Je potřeba vyčíst hodnoty (konkrétně tedy hodnoty tlaku na railu, případně duty factor a proud na regulátoru vstřikovacího tlaku) z live dat v okamžiku startu, během chodu motoru a hlavně také v okamžiku, kdy se daná chyba projeví. Tyto hodnoty by bylo nejvhodnější porovnat přímo i s hodnotama, které požaduje v daných chvílích i dde, na což je dle mého nejlepší Ista, jak už o ní byla řeč výše.
Dále je další celkem podstatná informace to, že motor hůř startuje. To jsi předtím nikde nenapsal mám ten dojem.
Tento fakt svědčí o možném úniku tlaku v cr sytému,nebo o vadě regulátoru tlaku samotného (což se mi zdá nepravděpodobné).
Předpokládejme tedy, že dochází k úniku tlaku a tím pádem jsou tady tedy dvě možné příčiny - buďto vadné těsnění na samotném regulátoru (taky jsem psal výše) anebo, což už tady psal kolega, vstřikovač na odchodu, který nedrží tlak a přepouští do přepadu.
Já osobně bych asi jako první věc udělal lahvičkový test vstřikovačů, ať mám jistotu, že ventily vstřikovačů jsou v pohodě a vyloučil tím první možnou chybu, způsobující tento problém.
Pokud lahvičkový test bude v pořádku (což podle mě teda asi na některém ze vstřikovačů nebude), tak dle mého další a asi i jediná možná příčina závady bude regulátor tlaku a jeho těsnění. Ovšem když nebudeme brát v úvahu vadu samotného vstřikovacího čerpadla.
Je fakt, že než mi úplně povolilo těsnění na regulátoru, tak chvilku před tím se mi starty zdály také delší, nicméně v ten okamžik jsem to spíše přisuzoval své paranoii

