P307SW 2hdi s fap model 2002

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
servis-sk
Přispěvovatel
Příspěvky: 300
Registrován: 20 led 2011, 01:02

P307SW 2hdi s fap model 2002

Příspěvek od servis-sk »

Ahojte
P307 2HDI 79kw s FAP filtrom rok 2002, kod motora RHS.

Fap je novy, mocovina naplnena podla navodu, , cerpadlo ok, vsetky testy prebehnu OK. Marwel rjcka mocoviny- aditiva test OK, ziadne chyby,
ale mam problem z
RJ motora Bosch EDC15C2 nejdu vymazat stale 3 chyby.
Akoze idu, ale akonahle nastartujem auto, su tam zase.

P1446 Aditivni snimac urovne
P1435 System s palivovym cerpadlom aditiva - chyba cerpadla aditiva
P1442 Aditivna riadiacia jednotka ECU

Tie chyby a kopu ostatnych tam bolo aj pre vymenou FAP filtra a celeho systemu vstrekovania aditiva.
Ide to nejako odstranit?
Vdaka za pomoc
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Změř napájení jednotky aditivace.Komunikuje jednotka?Ostatní jednotky si na ni nestěžují.
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

cim to citas? Autocom?...to budes riesit este pol roka.

pekne planet diag.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
servis-sk
Přispěvovatel
Příspěvky: 300
Registrován: 20 led 2011, 01:02

Příspěvek od servis-sk »

Ahojte.
Rj cka aditiva Marwell ma napajanie Ok, komunikujem snou.
Cez nu som aj nakonfiguroval plnenie mocoviny, testy prebehnu OK.
Do rj aditiva ide akurat kablovacka s nadobky mocoviny, snimac a cerpadlo, snimac od nadrze a teplotne cidlo s FAP filtra.
To cidlo je sice odkodovane v rjcke aditiva, lebo je vadne.
S ostatnymi jednotkami nieje problem.
Kablovacku aditiva a komunikacie s hlavnou rj som prepiskal , je OK.
Skusal som to programovat, mazat aj cez deplhinu aj psa Lexiu, vysledok je stale ten isty.
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Zkus ji odpojit a smazat závady co se zapíše a pak připojit.Takhle mě nešla smazat z motorovky komunikace s jednotkou aditivace přitom v bloku byla komunikace ok i can jsem měřil osciloskopem a nic pak jsem ji odpojil vymazal závady znovu připojil a najednou to šlo.
servis-sk
Přispěvovatel
Příspěvky: 300
Registrován: 20 led 2011, 01:02

Příspěvek od servis-sk »

Zajtra skusim.
servis-sk
Přispěvovatel
Příspěvky: 300
Registrován: 20 led 2011, 01:02

Příspěvek od servis-sk »

Zdravim Vas
Tak odpojenie jednotky aditiva nepomaha.
Ked to odpojim, vymazem , nieje tam ziadna chyba.
Startnem tie 3 chyby su tam naspet.Skusane s delphi.
Pri PSA planet mi to nacita este aj chyby, ktore tam boli v aute pred polrokom. Vymazanie sa podari, akonahle auto nastartujem je tam zase kopec nezmyselnych chyb, ci uz tlakov snimaca turba, egr ventila, aditiva....Pritom dennik zavad 50chyb je plny, tak neviem ci to ono sposobuje nemoznost vymazania ostatnych chyb?
V BSI je jednotka aditiva povolena.
Napajanie OK, premerane na rj aditiva, kostra tiez, kabelaz fyzicky OK,
Hlavna RJcka motora, kabelaz OK.
Este mi obcas vyskoci problem snimaca difer.tlakuFAP filtra, pritom mam 3 rovnake snimace, na jednom mam hodnotu 0 mbar, ostatne ukazuju 900mba na volnobeh. Pri 900mba mi napise ze mam FAP zaplneny, pri 0mbar ze je deravy.Pritom je tam novy FAP filter.Tak teraz neviem ci vsetky 3 su vadne, ci blbne hlavna rj motora.Nejaku ponuku kodovania vymenu snimaca som v p Planet nenasiel.Daju sa nejako tieto snimace na stole premrat? Snimac je napajany z rj motora 5V. kostra na nom je Ok.na vystupe z neho mam cca 4,5V na volnobeh.
Vdaka za pomoc
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

vies taketo kulehy sa opravit cez PC nedaju...

kazdy jednotlivy komponent ktory ti to hlasi ako vadny..musis pochopit preco tu chybu pise, nasledne odmerat dovod tej chyby...ak je komponent OK...je chyba inde.

