Tatra a její prodej

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Velký metař
Přispěvovatel
Příspěvky: 104
Registrován: 17 led 2017, 15:52
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od Velký metař »

Jen k tomu Zetoru - co tak vim, tak ho vlastni nejaka slovenska spolecnost . A az prave tihle Slovaci ho dakazali trochu rozjet .

Jericho , na vesnici kde jsem bydlel, jsou 3 soukromni zemedelci a jedno ZD. Muzu ti rict , ze Zetory pouzivaji vsichni , jak slabsi tak i silnejsi do 160 45. V tom ZD maji i jeste starou Skodovku s dvoumontazi , protoze nicim jinym jaksi silaz neumackaji . Maji i traktory z USA a Masey Ferguson , nebo jak se to pise, jenze tyhle obrovsky obludy nelze pouzit na vse . Na lehci prace se bez komunistickych Zetoru rady 72, 77 a tak proste neobejdou . Takova je realita. Nehlede na to , ze na ty Zetory jsou dily za hubicku a udrzba jednoducha , kdyz se k tomu trochu chovas , tak vydrzi hodne. Tem zemedelcum jezdi vlastne jen za naftu. Zatim co zelene obludy z USA jsou slozitejsi a nakladnejsi nez novy auto. No treba 2 ti soukromnici si je koupili, protoze na to dostali dotace a dealer jim udelal cenu na kterou se Zetor nedostal . Takze ten tvuj optimismus ze nejlepsi jsou jen traktory z USA neni zcela na miste :)
O1 ASZ 96kw serie
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Ale to je omyl, copak já znám traktory z USA? Mě právě štvalo, že Zetor byl odstaven a právě okolo mě pořád jezdí jen ty obludy, pouze soukromníci mají pořád staré dobré Zetory. Samozřejmě vše má svůj důvod, dnes nemají moc čas strávit mnoho času v dílně, potřebují makat, protože je jich mnohdy jen třetina, co předtím. Tohle téma o zemědělcích radši nebudu rozvíjet, chce se mi blejt, už jakou dobu zase jezdí debilové s jedy a perou je do země, cisterny za cisternou, od soudruha Babiše toho mají dost a dost. Ti idioti kvůli dotacím zabijí klidně vlastní děti, hlavně že mají vejvar. To co nezničil bolševik, dorazí oni. U nás už žádné zvířátko vůbec nevidíš, země je jen mlat bez žízal, vše je mrtvé. A ta rudá prasata tam perou jedy, Randapem jsou žluté všechny strouhy.... Jeden známý traktorista, klasická česká mrdka má už druhou ženu mrtvou na raka, ale pere to tam plnými cisternami a když mu to řekneš, odvětí, ale my tam toho pereme málo, proti jiným, a když ti Babiš vezme řepku, musíš odebrat odpovídající množství jedů..Už dávno vím, že zemědělství je hlavně zločin jak na budoucnosti přírody, tak na dětech. Jsou dotace na vypěstované komodity, pak jsou dotace na bioplynky, kam se odvezou tyhle dotované výplody , ta vyrobí proud který je také dotovaný , takže kam se koukneš všude kouká dotace. A soudruzi krmí bioplynky chlebem , upečeným a neprodaným, místo aby jej dali zvířatům, místo aby žraly granule.. Svět se zbláznil a je krásně vidět, jak dementní jsme národ. Dej buranovi dotace a klidně bude stavět plynové komory a odebírat od Babišových chemiček cyklon B, hlavně že je vejvar..Koupím si 3 auta i když je nepotřebuji, projedu celý svět, i když všude jako český BURAN udělám ostudu, ale MÁM NA TO..Jsme odsouzeni k zániku... :(
Dnes si často vzpomenu, jak nám rudá pakáž vyprávěla, v našem mládí jak američtí imperialisté lijí mléko do moře...Ti hajzlové..Nikdo netušil, co je schopen udělat čecháček a množina kreténů v Evropě s ním...
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
WOB
Aktivista
Příspěvky: 1727
Registrován: 02 úno 2015, 12:59

Příspěvek od WOB »

jericho: však jsme jen průmyslová zóna EU. Koupili si naše pozemky, postavili fabriky, importovali sem levnou pracovní sílu za pomcí lidí, kteří si v dnešní době myslí že národní státy jsou zlo a hranice by se měli zrušit a měla by vzniknout jedná velká multikulturní směsice. Slabí chcípnou, silní přežijí, začíná boj o holý život a kdo bude větší svině vyhraje. Nemysli si že takovej farmář, má v odlehlé krajině za lesem své čisté políčko kde pěstuje pro svou rodinu čisté plodiny. Na trh ale dodává sračky aby zlikvidoval co nejvíc lidí. Chudých, slabých lidí co nemají na to aby se o sebe postarali a jedli kvalitní jídlo. Zdá se ti to konspirační a hnusné? Bohužel o tom je život. V přírodě taky platí sežer nebo budeš sežrán.
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33

Příspěvek od A6TDI »

Jo dneska když si představim jak nás ty západní kapitalisti stahli z kalhot po 89 tak se tak trochu křečovitě směju a myslim na emigraci.. jak nás nakrmili sračkama o americkym snu ..a bezcenýma tretkama ..
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

