TDI BJB žere olej, nejede, fouká víčkem
Moderátoři: šulda, Moderátoři
TDI BJB žere olej, nejede, fouká víčkem
Zdravím, mám Octavii 2, nový motor BJB (z angličana, který měl 60is. km najeto) - teď by měl mít cca 72tis km. Auto se stage 1 softem jede celkem dobře, ale jakmile tam nahraju originál soft, auto jede jak SDI, nebo podobně. Na autě je nové turbo, vše funguje jak má, ale nemá moc výkon.
Auto sežere cca za 3tis. km 1 litr oleje. Do vody nejde, z auta taky nikde neteče.
Myslím, že bude někde něco špatně... Nejvíc mě zneklidňuje, že když sundám při zapnutém motoru víčko na dolévání oleje, tak to z něj kouří jak kdyby tam byl navedený výfuk. Auto nehulí, jen poslední dobou dost bíle, ale to bude tím, že jezdí jen krátké tratě a je zkondenzovaná voda ve výfuku.
Někdo nějaké rady, na co se zaměřit? Tlaky se neměřily, ale chystám se na to. Respektive by mě zajímalo, zda může značit nějakou poruchu na válcích/ventilech to, že motor fouká kouř ven skrz víčko oleje?
Díky za názory
Auto sežere cca za 3tis. km 1 litr oleje. Do vody nejde, z auta taky nikde neteče.
Myslím, že bude někde něco špatně... Nejvíc mě zneklidňuje, že když sundám při zapnutém motoru víčko na dolévání oleje, tak to z něj kouří jak kdyby tam byl navedený výfuk. Auto nehulí, jen poslední dobou dost bíle, ale to bude tím, že jezdí jen krátké tratě a je zkondenzovaná voda ve výfuku.
Někdo nějaké rady, na co se zaměřit? Tlaky se neměřily, ale chystám se na to. Respektive by mě zajímalo, zda může značit nějakou poruchu na válcích/ventilech to, že motor fouká kouř ven skrz víčko oleje?
Díky za názory
Naposledy upravil(a) Lummar dne 23 úno 2017, 22:33, celkem upraveno 1 x.
VW Passat B7 2.0TDI CR DSG 2015 stock.
neviem presne ktore kanale su to ale v logu musi byt:
aktualne vstrekovane mnozstvo paliva
merane / pozadovane mnozstvo vzduchu (vaha)
merany / pozadovany tlak turba (MAP)
poloha plynu
otáčky
% regulácie N75
aktualne vstrekovane mnozstvo paliva
merane / pozadovane mnozstvo vzduchu (vaha)
merany / pozadovany tlak turba (MAP)
poloha plynu
otáčky
% regulácie N75
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Tak jsem udělal 2 logy. Jeden kanálů 3, 10 a 11, druhý 10, 11 a 13.
Oba jsou ke stažení zde.
http://leteckaposta.cz/424029902
Koukal jsem na to a nevidím tam nic špatného teda, ale samozřejmě si nechám poradit
.
Zároveň jsem udělal log kanálů 5, 6 a zkusil "změřit" výkon přes Kpower a ten mi ukazuje 88kw a 258Nm, což nevím teda... Ten program vždycky kecal
Oba jsou ke stažení zde.
http://leteckaposta.cz/424029902
Koukal jsem na to a nevidím tam nic špatného teda, ale samozřejmě si nechám poradit

Zároveň jsem udělal log kanálů 5, 6 a zkusil "změřit" výkon přes Kpower a ten mi ukazuje 88kw a 258Nm, což nevím teda... Ten program vždycky kecal

VW Passat B7 2.0TDI CR DSG 2015 stock.
Ok díky. Našel jsem dva grafy ze stejných aut a oba to mají taky tak, musí to být nutně problém? Jako chápu, že regulace říká, aby byl tlak nižší, ale jaktože je skutečný tak "vysoký"? Turbo je minulý rok nové, dělané u Turbo sportu v Jbc. Jestli to je skutečně chyba, jedu na reklamaci... 

VW Passat B7 2.0TDI CR DSG 2015 stock.
no jednoducho nefunguje regulacia ako má...
ECU ovláda N75 ventil cez PWM signal
N75 ventil má na vstupe podtlak z podtlakovej vetvy
na výstupe je regulovaný podtlak ktorým N75 ovláda regulačnú banku na turbe
Tá cez podtlakovú membránu tyčkou ovláda regulačné lopatky v turbe....
niekde v tomto systéme máš chybu...kde, musi posudit uz odbornik priamo pri aute, takto od PC ti to nik presne nepovie.
ECU ovláda N75 ventil cez PWM signal
N75 ventil má na vstupe podtlak z podtlakovej vetvy
na výstupe je regulovaný podtlak ktorým N75 ovláda regulačnú banku na turbe
Tá cez podtlakovú membránu tyčkou ovláda regulačné lopatky v turbe....
niekde v tomto systéme máš chybu...kde, musi posudit uz odbornik priamo pri aute, takto od PC ti to nik presne nepovie.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke