Výměna dvouhmotového setrváku za jednohmotu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Nováček
- Příspěvky: 2
- Registrován: 21 úno 2016, 23:38
- Bydliště: Bánovce nad Babravou
Odpovědi: 0
zdravim vas.. je normalne, ze nova dvojhmota vydava taky tupy pravidelny kopavy zvuk zhruba co jedna otacka klukovky? pred vymenou to robilo to iste ale uz tam bol zotrvak meneny. vibruje aj spojkovy pedal a pri akceleracii dost. trochu aj do kasne sa to prenasa. nemoze to byt nieco s klukou (loziska alebo prasknuta) ? inac vybral som pomocny spojkovy valec a ked som trochu pritlacil prstom tu pritlacnu paku spojky (mam 81kw) tak vibrovala!!!
a este asi po 1000km mi pri vyslapnuti spojky, v tom momente ked spojka rozopne zaskrkoce spojkovy pedal (pocit v nohe) ale len pri rozopnuti pri spojeni nic. predchadzajuca spojka aj kopala pri rozbiehani tak nechcem aby mi znova tato odisla pre nejaky iny problem
a este asi po 1000km mi pri vyslapnuti spojky, v tom momente ked spojka rozopne zaskrkoce spojkovy pedal (pocit v nohe) ale len pri rozopnuti pri spojeni nic. predchadzajuca spojka aj kopala pri rozbiehani tak nechcem aby mi znova tato odisla pre nejaky iny problem

Seat Leon 1M tdi 81kw
- miroteplicky
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 330
- Registrován: 12 pro 2015, 13:14
- Bydliště: Tepláčky
Odpovědi: 0
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Odpovědi: 0
- miroteplicky
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 330
- Registrován: 12 pro 2015, 13:14
- Bydliště: Tepláčky
Odpovědi: 0
Vie mi niekto povedať či mám správne číslo k originálnemu jednohmotovému zotvačníku na O2 BXE ?
038105269D
Píšu že je to na AGR/ALH a BXE......
A otázka číslo 2 , potom k tomuto zotrvačníku je možnosť dokúpiť aký koľvek prítlačný tanier + lamelu ( samozrejme na jednohmotu a 228mm ) čiže napríklad aj z Fábie ?
038105269D
Píšu že je to na AGR/ALH a BXE......
A otázka číslo 2 , potom k tomuto zotrvačníku je možnosť dokúpiť aký koľvek prítlačný tanier + lamelu ( samozrejme na jednohmotu a 228mm ) čiže napríklad aj z Fábie ?
Kia Sportage 2020 1.6 crdi 136 ps
Octavia 2 FL 2011 - BXE - 142 PS
ex Kia Ceed 2014 1.4
ex Peugeot 107
ex Octavia AHF
Octavia 2 FL 2011 - BXE - 142 PS
ex Kia Ceed 2014 1.4
ex Peugeot 107
ex Octavia AHF
vše máš na první stránce....Martin.D píše:Vie mi niekto povedať či mám správne číslo k originálnemu jednohmotovému zotvačníku na O2 BXE ?
038105269D
Píšu že je to na AGR/ALH a BXE......
A otázka číslo 2 , potom k tomuto zotrvačníku je možnosť dokúpiť aký koľvek prítlačný tanier + lamelu ( samozrejme na jednohmotu a 228mm ) čiže napríklad aj z Fábie ?
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
Co bude lepší do 1.8T v O1 RS 154kW/300Nm? Lamela z TDI s měkčím odpružením nebo z VR6 s tužším? Bude to přeobloženo HDS57, ale jde mi o tu tuhost odpružení lamely, co se týče životnosti, vlivu na převodovku atd. Díky
Octavia RS 1.8T 154KW, LPG [img=http://images.spritmonitor.de/487043.png]
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Odpovědi: 0
Myslím, že je to úplně jedno. Aby to nebo spíš tak, že VR6 má naopak měkčí pružiny na lamele. Každopádně rozdíl to bude malý, tedy mezi VR6 a TDI 1Z. Tužší lamelu má pak Fábie TDI 74kw (ATD). Vliv na převodovku a životnost bych řekl minimální, tvrdší pružiny budou jen znamenat menší "komfort" při pouštění spojky a větší citlivost na plyn, takže záleží, co preferuješ 

Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Chci zachovat komfort řazení s dvouhmotou ale dávat každých 50 tis. km novej setrvačník nechci.
Octavia RS 1.8T 154KW, LPG [img=http://images.spritmonitor.de/487043.png]
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Odpovědi: 0
Ahojte, mám problém po výmene spojky s dvojhmotným zotrvačníkom za novú jednohmotnú sadu SACHS. Po nahodení sady ide pedál ľahko, pri rozjazde nič nešklbe, stupne sa radia bez problémov. Až na jeden problém, že nemôžem úplne zošlapnúť spojkový pedál na podlahu, pretože cca 2cm pred úplným stlačením pedálu začne v spojke chrčať, akoby spolu kolidovali spojková lamela a prítlačný tanier. Pokiaľ stlačím pedál 2cm pred dorazom tak všetko funguje krásne. Stretli ste sa s týmto problémom? Je treba meniť aj spojkový valec??
Auto je Octavia I 1,9TDI 66kw, kód motora je ALH, rv2003. Veľmi pekne ďakujem za odpoveď. Pišta
Auto je Octavia I 1,9TDI 66kw, kód motora je ALH, rv2003. Veľmi pekne ďakujem za odpoveď. Pišta
Škoda Octavia II 2.0 TDI CR, 103kw, CFHC, rv2011