A přitom stačilo tak málo, pokračovat ve skvělém projektu cestě ke komunismu a mohli jsme dnes posílat do nebe novodobé rakety/od SSSR a původem z V2/, a ukázat všem, jací jsme pašáci. Jo slintat, to nám vždy šlo, pokud si můžeš koupit v podstatě co chceš, brzo tě to omrzí, jsou to stejně jen sračky. Bohužel to nejde dát zpátky, a lidská mysl je milosrdná, zapomíná na ty špatnosti a pamatuje si tu pohodu, mládí apod. Já to tak nemám, připadal bych si jako idiot, kdybych ztrácel paměť, člověk má být hlavně vůči sobě férový a nezapomínat. A6Tdi jen plácá věci, aniž zná jejich smysl a přitom si myslí, jak mu to pálí..Bohužel jeho mozek je v nouzovém režimu, dá se s tím klidně jezdit, když mu nevadí kontrolka a stačí mu jet krokem...Jen si říkám, že se mu třeba nerozsvítí, proč i Čína a Rusko jdou cestou kapitalismu ,/ i když svého neopakovatelného druhu/ a proč Čína tak zbohatla? Jak to, že když byla po boku ostatních socialistických zemí ,používala ještě dřevěné pluhy? Ale tohle už je na vysokou školu myšlení, že?
nepropadat panice...
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33

Příspěvek od A6TDI »

Když víš proč Čína jde cestou kapitalismu tak mi řekni proč mi jsme šli cestou komunismu ?
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Protože část národa naskočila na myšlenku, že cesta socialismu je naděje na jiný spravedlivější život po hrozné válce. Bohužel jim nedošlo, že tam , kde se začíná krádežemi a vražděním nanastane krásný konec. Část národa, hlavně ta vždy chudší se konečně mohla těm bohatším pořádně pomstít a to beztrestně a uvěřili tomu, že když se kácí les, musí lítat třísky. Bohužel právě ti šikovnější a pracovitější byli vždy bohatší než ti ostatní.. Takže tahounem této konfrontace byla právě lůza, která v tom oprávněně viděla šanci zbohatnout na cizí účet. Ti slušní lidé, kteří se toho zůčastnili byli postupně zděšeni, když viděli co vše vyhřezlo z této myšlenky ale ze sebezáchovných důvodů nešli mimo a drželi tempo. Protože postavit se proti větru bylo rovno likvidaci ani ne třeba fyzické, ale existenční. Ale je třeba říci, že část národa je prostě levá, já mám pro ni svůj název a ti nás nikdy nepustí dál, vždy vše zničí, jakmile už se začne dařit, vše poserou , rozloží a vrhnou nás zpátky. Osobně už iluze nemám, slušní úspěšní lidé budou u nás vždy ti druzí, burani a primitivové , vychovaní v socialismu se přes svou nenávist nikdy nepřenesou, protože toho prostě nejsou schopni..Můj osobní názor je, že ten kdo je šikovnější a schopnější než já se musí mít prostě lépe než já sám., Jinak to prostě fungovat nemůže..A závist je oblíbená vlastnost v této kotlině..
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4696
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

V nákladních autech se pohybuji tak 15 let, zejména stavební auta a Tatru už nikdy více. Když mi povídal jeden starý tatrovak, že mu volali z Kopřivnice že přijedou udělat report jak je s tím spokojen po pár měsících, tak si připravil dvě A4 připomínek. Kdo tvrdí že nosná roura je to nejlepší, tak s tím autem v životě nejel a už vůbec ho neopravoval. V terénu se to neujede nic, pač je to nízký, na silnici se to houpe jako kočár, zejména Phoenix na vzduchu. A opravovat na tom něco, fakt cokokiv, protože Tatra umí dycky vymyslet takový špeky a ježky v kleci, že konkurence to nedokáže všechna dohromady. Konkurence nabídne víc a za min peněz.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Jo, roura chytá v kolejích o střed, ale každé auto má něco, co mu nesedí. Často se stávalo, že Tatru tahala V3Ska, ale v jiné situaci byla nepřekonatelná. Dneska je patrně nabídka větší, ale hoši z ZD tvrdili, že Phoenixy , které dostali s velkou slevou se právě serou tím, co Tatru mělo obohatit, jako jsou vzduchy. popřípadě další dnes patrně nezbytné vynálezy. Další problém vzduchové Tatry byla a je malá životnost motoru, což je z podstaty problém chlazení vzduchem.. Samozřejmě z dob minulosti, kdy byly jen 2 možnosti, což byl zastaralý Liaz a Tatra byla Tatra jednička, vždy byla chytřejší a lépe se opravovala. Proto jí taky držím palec a doufám, že se probere a získá respekt, který kdysi měla. Bohužel cizí motory už ji trochu odcizují od našich představ.
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4696
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

