Hyundai ix20, Kia Venga
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Hyundai ix20, Kia Venga
Jdu opět s prosíkem o názory mechaniků na tyto dva, téměř identické vozy. Žena se mi v nich shlídla, spíše k ix20, je na ježdění po městě, do práce na nákupy a tak. Dosud jezdí Áčkem z roku 2003 a chce změnu. U obou korejců jde o motor 1.4 benzin. Jaký je váš názor, korejce ano či ne, popřípadě jaké městské auto s vyšším posazem? ALE NE SUV. Díky za názory
Sharan 1,9TDi, 85kW, 2007
Panda 1,2, 2006
Panda 1,2, 2006
Dnes jsem se byl v autosalonu Hyundai projet IX20 1,4 benzin. Samozřejmně mé pocity jsou velmi individuální a patrně se s mnohými zde neshodnu, ale pokud porovnám MB A 1.4 s IX20 1.4 je Hyundai značně pohodlnější. Jak sedadly, tak komfortem při jízdě. Ale asi porovnávám neporovnatelné, tyto auta dělí 14let. Áčko se chová jako motokára, je tuhá, naproti tomu IX20 je pocitově o hodně "měkčí". A pokud mám posoudit, jak vypadá interier, je znát, že IX20 není premiová značka, ale interier vůbec neurazí a na používání jako městskýho auta mě připadá vcelku přijatelné. Roman1648 napsal problém s rozvoďákem u vyššího nájezdu kilometrů, děkuji mu za názor, jen se ještě zeptám, co je to vyšší nájezd?
Co teď sleduju, auta s nájezdem do 50Tkm mizí rychle po zveřejnění nabídky, s nájezdem přes 130Tkm v nabídce zůstávají.
Volil bych, pokud možno euro 5, protože nemá debilní start-stop, u euro 6, se kterým jsem se dnes vozil, už je standartní a nelze jej trvale vypnout, pouze lze deaktivovat před každou jízdou, to bude při používání na palici. Můj názor, prosím, berte jen jako můj názor na toto auto, že je to slušný auto za přijatelnou cenu. Jen bych prosil uživatele a mechaniky o názor na poruchovost těchto korejců a eventuelní náklady na údržbu.
Ještě doplním spolehlivost MB A, které jsem koupil jako 5ti leté s 90T km, a za 9 let používání auto chtělo jen klasický spotřebák, z vad jen spínací skříňka, a nějaký kladky u alternátoru, který neskutečně hvízdaly, jinak nic. A to toto auto není příliš oblíbeno co do spolehlivosti.
Co teď sleduju, auta s nájezdem do 50Tkm mizí rychle po zveřejnění nabídky, s nájezdem přes 130Tkm v nabídce zůstávají.
Volil bych, pokud možno euro 5, protože nemá debilní start-stop, u euro 6, se kterým jsem se dnes vozil, už je standartní a nelze jej trvale vypnout, pouze lze deaktivovat před každou jízdou, to bude při používání na palici. Můj názor, prosím, berte jen jako můj názor na toto auto, že je to slušný auto za přijatelnou cenu. Jen bych prosil uživatele a mechaniky o názor na poruchovost těchto korejců a eventuelní náklady na údržbu.
Ještě doplním spolehlivost MB A, které jsem koupil jako 5ti leté s 90T km, a za 9 let používání auto chtělo jen klasický spotřebák, z vad jen spínací skříňka, a nějaký kladky u alternátoru, který neskutečně hvízdaly, jinak nic. A to toto auto není příliš oblíbeno co do spolehlivosti.
Sharan 1,9TDi, 85kW, 2007
Panda 1,2, 2006
Panda 1,2, 2006
Z vašich názorů lze tedy pochopit, proč tyto auta ještě v tovární záruce okamžitě mizí z nabídky a kousky po záruce s nájezdem 100+ se prodávají dlouho.
