvky: 90 Registrován: 26 pro 2014, 23:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Brr, NO to je město
Příspěvek
od TDImara » 23 úno 2017, 13:37
regulace na turbu?
exBMW e90 320d 120kw
exSEAT Toledo 1M, 1.9 TDi 81kw AHF, puky tt, 288mm, egr off, kat off, soft by jini 108@334
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4278 Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice
Příspěvek
od Jarda S. » 23 úno 2017, 15:40
regulace se hejbe cca centimetr jak má
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964 Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od dhfool » 23 úno 2017, 19:08
Zasrané sání, časování, nebo omletá vačka...
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4278 Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice
Příspěvek
od Jarda S. » 23 úno 2017, 19:48
synchronizaci sem nekoukal ale spotřebu ukazuje 0.6 tak bych řekl že je dobrá
na sání kouknu, ještě jsem dostal tip na pootevřenej egr
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112 Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK
Příspěvek
od octaviask » 23 úno 2017, 22:31
NALOGOVAT
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
dury2
Aktivista
Příspěvky: 1692 Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem
Příspěvek
od dury2 » 23 úno 2017, 22:51
je podtlak?
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
burek
Přispěvovatel
Příspěvky: 934 Registrován: 27 říj 2008, 18:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno
Příspěvek
od burek » 24 úno 2017, 01:12
To me taky delalo... Spodek mrtvej a pak ve 2500 kopanec ... Vydrzelo to 14 dni pak se zlomila osa na turbu...po vymene OK.
Musim jeste dodat ze to turbo melo zvuk pri nabehu jak kdyz sroubovakem skrtas zevnitr plechovky od kukurice
Seat Altea XL BLS , turbo BMM+jednohmota HDS 57 by huml
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4278 Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice
Příspěvek
od Jarda S. » 24 úno 2017, 03:45
Tomas.cz píše: Hulí to?
kamarád co jel za mnou říkal že si to zahulí
edit: podle palubáku mám problémy se dostat pod 6 se spotřebou
Naposledy upravil(a)
Jarda S. dne 24 úno 2017, 15:27, celkem upraveno 1 x.
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4278 Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice
Příspěvek
od Jarda S. » 24 úno 2017, 15:26
burek píše: To me taky delalo... Spodek mrtvej a pak ve 2500 kopanec ... Vydrzelo to 14 dni pak se zlomila osa na turbu...po vymene OK.
Musim jeste dodat ze to turbo melo zvuk pri nabehu jak kdyz sroubovakem skrtas zevnitr plechovky od kukurice
turbo má "normální" zvuk v rychlosti sem shodil hadici a hřídelka absolutně bez vůle
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700 Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice
Příspěvek
od Biimbo » 24 úno 2017, 19:26
Volný čůro na tandemu. Tuhle jsem to dělal na AWX a projevovalo se to stejně ale regulace se na volnoběh pohla jen o kousek.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
dury2
Aktivista
Příspěvky: 1692 Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem
Příspěvek
od dury2 » 24 úno 2017, 21:03
Volný čůro na tandemu. Tuhle jsem to dělal na AWX a projevovalo se to stejně ale regulace se na volnoběh pohla jen o kousek.
taaky bych řekl, že nemá podtlak na naklopení lopatek, respektive se mu udělá až u vyšších otáček. Proto to nemá spodek.
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112 Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK
Příspěvek
od octaviask » 24 úno 2017, 21:04
bez toho logu sa nepohnes tu....
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4278 Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice
Příspěvek
od Jarda S. » 24 úno 2017, 22:14
Biimbo píše: Volný čůro na tandemu. Tuhle jsem to dělal na AWX a projevovalo se to stejně ale regulace se na volnoběh pohla jen o kousek.
to bych neřek, brzdí to dobře a regulace chodí cca centimetr to sem zkoušel připojováním a odpojováním hadičky na volnoběh
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw