2.0 TDI 125 kw BMN potká se???

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Bmwrepair
Přispěvovatel
Příspěvky: 501
Registrován: 07 dub 2012, 19:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od Bmwrepair »

Prave ze nemusi, delal jsem jich dost a vetsinou je rovny a tesni i na zaliti, to ale neznamena ze ho tam necham a pockam az praskne:)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34040
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="Bmwrepair"] vetsinou je rovny a tesni i na zaliti, tento termín nechápu co to je těsnění na zalití
:?
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od A6TDI »

Zřejmě otočí hlavu a ventil zalije vodou ..
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34040
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

A6TDI píše:Zřejmě otočí hlavu a ventil zalije vodou ..
promin já už blbě vidím a čtu těsnění po zalití
Bmwrepair
Přispěvovatel
Příspěvky: 501
Registrován: 07 dub 2012, 19:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od Bmwrepair »

jak otoci hlavu? To nevite jak se zkousi zda ventily tesni?
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od A6TDI »

Ne.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34040
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Bmwrepair píše:jak otoci hlavu? To nevite jak se zkousi zda ventily tesni?
to tě taky necgápu otočím hlavu zaleju a dívám se co proteče
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od A6TDI »

Ne Miloši , normálně do kanálu ze zvrchu petrolej . Zagoogli.
Ale přiznavám že sem to nevěděl.
Bmwrepair
Přispěvovatel
Příspěvky: 501
Registrován: 07 dub 2012, 19:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od Bmwrepair »

tak to je snad jasny ze se to naleje do kanalu a u ventilu je potom hezky videt jak tesni nebo ne
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

První ročník "Odborného výcviku" na SOU...
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Benzin ukáže všechno, ten proteče všude. Dám hlavu na bok a zaleju kanály téměř až nahoru. Pokud to chvilku vydrží a pak jen lehce zasákne, je to o.k , pak to otočím a zkusím výfuk..Samozřejmě mrdka s vymlácenými vodítky si stejně těsní jak chce..,
nepropadat panice...
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od A6TDI »

To snad zkoušíš s pružinama ne?
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Jo, pro jistotu, než pokračuji dál. Protože u rovné hlavy talířky ventilů nahoru je málo místa okolo ventilu, a není to jisté..
nepropadat panice...
Jarda-k
Přispěvovatel
Příspěvky: 759
Registrován: 21 lis 2010, 13:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Kaznějov

Příspěvek od Jarda-k »

Někdy holt má majitel štěstí a motor to přežije.
Jako třeba tento: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 14&start=0
Nedávno jsem na tom měnil tyčky stabilizátoru a motor stále šlape normálně.
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Benzin je benzin, tam to kolikrát je tak, že se nic nestane..Tam kde je to tak tak, tak třeba u větších vůlí ventilů pecku ustojí. Někdy u stejného motoru se ohne jen jeden ventil, někdy 3 , záleží také kdy se to stalo..Často člověk sundal hlavu a koukal, jaké díry jsou v pístech po potkání..A znal jsem borce, který u potkaného Fiata s motorem OHC, kde se ohnou talířky snad do pravého úhle VAŘIL PÍSTY, aby je nemusil měnit..Koukal jsem na to jako tele, ale tvrdošíjně trval na svém.. :)
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“