1.6TDI CR CAYE - delsi prvni (studeny) start - NE-VYRESENO

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32868
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

v první řadě kontrolka žhavení tě o žhavení neinformuje, pokud zhasne je to signál k počátku startu

zajdi do mototechny kup tři metry hadičky na ostřikovaše, nařež napoj na přepady vstřiků, přivaž na kapotu nahoře nastartuj a u kterých vstřiků ti bude stoupat nafta tak co píše šaryk4x4
tas je ven repas, to je pořád dokola nic víc v tom není ;)
Uživatelský avatar
amater
Aktivista
Příspěvky: 1115
Registrován: 07 bře 2007, 07:38
Bydliště: SK

Příspěvek od amater »

Vstreky su naprd, chcelo by to naozaj prepadovy test, len - 1,6-ka nema este ventilky na prepadoch?
kolenoml
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 17 pro 2016, 11:02

Příspěvek od kolenoml »

Ahoj, mám uplně naprosto stejny stejný problém... Nove vstriky a dela to porad... jak jsi to vyresil? diky moc
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32868
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

kolenoml píše:Ahoj, mám uplně naprosto stejny stejný problém... Nove vstriky a dela to porad... jak jsi to vyresil? diky moc
nafot doklad kolik jsi platil za nové vstřiky ;)
kolenoml
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 17 pro 2016, 11:02

Příspěvek od kolenoml »

Faktura ti pomůže s mojím vyřešením?

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2963
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Podle těch protokolů jsou ty vstřiky pro start v pořádku, takže problémy při startování bych hledal jinde. Live data a mrknout na tlak v railu při startu. No a taky mít dobrou naftu...
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
!!!SLÁVEK!!!
Přispěvovatel
Příspěvky: 163
Registrován: 21 úno 2013, 11:23

Příspěvek od !!!SLÁVEK!!! »

Někdy ŘJ žhavení...
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32868
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

fabiátor píše:Kdyby to byl PD tak reknu, ze takhle cernej filtr je normos, kvuli podfukujicim gumkam na vstriku. Nikdo to moc neresi, protoze ty gumky proste netesni a palivovej filtr pak dokaze bejt takhle cernej uz pri vymene po 15tkm.
ted jsem měnil 15.000 km HDI 2,O a černý jak uhel, ono to to dnes není doména jen pedeček, možná i kvalita nafty,
netěsnila gumka tak jsem musel objednat sada gumka filtr
blonn
Aktivista
Příspěvky: 1135
Registrován: 01 dub 2009, 19:08
Bydliště: Praha

Příspěvek od blonn »

kolenoml píše:Ahoj, mám uplně naprosto stejny stejný problém... Nove vstriky a dela to porad... jak jsi to vyresil? diky moc
Ty kokos. Ja mam na "prodeji" 4 NEW VDOcka za 15tis. Srry za OT.
GIV 1,9TDI 74kw AXR/var, EGR OFF, MAF OFF 110KW 150PS 330NM, JEDN.+HDS
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32868
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

dhfool píše:Podle těch protokolů jsou ty vstřiky pro start v pořádku, takže problémy při startování bych hledal jinde. Live data a mrknout na tlak v railu při startu. No a taky mít dobrou naftu...
již několikrát jsem měl v ruce papír že je vstřik v naprostém pořádku a byl v hajslu

drzost některých firem je taková že ti vstřiky přebalí, dodá papír jak jsou ok a přepadový test je naprosto stejný, jen tě skásnou a nic víc,

a motor nestartuje jak se ochladí,

mnohokrát těžce zaplacená zkušenost (wallbash) (wallbash) (wallbash)
marthass
Přispěvovatel
Příspěvky: 194
Registrován: 11 kvě 2011, 07:06

Příspěvek od marthass »

Dlouhe starty u CR tedy znamenaji prevazne vstrik?
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2963
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

marthass píše:Dlouhe starty u CR tedy znamenaji prevazne vstrik?
Dlouhé starty znamenají převážně nízký tlak na railu. Často jsou to vadné vstřiky, ale ne vždy! Pokud není mechanik trubka, tak 90% závad najde poměrně rychle.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Goodmen
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 12 kvě 2013, 12:35

Příspěvek od Goodmen »

Zdar, před 3 měsíci jsem koupil alteu 1,6 tdi s potvrzenými 100000km (STK), vyměnil jsem všechny filtry, diagnostika nic nehlásí, a přesto se mi stává, že mezi 14-19° okolní teploty a studeném motoru mi to taky nějak dlouho točí. se žhavením to asi nebude mít nic společného. Když je chladněji nebo tepleji, startuje na Ťuk.
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32868
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

kod motoru cayb?

udělej přepadový test kolik ti vyteče nafty na tři minuty ze všech vstřiků naráz
sharan933
Přispěvovatel
Příspěvky: 400
Registrován: 08 led 2008, 16:25
Bydliště: slovensko

Příspěvek od sharan933 »

Prepadovy test sa nerobí u piezoelektrických vstrekoch majú ventilok
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“