Nejde jen o koleje, ale jak se houpe každý kolo zvlášť, nebo přes houpacku pera tak si sedá ještě níž. A navíc od Terna je hrozně těžká na předek, takže hrne čumákem. Už jsem viděl i pár prosoupanych náprav. Zlatá pevná náprava. Životnosti úplně jinde a není to takový zrout předních pneumatik. Zrovna ty, člověk co je úchyl na jednoduchý věci hájí složitý český krám :)
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Uživatelský avatar
Thomy
Aktivista
Příspěvky: 1122
Registrován: 11 kvě 2008, 09:00
Bydliště: Benešovsko

Příspěvek od Thomy »

Problém zetoru je ten, že konkurence dokáže dát za míň peněz víc muziky. A další problém je takovej, že Zetor nedělá automaty.. To je dneska pro lidi, co v tom sedí od rána do večera standard
Octavia I ASV
Impreza WRX 195kW
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Biimbo píše:Nejde jen o koleje, ale jak se houpe každý kolo zvlášť, nebo přes houpacku pera tak si sedá ještě níž. A navíc od Terna je hrozně těžká na předek, takže hrne čumákem. Už jsem viděl i pár prosoupanych náprav. Zlatá pevná náprava. Životnosti úplně jinde a není to takový zrout předních pneumatik. Zrovna ty, člověk co je úchyl na jednoduchý věci hájí složitý český krám :)
Krám to není a pevná náprava je tak na silnice, točící se kardanka v terénu nutí konstruktéra auto zvednout, což Tatra nemusí. Když jsem jezdil v terénu s T 111 nebylo moc situací , kdy nemohla dál. /spíš jsem zkolaboval já, když mi došly síly k točení volantu bez posilovače, naštěstí brzy dodali posilovače a řidič byl "král"/ A samozřejmě jde o komfort pro posádku,.. Proč asi vyhrála Dakar a je tak dobrá na písku? S pevnou nápravou by z řidiče auto vyrazilo duši, a samozřejmě u nápravy, kde je diferák na straně je to v kolejích lepší než roura. Je to věc názoru a záleží, kde se s vozy jezdí. Možná nejsem objektivní, ale když člověk stál pod trambusem, tak myslel, že je začátek století, samá maznička, samá hadice, samý vzduchojem, metry trubek, řidič byl ve řvoucí kabině jako debil ve skákající pšoukající sedačce, zato pod Tatrou ihned pochopil kdo má pod čepicí,... komfort už v T 138 byl nesrovnatelný s čímkoliv, co si za socialismu říkalo náklaďák. Řidič Tatry vždy pro ostatní řidiče trambusů byl zdrojem závisti z kultury jízdy a torzní tyče jsou nejkomfortnější pérování..Samozřejmě v dnešní době je situace asi jiná. To nemohu posoudit..Od toho jseš tady ty a tak to mám být.. :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
WOB
Aktivista
Příspěvky: 1727
Registrován: 02 úno 2015, 12:59

Příspěvek od WOB »

nebo brodění vodou... dodnes si pamatuju kamaráda jak na to čučel a ptá se mě: "jaktože mu ten motor a převodovka nechcípne? " (rofl)
Uživatelský avatar
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4696
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

Brodění vodou je fajn do doby než trhneš nebo sama praskne manžeta. Torzní tyče jsou fajn, ale u lehkých podvozku. U těžších variant podvozku S24 nebo jamal který mají torzky silnější, spolu se zadním king frame už to není tak valný. Jen ten jamal to dožene kabinou za nápravou. Ale dělat na tom autě cokoliv pod kabinou, od posilovače spojky po alternátor nebo samotnou spojku. Nebo mazat kardan. Nikdy více. Sice roura umožní nižší stavbu auta, ale zase motor nad rourou je vysoko a lezt jako rozhodčí v tenise na empire do kabiny Euro 6 Phoenixu je taky namka. A u lesackych aut je to fajn magnet na větve. A při opravách čehokoliv v rouře pulit celý auto a hledat co všechno je špatný když tam něco jen trochu klepe. Tatry na Dakar jsou v dnešní době úplně jiný auta. Přední náprava je jiná, jinak nauhlovany rejdovy cepy aby se dala na vzduchu přivedout a bečka nedrhla pořád o zem ale kola byly pořád rovně , viděl jsem osobně když kluci připravovali na Dakar přední nápravu Kolomýmu. A měla dokonce zohýbaný polonapravy od těch ran. Konkurence začíná čím dal víc u terénních aut dělat zadky na měchách, kabinu na měchách a spolu s pořádnou sedačkou je třeba dnes Volvo na špici. Skoro všichni už dělají hydropohony přední nápravy. Když vidím jak je u Tatry nízko a hned za přední nápravou umístěny DPF s katem, tak první zapadnuti jeho smrt. Nebo řídící tyč která je od volantu přes všechny kloubky k servu dlouhá tři metry snad a servo je za přední nápravou.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Jsou to ještě vůbec nákladní auta, která jezdí na DAKARU? Což takhle kompletní vzduchový polštář nebo rovnou drony, aby se řidiči neunavili? Chápu, že je to dnes jiný druh chlapů a vývoj nejde zastavit, ale má to ještě vůbec cenu? Možná by stačila nějaká aplikace, která by řekla, kdo je nejlepší.. :)
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“