rotacka na benzin

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

dist01
Aktivista
Příspěvky: 1348
Registrován: 29 kvě 2007, 22:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od dist01 »

mimo ses ty jaky zase predvstrik??????????? rychlost detonacniho horeni je 3000 m/s bude neustale v zastriku a vysoky tlak pro detonacni horeni je nutnost
BMW 330i
MAZDA RX8 ex
dist01
Aktivista
Příspěvky: 1348
Registrován: 29 kvě 2007, 22:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od dist01 »

dle me bude zavstrik tak 10 ATDC stupnu taky to mohlo byt to mohlo byt zhoreny v 17 stupnech kde ma motor idealni PPP
BMW 330i
MAZDA RX8 ex
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

aha, takže ty budeš vstřikovat až dlouho po horní úvrati, tryska tak bude vstřikovat už trochu mimo spalovací prostor pístu, takže ještě možná propálíš písty :D nehledě na to, že na zachování rozumný spotřeby budeš mít výkon tak 50 koní :)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
dist01
Aktivista
Příspěvky: 1348
Registrován: 29 kvě 2007, 22:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od dist01 »

prosimte uz jsem nepis kdyz nevis jak mechanicky funguje motor
BMW 330i
MAZDA RX8 ex
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

(LOL)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

Idea dobra, kdyz se trefi do spravneho uhlu natoceni tak by to mohlo fungovat, s trochou m2t v benzinu by to mohlo i cerpadlo zmaknout, otazkou je jestli to zvladnou pisty a co spotreba ( v nasem pripade tedy vykon), protoze vyhrevnost benzin /nafta je stejna, rozdil je v rychlosti horeni, hlavne v detonaci.
HCCI uz jedni i v F1
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
dist01
Aktivista
Příspěvky: 1348
Registrován: 29 kvě 2007, 22:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od dist01 »

:punk: :worthy:
Konecne kolega z prace to uvedl na zpravnou cestu, vyhrevnost ano lambda je taky. Ale hlavni benefit je ze muzes jet neustale na chudou smes jako z dieselem a nejedes na bohato jako u bezinaku ze svickou. No a nejvetsi prinos je vetsi energie by mela s detonacniho horeni mazda uvadi 30 dolu o proti nafte
BMW 330i
MAZDA RX8 ex
dist01
Aktivista
Příspěvky: 1348
Registrován: 29 kvě 2007, 22:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od dist01 »

BMW 330i
MAZDA RX8 ex
Thomy
Aktivista
Příspěvky: 1122
Registrován: 11 kvě 2008, 09:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Benešovsko

Příspěvek od Thomy »

Smoke píše:Idea dobra, kdyz se trefi do spravneho uhlu natoceni tak by to mohlo fungovat, s trochou m2t v benzinu by to mohlo i cerpadlo zmaknout, otazkou je jestli to zvladnou pisty a co spotreba ( v nasem pripade tedy vykon), protoze vyhrevnost benzin /nafta je stejna, rozdil je v rychlosti horeni, hlavne v detonaci.
HCCI uz jedni i v F1
Hlavne ne m2t, prezdiva se mu tekuty pisek :D ale samozrejme na to auta drive jezdila normalne :)
Octavia I ASV
Impreza WRX 195kW
dist01
Aktivista
Příspěvky: 1348
Registrován: 29 kvě 2007, 22:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od dist01 »

hlavne asi bylo mysleno nejake mazivo
BMW 330i
MAZDA RX8 ex
jurosdi
Aktivista
Příspěvky: 1243
Registrován: 05 pro 2009, 21:11
Odpovědi: 0
Bydliště: topolčany- SR

Příspěvek od jurosdi »

Bez premenlivého kompresného pomeru HCCI zatial nebeží v celom spektre otáčok tento motor nikomu. Takže to je základná výzva. A som skeptik na životnost vstrek.čerpadla. Benzín s pridaním olejom to podla mna neporieši. Ale kto to nevyskúša o tom ho...no vie. Takže skúšaj a napíš ako si pokročil.
dist01
Aktivista
Příspěvky: 1348
Registrován: 29 kvě 2007, 22:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od dist01 »

vim ze to dobre funguje v castecnym zatizeni a problem je prave plna zatez
kdy prej lepsi na svicky
BMW 330i
MAZDA RX8 ex
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

u tý výhřevnosti jste zapomněli na docela podstatnou věc - na hustotu. Takže výhřevnost nafty v MJ/l je vyšší než u benzínu a né o málo. ;)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

ti nevim čéče:
Autobenzín 43,59 MJ/kg, 1L 0,67kg ,
Motorová nafta 42,61 MJ/kg, 1L 0,69kg

Hodnoty výhřevností čerpány z publikace Energetického Institutu SEI pro ČR
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

vstrekom a čerpadlu dávam par desiatok mozno 100km?....podla mna nie je možne premiesat benzin s olejom v nadrži tak aby ti vznikla homogenna zmes...proste sa vzdy najde kusok kde bude "cistejsi" benzin a ten ti pomaly ale isto zabije cerpadlo/vstrek.


aj teda keby si vyriešil ostatne problemy s casovanim.

to uz by som šiel fakt do CR systemu, kde sa ale dostavame k prvemu problemu co sa tyka mazania palivovej sustavy.

Však je na to jednoduchy priklad...kolko z nas uz riesilo benzin v nafte pri CR?...jak to dopadlo? :)

a sme doma.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“