Núdzový režím

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
marto
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 31 kvě 2017, 06:35
Odpovědi: 0

Núdzový režím

Příspěvek od marto »

Zdravím prosím o akúkoľvek radu.

Stalo sa mi ze pri schádzani s diaľnice mi auto hodilo do núdzového režimu a začala blikať kontrolka zhavenia a svietiť kontrolka trakcie (asr). Po odstavení auta na krajnici som zhasol a opäť naštartoval motor a auto išlo normálne na voľnobehu bez svietiacich kontroliek aj reagoval na plyn až do doby kým som sa nepohol. Po prejdení asi 5m auto zase hodilo do .núdzového režimu a bežalo stále na asi 1200 ot. A nereagovalo na plyn. Následne som išiel v nudzaku asi 20 km domov . Po vypnutí motora pred domom a následným naštartovanim už išlo normálne ako malo. Diagnostika neukazuje žiadnu chybu a už som odvtedy spravil asi 100km a nič. Jedná sa o škodu fabiu 1,9tdi 2006 najazdene 310000km.

Prosím o rady co by to mohlo byt
Horyn
Sběrač informací
Příspěvky: 42
Registrován: 03 lis 2016, 19:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 7

Příspěvek od Horyn »

EGR
marto
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 31 kvě 2017, 06:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od marto »

EGR vyzerá ze je v dobrom stave ziadny karbon v nom neni a klapka chodi pekne hladko.
misocko
Přispěvovatel
Příspěvky: 440
Registrován: 21 črc 2012, 20:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Hlohovec

Příspěvek od misocko »

napichnem sa do tejto temy. mam F1, 1,9TDi, PD, 2001 rocnik. dnes pri jazde z vychodu mi pri levoci vypadol na chvilu pedal, asi 2 krat cca 5 sekundove intervaly, nasledne sa chytil. po cca 20km to uz vypadlo na dlhsiu chvilu ale este stale bez toho aby jednotka vedela ze je nieco zle. Po dalsich niekolko km (nastastie som isiel na pumpu a tam to vypadlo) to uz zacalo blikat (zhavenie), otacky stuply na 1100, reakcia na plyn = nic. vypol som motor , zapol OK, presiel som dalsich asi 50km, vypadok plynu , po chvilke zacalo blikat zhavenie. Skusil som zo zufalosti (odstavit auto na dialnici sa mi nechcelo) zapnut tempomat, chytil sa bez problemov. Aj ked som nasledne vypol motor, zapol , a este pocas toho ako fungoval plyn som nahodil tempomat, po par km mi zacalo blikat zhavenie ale tempomat sa nevypol ale uz som vedel ze plyn nefunguje. Nastastie bola v Ziline zapcha tak som si dovolil dvakrat vypnut motor a tak som skoro celu presiel s funkcnym plynom, dalej do HC uz len na tempomat.
zajtra to pichnem na notas a dufam ze tam nieco bude aby som vedel od coho sa odrazit...
nestalo sa niekomu nieco podobne? Ď.
Uživatelský avatar
gigidpietro
Přispěvovatel
Příspěvky: 294
Registrován: 10 úno 2012, 16:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od gigidpietro »

Pakliže bliká žhavení a stoupnou otáčky na 1300, pedál ( snímač G 79 ) je vyřazen z funkce jednotkou. Buď vlivem jeho částečné nebo uplné disfunkce. Taky muže bejt chyba v kabeláži.
Audi A4 1.9 AFN, 105 kW / 326Nm, MAF+EGR Off
Seat Ibiza 1.9 ASZ, cca 125kW MAF+EGR ON // VCDS 2020
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33491
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

gigidpietro píše:Pakliže bliká žhavení a stoupnou otáčky na 1300, pedál ( snímač G 79 ) je vyřazen z funkce jednotkou. Buď vlivem jeho částečné nebo uplné disfunkce. Taky muže bejt chyba v kabeláži.
pokud bliká žhavení tak v paměti něco budde
misocko
Přispěvovatel
Příspěvky: 440
Registrován: 21 črc 2012, 20:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Hlohovec

Příspěvek od misocko »

pani , ďakujem za reakcie. po načitani chyb som hned vedel ktora bije. Bolo tam niečo s vahou vzduchu a vysoke napetie na pedali plynu. Rozpitval som teda moj tuning (posilnenie starej vahy vzduchu oeracnym zosilnovačom) a zistil som ze izolovať čokoľvek gumovou vulkanizačnou paskou sa nema. po rokoch sa tie vodice dostali cez tu pasku až k sebe a zrejme 12V islo priamo na 5V. odiszoloval som to a hned OK.
Uživatelský avatar
gigidpietro
Přispěvovatel
Příspěvky: 294
Registrován: 10 úno 2012, 16:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od gigidpietro »

slovacek.milos píše:...tak v paměti něco budde
Mělo by
Audi A4 1.9 AFN, 105 kW / 326Nm, MAF+EGR Off
Seat Ibiza 1.9 ASZ, cca 125kW MAF+EGR ON // VCDS 2020
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33491
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

gigidpietro píše:
slovacek.milos píše:...tak v paměti něco budde
Mělo by
jedenkrát za 15 let se mi stalo že blikala spirálka a nikde žádná zívada v žídné jednotce, byla to fábka sdi jel jsem do autorizáku :o tam nechápali spirálka blikala tři dny a zhasla
Uživatelský avatar
gigidpietro
Přispěvovatel
Příspěvky: 294
Registrován: 10 úno 2012, 16:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od gigidpietro »

misocko, musíš to líp vytunit anebo softem ;)
Audi A4 1.9 AFN, 105 kW / 326Nm, MAF+EGR Off
Seat Ibiza 1.9 ASZ, cca 125kW MAF+EGR ON // VCDS 2020
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“