Bmw 530d e39 135kw nouzak

Moderátoři: šulda, Moderátoři

MIR.B.M.W
Přispěvovatel
Příspěvky: 500
Registrován: 22 kvě 2008, 20:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Furth im wald

Bmw 530d e39 135kw nouzak

Příspěvek od MIR.B.M.W »

ahoj potreboval bych poradit pada mi to do nouzaku diagnostika pise chybu 1190 nevite co to je presne v zatezi to vypne padne do nouzaku auto startuje normalne je to bmw E39 530d automat 135kw r.v 99
moje skype je Mira.B.M.W
TANN3R
Přispěvovatel
Příspěvky: 281
Registrován: 06 úno 2016, 21:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od TANN3R »

Máš jedinou možnost, normální diagnostiku, co si s BMW rozumí..
MIR.B.M.W
Přispěvovatel
Příspěvky: 500
Registrován: 22 kvě 2008, 20:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Furth im wald

Příspěvek od MIR.B.M.W »

mam delphi
moje skype je Mira.B.M.W
Míšánek
Přispěvovatel
Příspěvky: 683
Registrován: 15 úno 2010, 16:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek »

Musíš buďto Inpu nebo IstaD.

Já osobně nemám představu co si pod tímhle číslem závady mám představit. Kdyby jsi měl aspoň i název závady, tak by to byo fajn. Takhle netuším a může to být cokoliv - problém s tlakem nafty, vzduchu...
Bmwrepair
Přispěvovatel
Příspěvky: 501
Registrován: 07 dub 2012, 19:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od Bmwrepair »

S Delphi si muzes udelat tak akorat selfie:) Neco co BMW zvladne korektne, takze Inpa, GT1, IstaD. Na nic jineho se neda spolehnout....
MIR.B.M.W
Přispěvovatel
Příspěvky: 500
Registrován: 22 kvě 2008, 20:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Furth im wald

Příspěvek od MIR.B.M.W »

pise to nizkej tlak cidlo listy je to neco z naftou casta zavada u 3.0d 135kw m57
moje skype je Mira.B.M.W
Bmwrepair
Přispěvovatel
Příspěvky: 501
Registrován: 07 dub 2012, 19:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od Bmwrepair »

Ty ses taky casta zavada:) Cidlo listy myslis tlakovy snimac? Ten jsem za 15 let co ty auta jezdi menil jednou a to proto ze po bouracce poskocil motor dozadu a cidlo se zlomilo.
Míšánek
Přispěvovatel
Příspěvky: 683
Registrován: 15 úno 2010, 16:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek »

Taky se mi to zdá nepravděpodobné, že by byl problém s tlakem na railu, kor u těchto starých cr motorů.

Dle mého spíš bude problém na středotlaku nafty v tom smyslu, že středotlaké čerpadlo, které je umístěno pod řidičem, již nestíhá zásobovat př vetším zatíženímotoru cr čerpadlo stabilním tlakem cca 4 Bary a tlak dle mého při větším zatížení poklesne pod (nebo k) hranici 2 Barů a tudíž v tomhle případě jednotka odstaví vstřikování. Takže buďto je již jeté čerpadlo pod řidičem, anebo může být ještě přicpaný filtr nafty. Nebo teoreticky i sítko v nádrži.

Ovšem tohle všechno je prozatím jenom hypotéza do té doby, dokud nebudeš mít k dispozici diag přímo na bmw (istaD, Inpa, popř. GT1 jak již bylo zmíněno výše), a díky které budeš moci nejenom vyčíst přímo konkrétní závadu zapsanou v dde, ale případně i live data, díky kterým by šlo s jistotou určit, ve které části systému je nejspíše závada. Live data dokážou totiž vypsat nejen aktuální/požadovaný tlak přímo na railu, ale i tlak na středotlaku, který je pro korektní funkci motoru v celém rozsahu také klíčový
MIR.B.M.W
Přispěvovatel
Příspěvky: 500
Registrován: 22 kvě 2008, 20:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Furth im wald

Příspěvek od MIR.B.M.W »

stredotlaky cerpadlo tlaci 3.8 bar a filtr mam novej ale podivam jse jeste na podavaci cerpadlo co je v nadrzi ta delhi taky ukazuje live data
moje skype je Mira.B.M.W
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

To se ale musíš dívat na ty live data v okamžiku problému. Klidně ti může při vyšším tlaku v railu prochcávat vstřik do přepadu.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
dreizig5
Aktivista
Příspěvky: 1760
Registrován: 01 kvě 2011, 13:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Doma

Příspěvek od dreizig5 »

tak jestli máš čína delphi,tak ty data sou fakt live :D jenom mají asi půl hodiny zpoždění (rofl)
MIR.B.M.W
Přispěvovatel
Příspěvky: 500
Registrován: 22 kvě 2008, 20:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Furth im wald

Příspěvek od MIR.B.M.W »

chyba 1190 Řidici ventil tlaku rozdělovací palivové lišty
moje skype je Mira.B.M.W
Míšánek
Přispěvovatel
Příspěvky: 683
Registrován: 15 úno 2010, 16:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek »

Tak to vypadá na chybu regulátoru tlaku na vysokotlakém čerpadle, teda aspoň podle popisu té chyby. Teď je otázka, zda-li je vydný přímo regulátor tlaku nebo jenom jeho těsnění.

I když to tedy asi spíše bude samotný regulátor, jelikož kdyby bylo střihlé jeho těsnění, tak by auto nejspíše vůbec nešlo nastartovat z toho důvodu, že by většina tlakové nafty šla přes vadné těsnění zpátky do přepadu a tudíž by na railu nebylo možno vytvořit startovací tlak (ten je tuším 200 nebo 250 Bar)

Otázkou je, jak se chová na live datech cr tlak v průběhu plné zátěže motoru. Ovšem pokud je zapsána chyba přímo regulátoru, tak je to asi dané...

Jinak středotlak máš krásný, ten je úplně v pohodě a probém na něm neni absolutně žádný, pokud je tedy stále zhruba konstantní. Nepoklesne ti třeba nějak zásadně když je motor v plném zatížení? Nebo teda kam až se motor teď dostane :)
Míšánek
Přispěvovatel
Příspěvky: 683
Registrován: 15 úno 2010, 16:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek »

dhfool píše:To se ale musíš dívat na ty live data v okamžiku problému. Klidně ti může při vyšším tlaku v railu prochcávat vstřik do přepadu.
Já si myslím že pokud by vstřikovač pouštěl do přepadu, tak by to dělal při jakémkoliv tlaku, ne? Resp. takhle - já se ještě nesetkal s tím, že by vstřikovač propouštěl akorát nad určitým tlakem v railu. Buďto drží anebo nedrží a nejde díky němu motor ani nastartovat, jelikož kvůli jeho netěsnosti neni možno vytvořit dostatečný vstřikovací tlak na liště. Nebo jsi se setkal i s variantou "částečně" propuštějícího vstřikovače?
MIR.B.M.W
Přispěvovatel
Příspěvky: 500
Registrován: 22 kvě 2008, 20:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Furth im wald

Příspěvek od MIR.B.M.W »

nevim motor jde normálně pravidelně nekolisa nic ani za studena ale díl startuje
moje skype je Mira.B.M.W
Odpovědět

Zpět na „BMW“