Vw polo 86c motor

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
kubik111
Přispěvovatel
Příspěvky: 132
Registrován: 23 říj 2007, 17:25
Bydliště: Banovce nad Bebravou, SR

Vw polo 86c motor

Příspěvek od kubik111 »

Zdravím chlapi aky motor bol a je najlepsi ohľadom spoľahlivosti v tomto vozidle myslim benzín ide o VV polo od roku 1985-1990 dávali tam 1,0 a 1,3 ak sa nemýlim. dakujem Ak mate nejaké skúsenosti poprosím Pekný den
Seat Altea 1.9 tdi 77kw BKC
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19330
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

u těch veteránů je to asi úplně jedno (noteeth)
Uživatelský avatar
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

jj, důležitý najít zdravou kastli. Jinak ty motory jsou prakticky stejný, všechny bezproblémový, jediný, který vyžaduje nadstandartní péči je G40, ale to asi nehledáš. Osobně bych zkusil najít verzi GT, má 75 koní se vstřikováním digifant, je to vlatně stejný auto jako G40, jen bez kompresoru. Svižný a navíc perspektivní youngtimer :)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

A taky tam byl 1,3/1,4/D a na běžnou jízdu stačil , spotřeba minimální..
nepropadat panice...
kubik111
Přispěvovatel
Příspěvky: 132
Registrován: 23 říj 2007, 17:25
Bydliště: Banovce nad Bebravou, SR

Příspěvek od kubik111 »

Dakujem.
To turbo kamnapower:našiel som aj Gt ale je to 1,1 s nejakým karburátorom solex. Nepoznáš to ?
Jasne karoséria priorita
Dakujem
Seat Altea 1.9 tdi 77kw BKC
Uživatelský avatar
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

GT bylo jen 1,3 75ps, ze začátku snad s karburátorem, ale nejvíce jich je se vstřikováním ;)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
kubik111
Přispěvovatel
Příspěvky: 132
Registrován: 23 říj 2007, 17:25
Bydliště: Banovce nad Bebravou, SR

Příspěvek od kubik111 »

Je to 1983 rok výroby tak Neviem
Podla čoho zistím ze je to Gt ? Dakujem
Seat Altea 1.9 tdi 77kw BKC
Uživatelský avatar
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

tak nejlíp podle technického průkazu, aby tam bylo 1,3 55kw :) jinak GT mělo sportovní sedačky, otáčkoměr, přední chlazený kotouče, z venku plastový nástavce lemů atd. Ale dneska těžko najít originální kus, je spousta přestaveb atd. Ale ani verze mimo GT nejsou špatné.

jinak vypadá takto:
http://www.volkswagen-motorsport.com/fi ... _Coupe.jpg

nebo facelift takto
http://i2.wp.com/www.polodriver.com/wp- ... driver.jpg
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

To máš pravdu, hlavně na tom prvním odkazu to je pěkné autíčko. Určitě bylo hezčí, než dnešní pojetí aut. krásy.. :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14271
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Za mě ten předface vypadá lépe než face, u toho face už je podle mě vidět nástup Passatu B4, ty světlomety a tak.
Ale ten předface, to je čumáček :)
kubik111
Přispěvovatel
Příspěvky: 132
Registrován: 23 říj 2007, 17:25
Bydliště: Banovce nad Bebravou, SR

Příspěvek od kubik111 »

To turbo: pisal som sz dakujem
Seat Altea 1.9 tdi 77kw BKC
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“