Na co si dát pozor, výměna rozvodů PD?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

Kuba píše:
daniel.987 píše:
Kuba píše: To je u PD běžný, že pokud zaaretuješ kliku (ozubené kolo kliky) přípravkem, tak na setrváku NULA nesedí ale trošku ujíždí. Na obdobnym německym fóru na netu je to dobře popsaný zde: http://community.dieselschrauber.de/con ... php?t=5408

Nikdo neví, zda je to schválně kvůli emisím, každopádně podle zkušeností mnohých podle návodu na netu pokud se nastaví vačka (tim kolíkem 6mm) přesně tak, aby na převodovce na setrváku lícovala NULA, pak je motor PD pružnější a hlavně se líp vytáčí do vyšších otáček nad 3000 ot/min.

Sám jsem si vačku takhle sesynchronizovak se skutečnou NULOU na setrváku a motor jde do otáček jako nikdy předtím. U PD je to logické, protože se faktickým posunutím vačky docílí o něco vyššího dávkování paliva - jednotka čerpadlo-tryska dávkuje o něco déle.
Co ti to ukazuje ve vagu v tabulce při tomto nastavení?
VAG jsem zatim nekontroloval, o víkendu zkusim zprovoznit nitebook a ztkontroluju přes VAG. Každopádně když se jede podle přípravku (kolík 6mm na náhonu vačky a dole aretace ozubeného kola u kliky) pak u motoru ASZ (PD) ryska horní úvratě (NULA) na setrváku skutečně úplně nelícuje. Jak už jsem psal, když to srovnám na NULU na setrváku pak jde motor líp do otáček nad 3000.
Tak jak to dopadlo , co to ukazuje ve vagu :roll:
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Zkoušel někdo když zkontroloval rozvody Vagem po montáži nových a měl je na 0 je zkontrolovat /těsně před montáží nových/ po najetí předepsaného počtu km /samozřejmě když se s nimi nic nedělalo/, a jaká byla odchylka..?
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

já jsem na ně koukal před výměnou a byla tam furt nula. Teď jsem dolaďoval jednomu ještě neponaučenému co rozvody nechal dělat v autorizáku a měl tam -3,9... :o :o blbě to chytalo, spotřeba horší, blbě to jelo. Ani nevim jak dopadl, byl dost naprdlej a že to půjde reklamovat...
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
dave155
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 29 led 2010, 16:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od dave155 »

Mám prosbu. Chtěl jsem dojít podle návodu na 0 před tím - 1.7. Povolil šrouby, středa jsem po klepal, bez změny a pak se mi středový šroub povolil. Dotáhl vše a už nenastartoval. Na váhu mi začal vylezat snímač váčky signál mimo toleranci. Co s tím? Je to jen snímač,nebo se mi podařilo rozstelovat to celý? Díky za každou radu.
Utmir
Přispěvovatel
Příspěvky: 372
Registrován: 03 úno 2015, 10:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od Utmir »

Preto nenaštartuje lebo predvstrek je uplne mimo .Dotiahni riadne stredovú šrobu vačky potom povol tie 3 šrobiky asi si moc od tolerancie moc si to pohol a auto ti už nechytí točí točí a nič musíš kolečko vrátiť dozadu alebo dopredu neviem ako si s tým hýbal ,potočíš dotiahneš tie try šrobky a naštartuješ potom už doladuj podla vagu VCDS s citom do snchronizácie na nulu ;)
dave155
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 29 led 2010, 16:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od dave155 »

za boha to nemužu dostat zpet. Stredovy sroub utahnout na doraz, uchycující povolit - je pravda ze jsou uplne v rohach polyhy, ale na stred je nemuzu proste dostat. Kdyz chci stredem dostat zpatky,jen se mi stredovy povolí. Sakra :-( (LOL)
Utmir
Přispěvovatel
Příspěvky: 372
Registrován: 03 úno 2015, 10:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od Utmir »

Ved je po obede najedol si sa poriadne dotiahni to riadne a musí to isť ;)
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

musis to poriadne zatiahnut!!!!! aby sa to potom nepovolovalo...na krajoch to nesmie byt!
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
dave155
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 29 led 2010, 16:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od dave155 »

Musím až zítra ráno. Dám vědět. Musím si udělat nejakej bazmecht na to pootoceni. Sakra
dave155
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 29 led 2010, 16:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od dave155 »

Tak hotovo. Nastaveno na 0,pomoci přípravku jsem vrátil na střed a pak dosteloval. Díky moc za rady bejci
stanomx
Přispěvovatel
Příspěvky: 735
Registrován: 09 úno 2015, 20:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od stanomx »

toby66kw píše:
Kuba píše:
daniel.987 píše: Co ti to ukazuje ve vagu v tabulce při tomto nastavení?
VAG jsem zatim nekontroloval, o víkendu zkusim zprovoznit nitebook a ztkontroluju přes VAG. Každopádně když se jede podle přípravku (kolík 6mm na náhonu vačky a dole aretace ozubeného kola u kliky) pak u motoru ASZ (PD) ryska horní úvratě (NULA) na setrváku skutečně úplně nelícuje. Jak už jsem psal, když to srovnám na NULU na setrváku pak jde motor líp do otáček nad 3000.
Tak jak to dopadlo , co to ukazuje ve vagu :roll:
Ako dopadlo toto aj mňa zaujíma. Už som sa to niekde pýtal a odpoveď žiadna. Či to nieje -3 resp. + 3 namiesto nuly.
Jezevec559
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 26 říj 2018, 21:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Karlovarský kraj

Příspěvek od Jezevec559 »

Ahoj klubaci chtěl bych se poradit ohledně nastavení rozvodu při zahřátém motoru mi lítají hodnoty -1.1 a 0 spotřeba na volnoběh je 0.8 l ale v diagnostice VAG 304 je 0.6l mám to tedy ještě pootočit váčku nebo je to ok ? Předem díky za odpověď
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14427
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Auto / motor?
Jezevec559
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 26 říj 2018, 21:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Karlovarský kraj

Příspěvek od Jezevec559 »

Fabka 1.9 TDI 74kw PD AXR
Jezevec559
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 26 říj 2018, 21:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Karlovarský kraj

Příspěvek od Jezevec559 »

Najeto asi 200km od výměny rozvodu
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“