1.6TDI CR CAYE - delsi prvni (studeny) start - NE-VYRESENO
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32868
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
v první řadě kontrolka žhavení tě o žhavení neinformuje, pokud zhasne je to signál k počátku startu
zajdi do mototechny kup tři metry hadičky na ostřikovaše, nařež napoj na přepady vstřiků, přivaž na kapotu nahoře nastartuj a u kterých vstřiků ti bude stoupat nafta tak co píše šaryk4x4
tas je ven repas, to je pořád dokola nic víc v tom není
zajdi do mototechny kup tři metry hadičky na ostřikovaše, nařež napoj na přepady vstřiků, přivaž na kapotu nahoře nastartuj a u kterých vstřiků ti bude stoupat nafta tak co píše šaryk4x4
tas je ven repas, to je pořád dokola nic víc v tom není
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32868
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Podle těch protokolů jsou ty vstřiky pro start v pořádku, takže problémy při startování bych hledal jinde. Live data a mrknout na tlak v railu při startu. No a taky mít dobrou naftu...
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 163
- Registrován: 21 úno 2013, 11:23
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32868
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
ted jsem měnil 15.000 km HDI 2,O a černý jak uhel, ono to to dnes není doména jen pedeček, možná i kvalita nafty,fabiátor píše:Kdyby to byl PD tak reknu, ze takhle cernej filtr je normos, kvuli podfukujicim gumkam na vstriku. Nikdo to moc neresi, protoze ty gumky proste netesni a palivovej filtr pak dokaze bejt takhle cernej uz pri vymene po 15tkm.
netěsnila gumka tak jsem musel objednat sada gumka filtr
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32868
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
již několikrát jsem měl v ruce papír že je vstřik v naprostém pořádku a byl v hajsludhfool píše:Podle těch protokolů jsou ty vstřiky pro start v pořádku, takže problémy při startování bych hledal jinde. Live data a mrknout na tlak v railu při startu. No a taky mít dobrou naftu...
drzost některých firem je taková že ti vstřiky přebalí, dodá papír jak jsou ok a přepadový test je naprosto stejný, jen tě skásnou a nic víc,
a motor nestartuje jak se ochladí,
mnohokrát těžce zaplacená zkušenost
Dlouhé starty znamenají převážně nízký tlak na railu. Často jsou to vadné vstřiky, ale ne vždy! Pokud není mechanik trubka, tak 90% závad najde poměrně rychle.marthass píše:Dlouhe starty u CR tedy znamenaji prevazne vstrik?
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Zdar, před 3 měsíci jsem koupil alteu 1,6 tdi s potvrzenými 100000km (STK), vyměnil jsem všechny filtry, diagnostika nic nehlásí, a přesto se mi stává, že mezi 14-19° okolní teploty a studeném motoru mi to taky nějak dlouho točí. se žhavením to asi nebude mít nic společného. Když je chladněji nebo tepleji, startuje na Ťuk.
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32868
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice