1.6 tdi octávia aditivum do pdf
Moderátoři: šulda, Moderátoři
1.6 tdi octávia aditivum do pdf
Ahoj
Máte odzkoušené nějaké aditivum do nafty který čistí dpf.
Máte odzkoušené nějaké aditivum do nafty který čistí dpf.
Naposledy upravil(a) martas112 dne 01 kvě 2017, 17:29, celkem upraveno 1 x.
BMW 530D E53 2005 160 kw
kopiruji prispevek z jednoho fora, tak by me zajimal jak to tedy je, kazdy tvrdi neco jineho . dekuji
tak problem s filtrem snad vyresen.
Jak jsem zjistil a na vlastni kuzi vyzkousel,je nutne kupovat kvalitni naftu-to se tu probira stale Laughing
Avsak nejdulezitejsi pro motory s DPF je to,ze se nesmi pridavat do paliva zadne aditiva a jine zlepsovadla.Pridaval jsem totiz aditiva,ktera zlepsovala a cistila,ale zase na druhou stranu pri spalovani vznikal popel,ktery se usazoval ve filtru.Saze z nafty v pohode shorely,ale popel zustaval-vysledek,stale castejsi vypalovani filtru a dalsi trable...
Po opetovne navsteve servisu,kde mi to bylo vysvetleno konecne zasvecenym technikem,jsem natankoval naftu verva a najel uz cca 20tis.km,nepridavam zadne aditiva a interval se posunul uz na 1000km,coz oproti 350km intervalu drive je naprosto v pohode.
Jak se opet ukazalo,mene znamena nekdy vice.... Oči sem tam
tak po dalsim mesici,kdy jezdim jen na cistou naftu od Benziny,se mi interval protahl uz na 1100km.Olej v motoru uz nestoupa a je jak ma byt.Takze-jestli mate auto s DPF filtrem,nepridavejte zadne aditiva.
tak problem s filtrem snad vyresen.
Jak jsem zjistil a na vlastni kuzi vyzkousel,je nutne kupovat kvalitni naftu-to se tu probira stale Laughing
Avsak nejdulezitejsi pro motory s DPF je to,ze se nesmi pridavat do paliva zadne aditiva a jine zlepsovadla.Pridaval jsem totiz aditiva,ktera zlepsovala a cistila,ale zase na druhou stranu pri spalovani vznikal popel,ktery se usazoval ve filtru.Saze z nafty v pohode shorely,ale popel zustaval-vysledek,stale castejsi vypalovani filtru a dalsi trable...
Po opetovne navsteve servisu,kde mi to bylo vysvetleno konecne zasvecenym technikem,jsem natankoval naftu verva a najel uz cca 20tis.km,nepridavam zadne aditiva a interval se posunul uz na 1000km,coz oproti 350km intervalu drive je naprosto v pohode.
Jak se opet ukazalo,mene znamena nekdy vice.... Oči sem tam
tak po dalsim mesici,kdy jezdim jen na cistou naftu od Benziny,se mi interval protahl uz na 1100km.Olej v motoru uz nestoupa a je jak ma byt.Takze-jestli mate auto s DPF filtrem,nepridavejte zadne aditiva.
BMW 530D E53 2005 160 kw
Používáním VIFu do nafty saze (popel, coby finální produkt) nevznikají. Naopak díky lepšímu rozprašování paliva jich vzniká méně. Problém spočívá spíš v tom, že pokud někdo dlouhodobě nic takového nepoužíval a pak začal, motor se začne poměrně intenzívně čistit (zejména palivová soustava, ale třeba i dna pístů), což způsobuje uvolňování nahromaděných sazí. Ale to není problém VIFu, ale provozovatele - léta na to sral a teď to takhle dopadlo
.

Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)