Co vy byste doporučili za auto, který má vyšší posaz a zhruda stejnou velikost? Druhá možnost je dojezdit Áčko do mrtě a pak rovnou ze silnice do šrotu
Co vy byste doporučili za auto, který má vyšší posaz a zhruda stejnou velikost? Druhá možnost je dojezdit Áčko do mrtě a pak rovnou ze silnice do šrotu
Sharan 1,9TDi, 85kW, 2007
Panda 1,2, 2006
Panda 1,2, 2006
Možná bych ještě doporučil se pořádně podívat, co ta jejich (prodloužená) záruka pokrývá a co nikoli... možná se budeš divit
Co do toho Ačka nacpeš, než dožije. To u toho"kundaie" ztratíš ihned v okamžiku, kdy s tím vyjedeš ze salónu... a možná i mnnohem víc
Samozřejmě, že pokud to máš do nákladů a mínus DPH, tak se to zase počítá trochu jinak...
Co do toho Ačka nacpeš, než dožije. To u toho"kundaie" ztratíš ihned v okamžiku, kdy s tím vyjedeš ze salónu... a možná i mnnohem víc
Samozřejmě, že pokud to máš do nákladů a mínus DPH, tak se to zase počítá trochu jinak...
GIV Variant TDi ???kW
Pokud vím od kolegy, konkrétně Hyundai se zárukou nedělá vůbec žádný problém. On má tři roky (11/2013) model i30 s motorem 1,6GDI a po 42 tisících km mu na záruku vyměnili (krom jiného) například ložisko kola a komplet spojku.
Za mě - na poskakování po městě a kolem komína je úplně jedno, co koupíš. Dneska je to v drtivé většině stejně jen o tom, jakou výbavu v autě chceš mít a jak sedne do ruky, protože jinak je to plus mínus stejně pořád to samé.
Já bych šel spíš do Clia, líbí se mi víc než Hyundai, navíc je levnější a držák, ovšem nemá tak vysoký posez. Ale to je můj soukromý názor. Mně se líbí Renaulty, jinému něco jiného.
Za mě - na poskakování po městě a kolem komína je úplně jedno, co koupíš. Dneska je to v drtivé většině stejně jen o tom, jakou výbavu v autě chceš mít a jak sedne do ruky, protože jinak je to plus mínus stejně pořád to samé.
Já bych šel spíš do Clia, líbí se mi víc než Hyundai, navíc je levnější a držák, ovšem nemá tak vysoký posez. Ale to je můj soukromý názor. Mně se líbí Renaulty, jinému něco jiného.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Marek77: máš pravdu, Renaulty jsou pěkný auta, mnoho let jsem s nimi jezdil (Scénic), a pohodlná. Bohužel v tomto autu se shlídla žena a jak se s ním svezla, bylo hotovo. Asi máš pravdu s tím, že dnešní auta jsou dost ošizená co do kvality a díky emisním normám poruchová a značně omezená životnost motorů.
Slavkov: souhlasím s tebou, že nejhorší investice na světě je koupě novýho auta. Nikdy jsem nový auto neměl, vždy více, či méně ojeté. Ale u tohoto auta, kdy si jej vlastně vybrala žena a Hyudai mi nabídli funglovku za cenu čtyřleté ojetiny, má to 5let záruku (jsem si vědom, že na garančkách jim část kupní slevy zase zaplatím), už jsme na 90% rozhodnutí. Protože jsme oba 50+, tak si poprvé v životě dopřejem pocit vlastnictví fungl novýho auta, dokud na tom světě ještě jsme. Jestli děláme chybu, či ne, ukáže čas.
A áčko zatím zůstane, ujme se jej dcera a bude na něm pilovat s své řidičské umění.
Děkuji všem zúčastněným za názor
Slavkov: souhlasím s tebou, že nejhorší investice na světě je koupě novýho auta. Nikdy jsem nový auto neměl, vždy více, či méně ojeté. Ale u tohoto auta, kdy si jej vlastně vybrala žena a Hyudai mi nabídli funglovku za cenu čtyřleté ojetiny, má to 5let záruku (jsem si vědom, že na garančkách jim část kupní slevy zase zaplatím), už jsme na 90% rozhodnutí. Protože jsme oba 50+, tak si poprvé v životě dopřejem pocit vlastnictví fungl novýho auta, dokud na tom světě ještě jsme. Jestli děláme chybu, či ne, ukáže čas.
A áčko zatím zůstane, ujme se jej dcera a bude na něm pilovat s své řidičské umění.
Děkuji všem zúčastněným za názor
Sharan 1,9TDi, 85kW, 2007
Panda 1,2, 2006
Panda 1,2, 2006