Ak sa nedopracujes k vysledku...a chyby vobec nedavaju zmysel, existuje sanca ze ti prebijaju vstrekovace....obcas sa to stava.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

servis-sk píše:Zdravim Vas
Tak odpojenie jednotky aditiva nepomaha.
Ked to odpojim, vymazem , nieje tam ziadna chyba.
Startnem tie 3 chyby su tam naspet.Skusane s delphi.
Pri PSA planet mi to nacita este aj chyby, ktore tam boli v aute pred polrokom. Vymazanie sa podari, akonahle auto nastartujem je tam zase kopec nezmyselnych chyb, ci uz tlakov snimaca turba, egr ventila, aditiva....Pritom dennik zavad 50chyb je plny, tak neviem ci to ono sposobuje nemoznost vymazania ostatnych chyb?
V BSI je jednotka aditiva povolena.
Napajanie OK, premerane na rj aditiva, kostra tiez, kabelaz fyzicky OK,
Hlavna RJcka motora, kabelaz OK.
Este mi obcas vyskoci problem snimaca difer.tlakuFAP filtra, pritom mam 3 rovnake snimace, na jednom mam hodnotu 0 mbar, ostatne ukazuju 900mba na volnobeh. Pri 900mba mi napise ze mam FAP zaplneny, pri 0mbar ze je deravy.Pritom je tam novy FAP filter.Tak teraz neviem ci vsetky 3 su vadne, ci blbne hlavna rj motora.Nejaku ponuku kodovania vymenu snimaca som v p Planet nenasiel.Daju sa nejako tieto snimace na stole premrat? Snimac je napajany z rj motora 5V. kostra na nom je Ok.na vystupe z neho mam cca 4,5V na volnobeh.
Vdaka za pomoc
4.5 V není ok jakej tlak to ukazuje.Měl by ukazovat kolem 0.7 V při prázdným filtru.Nejsou otočený hadice do filtru kostra je opravdu ok.Simuluju si to dekádou a sleduju si tlak v diag pak vím hodnoty jaké jednotka očekává.Co ukazuje pokud odpojíš vedení od snímače?
servis-sk
Přispěvovatel
Příspěvky: 300
Registrován: 20 led 2011, 01:02

Příspěvek od servis-sk »

Zdravim, to viem ze 4,5V je nieco zle , ale ide mi z dvoch snimacoch, ktore normalne boli funkcne OK.
Pri 4,5v mi diagnostika hlasi plny filter a cca 980mbar.
Ked dam treti snimac mam tam 0,2V na vystupe, ako keby bol vystup v skrate , diagnostika hlasi deravy filter, tlak cca 000mbar. Vsetko merane pri zapnutom zapalovani, alebo na volnobeh, ale hodnoty sa nemenia.
Pri odpojenom cidle mam tam cca 110mbar a na konektore RJcky ruzovy kabel mam cca 4,5V. Spravil som si delic napetia kde som ho napojil na vstup do rjcky ,akoze na vystup dpf snimaca , ked simulujem snimac pri cca 0,6v mi to dava 100mbar,pri 2V cca 300mbar pri 3V cca 600mbar, pri 3,8 cca 800mbar, takze plynule si dokazem tymto delicom nastavit tlak aky chcem. Takze mi to pripada ze vsetky 3 snimace su vadne.
Snimace mam typu Kavlico 9645022680 asi origo ak niekto mate moznost mrknite na to aky snimac by tam este mohol pasovat.Co sa tyka hadiciek od snimaca k dpf filtru na snimaci je znacka bielou farbou a na hadicke takisto , nepredpokladam zamenu a nikde som nenasiel na snimaci znacenie co je vstup a vystup.
Odpovědět

Zpět na „Renault / Dacia“