Ve chvíli, kdy jste majitelem 2,0 16V PD 140 PS (kódy motoru BKD/BKP/AZV) v sériovém stavu a rozhodnete se řešit provozní náklady vozu v kombinaci se zvýšením výkonu, pak by Vás měly následující řádky zaujmout.
Výše jmenovaného úkolu jsme se zhostili se zaujetím nám vlastním. Po pečlivém zvážení možností jsme upustili od volby hybridního turbodmychadla dodavatelů z celého světa a vsadili jsme na jistotu, kterým je GTA1749MV. Jedná se o hybridní turbodmychadlo navržené a vyráběné samotným Garrettem, který je jedním z mála dodavatelů automobilek a na základě velice pozitivních zkušeností jsme jej zařadili do naší nabídky na e-shopu.
Vůz dále podstoupil lehkou úpravu sacího traktu, specifické nastavení rozvodů a vahadel. V součinnosti s výše uvedeným se nám po důsledném odladění podařilo dosáhnout parametrů 204 PS (150 kW) a 445Nm s chvályhodným průběhem i spektrem otáček. Považujeme za nezbytné informovat, že bezpečné maximum pro toto turbodmychadlo je přibližně 195 PS a těchto výsledků jsme dosáhli na zvláštní přání zákazníka.
Třešinkou na pomyslném dortu je zajímavá zpětná vazba od zákazníka, který nás informoval o 15% poklesu spotřeby za uplynulých 47 tisíc kilometrů.
Touto kombinovanou úpravou získáte:
zvýšení výkonu až o 64 PS a 125 Nm
snížení spotřeby až 15 %
zlepšení dynamiky vozu ve všech jízdních režimech a celém spektru otáček
Video zde:
https://www.youtube.com/watch?v=nAVYlKh ... ooX2RuIM1W
Více zde:
http://www.dp-race.com/2017/03/14/skoda ... a-cestach/
https://plus.google.com/b/1072377140992 ... 7rC1k4zNVQ
https://www.facebook.com/dieselpower.cz ... 0196591793
Máte-li zájem o tuto úpravu nebo jiný dotaz, více informací získáte: http://www.dp-race.com/shop/skoda-cs/oc ... -stage-ii/
Zmiňované turbodmychadlo najdete v našem katalogu zde: http://www.dp-race.com/shop/motorove-di ... mv-bkdazv/




