1.6 tdi octávia aditivum do pdf

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
martas112
Přispěvovatel
Příspěvky: 156
Registrován: 22 dub 2015, 19:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Trhová Kamenice

1.6 tdi octávia aditivum do pdf

Příspěvek od martas112 »

Ahoj
Máte odzkoušené nějaké aditivum do nafty který čistí dpf.
Naposledy upravil(a) martas112 dne 01 kvě 2017, 17:29, celkem upraveno 1 x.
BMW 530D E53 2005 160 kw
Kepii
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 10 dub 2015, 19:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysocany

Příspěvek od Kepii »

Spíš máš na mysli dpf ne ?
Rozhodně tyhle chemie nepoužívat. Chemie udělá paseku ve filtru. Lepší je rovnou vytáhnout a poslat na čištění.
Oct 1.9TDi, AHF, Kat Off, Egr Off + chip, sprint 764
cacinek
Přispěvovatel
Příspěvky: 873
Registrován: 27 led 2010, 12:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od cacinek »

Staci nejezdit jak pacient (LOL)
martas112
Přispěvovatel
Příspěvky: 156
Registrován: 22 dub 2015, 19:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Trhová Kamenice

Příspěvek od martas112 »

takže jako záleží na jízdě? a nedávat ani vif?
Naposledy upravil(a) martas112 dne 02 kvě 2017, 19:51, celkem upraveno 1 x.
BMW 530D E53 2005 160 kw
Kepii
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 10 dub 2015, 19:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysocany

Příspěvek od Kepii »

Nějakej VIF do nafty jako aditivum ti problém s dpf nevyřeší ani nezničí. Hlavně žádný tablety a jiné experimenty.
Jestli máš problém s regeneracemi nebo jakýkoliv problém, je lepší to řešit profesionálně
Oct 1.9TDi, AHF, Kat Off, Egr Off + chip, sprint 764
martas112
Přispěvovatel
Příspěvky: 156
Registrován: 22 dub 2015, 19:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Trhová Kamenice

Příspěvek od martas112 »

Ok já četl že vif právě zanáší dpf. no ne jenom vif ale různé aditivum.
BMW 530D E53 2005 160 kw
martas112
Přispěvovatel
Příspěvky: 156
Registrován: 22 dub 2015, 19:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Trhová Kamenice

Příspěvek od martas112 »

kopiruji prispevek z jednoho fora, tak by me zajimal jak to tedy je, kazdy tvrdi neco jineho . dekuji



tak problem s filtrem snad vyresen.
Jak jsem zjistil a na vlastni kuzi vyzkousel,je nutne kupovat kvalitni naftu-to se tu probira stale Laughing
Avsak nejdulezitejsi pro motory s DPF je to,ze se nesmi pridavat do paliva zadne aditiva a jine zlepsovadla.Pridaval jsem totiz aditiva,ktera zlepsovala a cistila,ale zase na druhou stranu pri spalovani vznikal popel,ktery se usazoval ve filtru.Saze z nafty v pohode shorely,ale popel zustaval-vysledek,stale castejsi vypalovani filtru a dalsi trable...
Po opetovne navsteve servisu,kde mi to bylo vysvetleno konecne zasvecenym technikem,jsem natankoval naftu verva a najel uz cca 20tis.km,nepridavam zadne aditiva a interval se posunul uz na 1000km,coz oproti 350km intervalu drive je naprosto v pohode.
Jak se opet ukazalo,mene znamena nekdy vice.... Oči sem tam

tak po dalsim mesici,kdy jezdim jen na cistou naftu od Benziny,se mi interval protahl uz na 1100km.Olej v motoru uz nestoupa a je jak ma byt.Takze-jestli mate auto s DPF filtrem,nepridavejte zadne aditiva.
BMW 530D E53 2005 160 kw
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

V režimu "školka" pomáhají aditiva na bázi Céru. Pokud je ovšem problém v autě, tak ho napřed odstranit. Ohledně dlohodobého používání třeba VIFu, nevím o žádném problému s DPF.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10343
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Používáním VIFu do nafty saze (popel, coby finální produkt) nevznikají. Naopak díky lepšímu rozprašování paliva jich vzniká méně. Problém spočívá spíš v tom, že pokud někdo dlouhodobě nic takového nepoužíval a pak začal, motor se začne poměrně intenzívně čistit (zejména palivová soustava, ale třeba i dna pístů), což způsobuje uvolňování nahromaděných sazí. Ale to není problém VIFu, ale provozovatele - léta na to sral a teď to takhle dopadlo :-).
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
martas112
Přispěvovatel
Příspěvky: 156
Registrován: 22 dub 2015, 19:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Trhová Kamenice

Příspěvek od martas112 »

Jo to už neovlivním ještě že to čištění nestojí takový ranec a je to i se zárukou.
BMW 530D E53 2005 160 kw
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“