Bmw 530d e39 135kw nouzak
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Bmw 530d e39 135kw nouzak
ahoj potreboval bych poradit pada mi to do nouzaku diagnostika pise chybu 1190 nevite co to je presne v zatezi to vypne padne do nouzaku auto startuje normalne je to bmw E39 530d automat 135kw r.v 99
moje skype je Mira.B.M.W
Taky se mi to zdá nepravděpodobné, že by byl problém s tlakem na railu, kor u těchto starých cr motorů.
Dle mého spíš bude problém na středotlaku nafty v tom smyslu, že středotlaké čerpadlo, které je umístěno pod řidičem, již nestíhá zásobovat př vetším zatíženímotoru cr čerpadlo stabilním tlakem cca 4 Bary a tlak dle mého při větším zatížení poklesne pod (nebo k) hranici 2 Barů a tudíž v tomhle případě jednotka odstaví vstřikování. Takže buďto je již jeté čerpadlo pod řidičem, anebo může být ještě přicpaný filtr nafty. Nebo teoreticky i sítko v nádrži.
Ovšem tohle všechno je prozatím jenom hypotéza do té doby, dokud nebudeš mít k dispozici diag přímo na bmw (istaD, Inpa, popř. GT1 jak již bylo zmíněno výše), a díky které budeš moci nejenom vyčíst přímo konkrétní závadu zapsanou v dde, ale případně i live data, díky kterým by šlo s jistotou určit, ve které části systému je nejspíše závada. Live data dokážou totiž vypsat nejen aktuální/požadovaný tlak přímo na railu, ale i tlak na středotlaku, který je pro korektní funkci motoru v celém rozsahu také klíčový
Dle mého spíš bude problém na středotlaku nafty v tom smyslu, že středotlaké čerpadlo, které je umístěno pod řidičem, již nestíhá zásobovat př vetším zatíženímotoru cr čerpadlo stabilním tlakem cca 4 Bary a tlak dle mého při větším zatížení poklesne pod (nebo k) hranici 2 Barů a tudíž v tomhle případě jednotka odstaví vstřikování. Takže buďto je již jeté čerpadlo pod řidičem, anebo může být ještě přicpaný filtr nafty. Nebo teoreticky i sítko v nádrži.
Ovšem tohle všechno je prozatím jenom hypotéza do té doby, dokud nebudeš mít k dispozici diag přímo na bmw (istaD, Inpa, popř. GT1 jak již bylo zmíněno výše), a díky které budeš moci nejenom vyčíst přímo konkrétní závadu zapsanou v dde, ale případně i live data, díky kterým by šlo s jistotou určit, ve které části systému je nejspíše závada. Live data dokážou totiž vypsat nejen aktuální/požadovaný tlak přímo na railu, ale i tlak na středotlaku, který je pro korektní funkci motoru v celém rozsahu také klíčový
Tak to vypadá na chybu regulátoru tlaku na vysokotlakém čerpadle, teda aspoň podle popisu té chyby. Teď je otázka, zda-li je vydný přímo regulátor tlaku nebo jenom jeho těsnění.
I když to tedy asi spíše bude samotný regulátor, jelikož kdyby bylo střihlé jeho těsnění, tak by auto nejspíše vůbec nešlo nastartovat z toho důvodu, že by většina tlakové nafty šla přes vadné těsnění zpátky do přepadu a tudíž by na railu nebylo možno vytvořit startovací tlak (ten je tuším 200 nebo 250 Bar)
Otázkou je, jak se chová na live datech cr tlak v průběhu plné zátěže motoru. Ovšem pokud je zapsána chyba přímo regulátoru, tak je to asi dané...
Jinak středotlak máš krásný, ten je úplně v pohodě a probém na něm neni absolutně žádný, pokud je tedy stále zhruba konstantní. Nepoklesne ti třeba nějak zásadně když je motor v plném zatížení? Nebo teda kam až se motor teď dostane
I když to tedy asi spíše bude samotný regulátor, jelikož kdyby bylo střihlé jeho těsnění, tak by auto nejspíše vůbec nešlo nastartovat z toho důvodu, že by většina tlakové nafty šla přes vadné těsnění zpátky do přepadu a tudíž by na railu nebylo možno vytvořit startovací tlak (ten je tuším 200 nebo 250 Bar)
Otázkou je, jak se chová na live datech cr tlak v průběhu plné zátěže motoru. Ovšem pokud je zapsána chyba přímo regulátoru, tak je to asi dané...
Jinak středotlak máš krásný, ten je úplně v pohodě a probém na něm neni absolutně žádný, pokud je tedy stále zhruba konstantní. Nepoklesne ti třeba nějak zásadně když je motor v plném zatížení? Nebo teda kam až se motor teď dostane

Já si myslím že pokud by vstřikovač pouštěl do přepadu, tak by to dělal při jakémkoliv tlaku, ne? Resp. takhle - já se ještě nesetkal s tím, že by vstřikovač propouštěl akorát nad určitým tlakem v railu. Buďto drží anebo nedrží a nejde díky němu motor ani nastartovat, jelikož kvůli jeho netěsnosti neni možno vytvořit dostatečný vstřikovací tlak na liště. Nebo jsi se setkal i s variantou "částečně" propuštějícího vstřikovače?dhfool píše:To se ale musíš dívat na ty live data v okamžiku problému. Klidně ti může při vyšším tlaku v railu prochcávat vstřik do přepadu.