TDI BJB žere olej, nejede, fouká víčkem

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Lummar
Přispěvovatel
Příspěvky: 307
Registrován: 07 úno 2009, 22:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá Boleslav

TDI BJB žere olej, nejede, fouká víčkem

Příspěvek od Lummar »

Zdravím, mám Octavii 2, nový motor BJB (z angličana, který měl 60is. km najeto) - teď by měl mít cca 72tis km. Auto se stage 1 softem jede celkem dobře, ale jakmile tam nahraju originál soft, auto jede jak SDI, nebo podobně. Na autě je nové turbo, vše funguje jak má, ale nemá moc výkon.
Auto sežere cca za 3tis. km 1 litr oleje. Do vody nejde, z auta taky nikde neteče.

Myslím, že bude někde něco špatně... Nejvíc mě zneklidňuje, že když sundám při zapnutém motoru víčko na dolévání oleje, tak to z něj kouří jak kdyby tam byl navedený výfuk. Auto nehulí, jen poslední dobou dost bíle, ale to bude tím, že jezdí jen krátké tratě a je zkondenzovaná voda ve výfuku.

Někdo nějaké rady, na co se zaměřit? Tlaky se neměřily, ale chystám se na to. Respektive by mě zajímalo, zda může značit nějakou poruchu na válcích/ventilech to, že motor fouká kouř ven skrz víčko oleje?


Díky za názory
Naposledy upravil(a) Lummar dne 23 úno 2017, 22:33, celkem upraveno 1 x.
VW Passat B7 2.0TDI CR DSG 2015 stock.
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

VCDS log spravit ;) pod navodu tu na fore...a uvidime preco nema vykon.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Lummar
Přispěvovatel
Příspěvky: 307
Registrován: 07 úno 2009, 22:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od Lummar »

Ok, to by bylo asi míň pracný jak měření tlaků 8) . Už jsem to dlouho nedělal, už vůbec né na motoru BJB/BXE.. Které kanály je nejlepší nalogovat?
VW Passat B7 2.0TDI CR DSG 2015 stock.
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

neviem presne ktore kanale su to ale v logu musi byt:

aktualne vstrekovane mnozstvo paliva
merane / pozadovane mnozstvo vzduchu (vaha)
merany / pozadovany tlak turba (MAP)
poloha plynu
otáčky
% regulácie N75
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Lummar
Přispěvovatel
Příspěvky: 307
Registrován: 07 úno 2009, 22:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od Lummar »

Tak jsem udělal 2 logy. Jeden kanálů 3, 10 a 11, druhý 10, 11 a 13.

Oba jsou ke stažení zde.

http://leteckaposta.cz/424029902

Koukal jsem na to a nevidím tam nic špatného teda, ale samozřejmě si nechám poradit :).
Zároveň jsem udělal log kanálů 5, 6 a zkusil "změřit" výkon přes Kpower a ten mi ukazuje 88kw a 258Nm, což nevím teda... Ten program vždycky kecal (rofl)
VW Passat B7 2.0TDI CR DSG 2015 stock.
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

tu je tvoj problem...

modra - pozadovany tlak
zelena - realny tlak..

nefunguje ti korektne regulacia..

to je 1. problem


Obrázek
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Lummar
Přispěvovatel
Příspěvky: 307
Registrován: 07 úno 2009, 22:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od Lummar »

Ok díky. Našel jsem dva grafy ze stejných aut a oba to mají taky tak, musí to být nutně problém? Jako chápu, že regulace říká, aby byl tlak nižší, ale jaktože je skutečný tak "vysoký"? Turbo je minulý rok nové, dělané u Turbo sportu v Jbc. Jestli to je skutečně chyba, jedu na reklamaci... :-)
VW Passat B7 2.0TDI CR DSG 2015 stock.
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

To ze ti to netlaci tak ako ma este nemusi znamenat ze je to chyba turba....logoval si s original softom?
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Lummar
Přispěvovatel
Příspěvky: 307
Registrován: 07 úno 2009, 22:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od Lummar »

Přesně tak... origo sériový soft, ale muzu udělat i log se softem, to neni problém. Těžko říct, čím to bude. V saní za IC je olej, ale řekl bych ze to jeste jde.
VW Passat B7 2.0TDI CR DSG 2015 stock.
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

no jednoducho nefunguje regulacia ako má...

ECU ovláda N75 ventil cez PWM signal
N75 ventil má na vstupe podtlak z podtlakovej vetvy
na výstupe je regulovaný podtlak ktorým N75 ovláda regulačnú banku na turbe
Tá cez podtlakovú membránu tyčkou ovláda regulačné lopatky v turbe....

niekde v tomto systéme máš chybu...kde, musi posudit uz odbornik priamo pri aute, takto od PC ti to nik presne nepovie.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Lummar
Přispěvovatel
Příspěvky: 307
Registrován: 07 úno 2009, 22:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od Lummar »

Ok diky, příští týden to hodím do servisu, ja s tim nic dělat raději nebudu :). Napisu potom, na FO se přišlo a čím to bylo...
VW Passat B7 2.0TDI CR DSG 2015 stock.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“