Ducato 250 3,0 130kw DPF r.v.2012 chyba P2563

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
kefo
Přispěvovatel
Příspěvky: 96
Registrován: 19 dub 2010, 19:42

Ducato 250 3,0 130kw DPF r.v.2012 chyba P2563

Příspěvek od kefo »

No nazdar ,
na mojom DUCATE som teraz riešil problém keď som za jazdy ostal na núdzovom režime bez turba , chyba P2563 snímač riadenia pozície turba-skrat na kostru.
To všetko by ako bolo fajn keby som nezisťoval čo s tým, tak všade mi bolo povedané že jediná možnosť je výmena komplet turba vo fiate za repas cca 1,300€ autoricambi 940€ za nový Garett ,lebo tento snímač je súčasťou turba a nie je možná výmena ani kúpa snímača. (LOL) (wallbash) .
Tak to som teda pri 180,000km nepochopil načo nové turbo, samozrejme som skúsil čo na to všemohúci Google a ups samotný snímač z Košíc na nete za cca 180€ .
Výmena bol taký trošku problém ale spravili sme to na aute cca za 5 hodím trápenia a super prístupu k turbu :x .

Dúfam že som niekomu pomohol s podobným problémom kde by všetci chceli hneď meniť TURBO :roll:
FIAT DUCATO 3,0 160 multijet power r.v.2007 off
FIAT DUCATO 3,0 160 multijet power r.v.2010 off
FIAT DUCATO 3,0 180 multijet power 2 euro 5 r.v.2012
FIAT DUCATO 3,0 180 multijet power euro 5+ r.v.2015
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Podla mna sa musi dat vymenit actuator. Menit cele turbo je nezmysel.
kefo
Přispěvovatel
Příspěvky: 96
Registrován: 19 dub 2010, 19:42

Příspěvek od kefo »

No veď som napísal že som vymenil len ten snímač(actuator) ale prekvapila ma reakcia servisu fiat ze sa nedá nič s tým robiť lebo je to súčasť turba a meniť chceli hneď celé turbo....
FIAT DUCATO 3,0 160 multijet power r.v.2007 off
FIAT DUCATO 3,0 160 multijet power r.v.2010 off
FIAT DUCATO 3,0 180 multijet power 2 euro 5 r.v.2012
FIAT DUCATO 3,0 180 multijet power euro 5+ r.v.2015
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Sak na niecom musia zarobit (LOL)
sharan933
Přispěvovatel
Příspěvky: 400
Registrován: 08 led 2008, 16:25
Bydliště: slovensko

Příspěvek od sharan933 »

Zohnať sa to dá robil som to pred mesiacom a v sobotu má čaká dalsie
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

Příspěvek od sikin1987 »

jiste da se to sehnat z polska za cca 4500,- ale my za to v servisu nemuzem,ze jde objednat jen turbo z katalogu. kdyby ten snimac sel aspon koupit u prodejcu ND mylsim APM,intercars,elit,tak to taky zakaznikovi nabidnem. nicmene ten snimac byva v 99% OK je to kabelazi ducato ma v 95% problem s kabelazi a zbytek byvaji veci co odchazi na vsech autech
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

Příspěvek od sikin1987 »

jiste da se to sehnat z polska za cca 4500,- ale my za to v servisu nemuzem,ze jde objednat jen turbo z katalogu. kdyby ten snimac sel aspon koupit u prodejcu ND mylsim APM,intercars,elit,tak to taky zakaznikovi nabidnem. nicmene ten snimac byva v 99% OK je to kabelazi ducato ma v 95% problem s kabelazi a zbytek byvaji veci co odchazi na vsech autech
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
kefo
Přispěvovatel
Příspěvky: 96
Registrován: 19 dub 2010, 19:42

Příspěvek od kefo »

Tak mám zase niečo na radu ak niekto má skúsenosť, zase pri predbiehaní na 4 plný plyn cca 3,500 otáčok hodí do núdzaku obmedzí turbo , check engine na palubke ale po vypnutí zapaľovania všetko OK a po pár štartoch zmizne aj chyba na palubke a znova chyba P2563 ????
FIAT DUCATO 3,0 160 multijet power r.v.2007 off
FIAT DUCATO 3,0 160 multijet power r.v.2010 off
FIAT DUCATO 3,0 180 multijet power 2 euro 5 r.v.2012
FIAT DUCATO 3,0 180 multijet power euro 5+ r.v.2015
automonte
Přispěvovatel
Příspěvky: 100
Registrován: 16 črc 2013, 03:54

Příspěvek od automonte »

ako spomminal sikin1987 - kontrola kabelazi
BoB12
Přispěvovatel
Příspěvky: 438
Registrován: 21 črc 2009, 20:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Uherské Hradiště

Příspěvek od BoB12 »

Zdravim panove. Neresil nekdo na Ducatu v popise chybu P0481 ridici obvod ventilatoru 2 preruseni? Ventilatory jsou nove, oba pres akcni cleny funguji.Smazat to nejde a check sviti trvale a vykon taky neni ok, ma to prodlevy. Kabelaz jsem taky opravoval, byly prerusene kabely od klapky. Nekde jsem cetl ze by to mohl delat ucpany DPF. Dokazal by nekdo poradit? Diky
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Z motorovky vedou kabely do e boxu proměř je bude jeden přerušenej někde za světlem.
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

Příspěvek od sikin1987 »

pocky a ty pojistky jsi vymenil?:D 40 A nebo 50A
resim to skoro kazdy tyden vetsinou okolo 150-200 tis Ko loziska na sahare a to vystreli pojistku
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“