Rozdíl motorů 1.6 16v AVY a AZD

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Prospeedy
Přispěvovatel
Příspěvky: 277
Registrován: 08 bře 2009, 21:06
Bydliště: Teplice

Rozdíl motorů 1.6 16v AVY a AZD

Příspěvek od Prospeedy »

Prosím zdejší chytré hlavy o radu :). Řeším zadřenej motor z vw lupo gti 1.6 16V 92kw kod AVY a jelikož nelze tento motor sehnat, tak mě napadlo zaměnit jej motorem z golfa 4 kod AZD 77kw.. dokazal by někdo vypsat v čem se motory liší? Tuším, že rozdíl výkonu by mohl být vačkama a vstřikama, ale jistej si nejsem :?
Ex: A3 ASZ ..... 300PS :,-(
O2 turbobéňo BWA... 280PS

Akt.: Cupra 1p 2.0 tfsi 370ps/550nm
Passat B7 CR .. profituning
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

montážně nepůjde nesedne na držáky
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Prospeedy
Přispěvovatel
Příspěvky: 277
Registrován: 08 bře 2009, 21:06
Bydliště: Teplice

Avy

Příspěvek od Prospeedy »

Sakriš a tohle jsem zrovna myslel ze nebude problem :(
Ex: A3 ASZ ..... 300PS :,-(
O2 turbobéňo BWA... 280PS

Akt.: Cupra 1p 2.0 tfsi 370ps/550nm
Passat B7 CR .. profituning
Prospeedy
Přispěvovatel
Příspěvky: 277
Registrován: 08 bře 2009, 21:06
Bydliště: Teplice

Avy

Příspěvek od Prospeedy »

Byl by nekdo ochotny mi zjistit v etce jestli je stejna klikovka, ojnice a pisty? Prehodil bych jen vnitrek :?
Ex: A3 ASZ ..... 300PS :,-(
O2 turbobéňo BWA... 280PS

Akt.: Cupra 1p 2.0 tfsi 370ps/550nm
Passat B7 CR .. profituning
Uživatelský avatar
jurosdi
Aktivista
Příspěvky: 1243
Registrován: 05 pro 2009, 21:11
Bydliště: topolčany- SR

Příspěvek od jurosdi »

LUPO AVY kluka 036 105 101C. Ojnice-sada 036 198 401B.
Piest 036 107 065 AG (priemer 76,5).


GOLF AZD kluka 036 105 101C. Ojnice -sada 036 198 401C.
Piest 036 107 065 AH.(priemer 76,5).

Podla ETKY.
Prospeedy
Přispěvovatel
Příspěvky: 277
Registrován: 08 bře 2009, 21:06
Bydliště: Teplice

avy

Příspěvek od Prospeedy »

Díky moc ;) ted už jen sehnat dárce.. zařadil jsem ještě do hledáčku AJV, to by mělo bejt komplet spodkem totožný jak AVY
Ex: A3 ASZ ..... 300PS :,-(
O2 turbobéňo BWA... 280PS

Akt.: Cupra 1p 2.0 tfsi 370ps/550nm
Passat B7 CR .. profituning
Prospeedy
Přispěvovatel
Příspěvky: 277
Registrován: 08 bře 2009, 21:06
Bydliště: Teplice

avy

Příspěvek od Prospeedy »

Všechno špatně.. vylítla ojnice blokem, takže sháním blok totožnej s AVY, jenže na 6q se startérem vpředu.. jsou rozdíly i v 5q vs 6q :roll: to je zas oříšek na rozlousknutí. Náhodou nevíte kterej blok je totožnej s AVY na 6q :?
Ex: A3 ASZ ..... 300PS :,-(
O2 turbobéňo BWA... 280PS

Akt.: Cupra 1p 2.0 tfsi 370ps/550nm
Passat B7 CR .. profituning
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10039
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Blok AVY vychází z motoru AEE ve Felicii. Motor AZD je úplně jiný, je podobný Fabii 1,4 16V.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7510
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

A nebude jen spodek stejný s AEE? Na něj šla 16v hlava
Uživatelský avatar
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

Marek77 píše:Blok AVY vychází z motoru AEE ve Felicii. Motor AZD je úplně jiný, je podobný Fabii 1,4 16V.
To asi není úplně pravda. Pokud vím, tak Polo/Lupo GTI má litinový blok, AZD v Golfu taky (stejně jako zmíněný AEE), ale 1,4 16V je celohliník...
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

pozor AEE nejni třeba v feldě oct1 a G3 stejné!!!
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7510
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

Jo to je fakt, neni aee jako aee :-(
Prospeedy
Přispěvovatel
Příspěvky: 277
Registrován: 08 bře 2009, 21:06
Bydliště: Teplice

avy

Příspěvek od Prospeedy »

Tak mě jde hlavně o blok.. aee jsem původně chtěl vzít a dát písty 16V, jenže mi nesedí na převodovku 6q :roll: Mám 6 děr na šrouby a 5q má 4 co jsem zatím viděl, kdyžtak mě opravte (noteeth) V nejhorším to předělám na 5q, ale to je až poslední možnost
Ex: A3 ASZ ..... 300PS :,-(
O2 turbobéňo BWA... 280PS

Akt.: Cupra 1p 2.0 tfsi 370ps/550nm
Passat B7 CR .. profituning
Prospeedy
Přispěvovatel
Příspěvky: 277
Registrován: 08 bře 2009, 21:06
Bydliště: Teplice

avy

Příspěvek od Prospeedy »

Ted jsem našel foto AZD z golfa IV.. mám to stejný na uchycení převodovky.. Ted ještě jak sedí držák motoru.. :?

Obrázek
Ex: A3 ASZ ..... 300PS :,-(
O2 turbobéňo BWA... 280PS

Akt.: Cupra 1p 2.0 tfsi 370ps/550nm
Passat B7 CR .. profituning
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“