Bmw 530d e39 135kw nouzak
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 500
- Registrován: 22 kvě 2008, 20:35
- Bydliště: Furth im wald
Odpovědi: 0
Bmw 530d e39 135kw nouzak
ahoj potreboval bych poradit pada mi to do nouzaku diagnostika pise chybu 1190 nevite co to je presne v zatezi to vypne padne do nouzaku auto startuje normalne je to bmw E39 530d automat 135kw r.v 99
moje skype je Mira.B.M.W
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 683
- Registrován: 15 úno 2010, 16:46
- Bydliště: Uherský Brod
Odpovědi: 0
Taky se mi to zdá nepravděpodobné, že by byl problém s tlakem na railu, kor u těchto starých cr motorů.
Dle mého spíš bude problém na středotlaku nafty v tom smyslu, že středotlaké čerpadlo, které je umístěno pod řidičem, již nestíhá zásobovat př vetším zatíženímotoru cr čerpadlo stabilním tlakem cca 4 Bary a tlak dle mého při větším zatížení poklesne pod (nebo k) hranici 2 Barů a tudíž v tomhle případě jednotka odstaví vstřikování. Takže buďto je již jeté čerpadlo pod řidičem, anebo může být ještě přicpaný filtr nafty. Nebo teoreticky i sítko v nádrži.
Ovšem tohle všechno je prozatím jenom hypotéza do té doby, dokud nebudeš mít k dispozici diag přímo na bmw (istaD, Inpa, popř. GT1 jak již bylo zmíněno výše), a díky které budeš moci nejenom vyčíst přímo konkrétní závadu zapsanou v dde, ale případně i live data, díky kterým by šlo s jistotou určit, ve které části systému je nejspíše závada. Live data dokážou totiž vypsat nejen aktuální/požadovaný tlak přímo na railu, ale i tlak na středotlaku, který je pro korektní funkci motoru v celém rozsahu také klíčový
Dle mého spíš bude problém na středotlaku nafty v tom smyslu, že středotlaké čerpadlo, které je umístěno pod řidičem, již nestíhá zásobovat př vetším zatíženímotoru cr čerpadlo stabilním tlakem cca 4 Bary a tlak dle mého při větším zatížení poklesne pod (nebo k) hranici 2 Barů a tudíž v tomhle případě jednotka odstaví vstřikování. Takže buďto je již jeté čerpadlo pod řidičem, anebo může být ještě přicpaný filtr nafty. Nebo teoreticky i sítko v nádrži.
Ovšem tohle všechno je prozatím jenom hypotéza do té doby, dokud nebudeš mít k dispozici diag přímo na bmw (istaD, Inpa, popř. GT1 jak již bylo zmíněno výše), a díky které budeš moci nejenom vyčíst přímo konkrétní závadu zapsanou v dde, ale případně i live data, díky kterým by šlo s jistotou určit, ve které části systému je nejspíše závada. Live data dokážou totiž vypsat nejen aktuální/požadovaný tlak přímo na railu, ale i tlak na středotlaku, který je pro korektní funkci motoru v celém rozsahu také klíčový
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 683
- Registrován: 15 úno 2010, 16:46
- Bydliště: Uherský Brod
Odpovědi: 0
Tak to vypadá na chybu regulátoru tlaku na vysokotlakém čerpadle, teda aspoň podle popisu té chyby. Teď je otázka, zda-li je vydný přímo regulátor tlaku nebo jenom jeho těsnění.
I když to tedy asi spíše bude samotný regulátor, jelikož kdyby bylo střihlé jeho těsnění, tak by auto nejspíše vůbec nešlo nastartovat z toho důvodu, že by většina tlakové nafty šla přes vadné těsnění zpátky do přepadu a tudíž by na railu nebylo možno vytvořit startovací tlak (ten je tuším 200 nebo 250 Bar)
Otázkou je, jak se chová na live datech cr tlak v průběhu plné zátěže motoru. Ovšem pokud je zapsána chyba přímo regulátoru, tak je to asi dané...
Jinak středotlak máš krásný, ten je úplně v pohodě a probém na něm neni absolutně žádný, pokud je tedy stále zhruba konstantní. Nepoklesne ti třeba nějak zásadně když je motor v plném zatížení? Nebo teda kam až se motor teď dostane
I když to tedy asi spíše bude samotný regulátor, jelikož kdyby bylo střihlé jeho těsnění, tak by auto nejspíše vůbec nešlo nastartovat z toho důvodu, že by většina tlakové nafty šla přes vadné těsnění zpátky do přepadu a tudíž by na railu nebylo možno vytvořit startovací tlak (ten je tuším 200 nebo 250 Bar)
Otázkou je, jak se chová na live datech cr tlak v průběhu plné zátěže motoru. Ovšem pokud je zapsána chyba přímo regulátoru, tak je to asi dané...
Jinak středotlak máš krásný, ten je úplně v pohodě a probém na něm neni absolutně žádný, pokud je tedy stále zhruba konstantní. Nepoklesne ti třeba nějak zásadně když je motor v plném zatížení? Nebo teda kam až se motor teď dostane

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 683
- Registrován: 15 úno 2010, 16:46
- Bydliště: Uherský Brod
Odpovědi: 0
Já si myslím že pokud by vstřikovač pouštěl do přepadu, tak by to dělal při jakémkoliv tlaku, ne? Resp. takhle - já se ještě nesetkal s tím, že by vstřikovač propouštěl akorát nad určitým tlakem v railu. Buďto drží anebo nedrží a nejde díky němu motor ani nastartovat, jelikož kvůli jeho netěsnosti neni možno vytvořit dostatečný vstřikovací tlak na liště. Nebo jsi se setkal i s variantou "částečně" propuštějícího vstřikovače?dhfool píše:To se ale musíš dívat na ty live data v okamžiku problému. Klidně ti může při vyšším tlaku v railu prochcávat vstřik do přepadu.