
Motor BXE KO! Zlomená ojnice!
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 502
- Registrován: 29 pro 2012, 18:00
Odpovědi: 0
Pokud do nich není kopnuto, stačí je často umýt, aby se nepařily a je to dobré. Ale bohužel už i ojetina se 100000 km je často problémové auto. Dalším řešením jsou veteránské servry , kde se občas objeví stará voňavka s málo najetými km a i dobrou cenou. Samozřejmě i po letech auto které nikdy nevidělo sůl má určitá rizika, což jsou gumové věci, které stárnou a bude třeba je možná vyměnit, ale tohle lze doporučit pouze těm, co nejsou zhýčkaní moderní dobou a bude jim stačit tehdejší komfort. Ale pro ty, kteří jen jezdí do práce to bude jistě stačit, stará auta dobře topí, a veškerý materiál na voze je stářím perfektně vyzrálý, většinou stačí olej ze supermarketu a ti, co mají pořád ruce, kterými jsou schopni zvednout plný kýbl vody, jistě zvládnou i tehdejší švihadla..Ať si koncern ty jeho chytré vozy strčí někam..Stejně si říkám, co budou bazáristé dělat,/ hlavně ti, kde koncern je až z 80% zastoupen/ s jejich vozy, když ty auta neprodají...Mám známého, který sváží ze západu voňavky z 90. tých let, a má s nimi úspěch. Povídá mi, na STK se mi až pokloní, v jakém stavu často ta auta jsou...Jen kdyby jich bylo víc.. 
P.S. a image bude naplněn také, protože každý" blbec "dnes sedí v Oktávce apod. ale ve voňavce z předrevoluční doby málokdo..Dnes jsem viděl Citroena BX v luxusním stavu a byl jsem ohromen jeho krásou, proti moři moderních bublin s nakopanými prdelemi ala ASIA a jejich vypoulenými světly z PVC...

P.S. a image bude naplněn také, protože každý" blbec "dnes sedí v Oktávce apod. ale ve voňavce z předrevoluční doby málokdo..Dnes jsem viděl Citroena BX v luxusním stavu a byl jsem ohromen jeho krásou, proti moři moderních bublin s nakopanými prdelemi ala ASIA a jejich vypoulenými světly z PVC...
nepropadat panice...
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Odpovědi: 0
Takze VW Touran 1,9TDI DSG 77kw 2007 BLS s DPF
332ooo km
Sialky po precitani fora som sa rozhodol vymenit..a tu je vysledok....Sialky boli znacky TH
Sialky oppotrebovane sroby predpokladam ze uz boli menene lebo ako som si vsimol tu na fore sa pouzivali sroby pri skladani motora take ze nie po celom tele srobu bol zavit..moje stare boli na celom tele so zavitom...
Nove sroby maju dlzku 51,9mm a vybrate sroby z auta boli natiahnute na 52,6mm
Samozrejme som daval salky Kolbenschmidt s novymi srobami...

332ooo km
Sialky po precitani fora som sa rozhodol vymenit..a tu je vysledok....Sialky boli znacky TH
Sialky oppotrebovane sroby predpokladam ze uz boli menene lebo ako som si vsimol tu na fore sa pouzivali sroby pri skladani motora take ze nie po celom tele srobu bol zavit..moje stare boli na celom tele so zavitom...
Nove sroby maju dlzku 51,9mm a vybrate sroby z auta boli natiahnute na 52,6mm
Samozrejme som daval salky Kolbenschmidt s novymi srobami...

-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Odpovědi: 0