Klimatizace SAG 1
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Klimatizace SAG 1
SAG 1. generace ( konkrétně Galaxy 1999 ) s motorem AVG, což je vlastně AFN ale již s EDC15.
Auto má Climatronic, donedávna byla funkční i klimatizace. Problém je takový, že po stisknutí tlačítka "Auto" se sice rozjedou na plné koule větráky, ale nesepne spojka klimakompresoru, spojka samotná jako taková funguje, pokud do ní přivedu proud extra.
Potřeboval bych vědět, odkud je napájená spojka klimakompresoru, vyštrachal jsem v ESI nějaké schéma, kde je vidět, že jde na relé do jednotky centrální elektriky. Je to tak, že spojku klimatizace pouští relátko v jednoce centrální elektriky? Patrně podle informace z panelu Climatronicu, neb větráky se rozjedou.
Pojistky jsem prošel, ty na klimu i prozvonil, ty jsou ok.
Za rady díky, auto je sice veterán, ale v dobrém stavu.
Auto má Climatronic, donedávna byla funkční i klimatizace. Problém je takový, že po stisknutí tlačítka "Auto" se sice rozjedou na plné koule větráky, ale nesepne spojka klimakompresoru, spojka samotná jako taková funguje, pokud do ní přivedu proud extra.
Potřeboval bych vědět, odkud je napájená spojka klimakompresoru, vyštrachal jsem v ESI nějaké schéma, kde je vidět, že jde na relé do jednotky centrální elektriky. Je to tak, že spojku klimatizace pouští relátko v jednoce centrální elektriky? Patrně podle informace z panelu Climatronicu, neb větráky se rozjedou.
Pojistky jsem prošel, ty na klimu i prozvonil, ty jsou ok.
Za rady díky, auto je sice veterán, ale v dobrém stavu.
Řesim to samý, spojka na propojku jde, akorat že mi po propojení vetraky nepustí, jelikož je to řizený počitačem motoru. Na tom tvým to je jednoduchý, spojku ti posti rele spojky, má čislo 168 to je ovladaný přes teplotní spinač a tlakový spinač klimatizace. Takže když vyndas tu 168 tak při nastartovaným motoru a zaplý klime ti musi jít na pin 6 zelenočervený kabel proud, zkousecka musi svitit. pokud tam nejde, tak je to rozpojený tlakovým spinacem ( je to prazdný) u toho tlakovýho spinace na trubce propoj piny 1 a 2 modrý a modročervený drat. Pak jedine bi to muselo být rozpojený teplotnim spinačem, to se jeste nestalo na žadným VW co jsem řesil. Delal jsem to loni na Scharanu 97 1Z ale AFN to má stejný. jen ta pumpicka co řesim to má prokletý.http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 68#1169068Tomas.cz píše:Hmm takže něco jako O1, tedy vlastně relé větráků ne?
Tahle krabička tam je, ve schémátku je že relé je napájené z jednotky centrální elektriky což je klidně možné.
Si myslým že to bude prazdný, uvidis , ten co řesim má taky relatko (jednotku) na odpojeni kompresoru. Není to už tak jednoduchý jak na starým. Nemá mechanický spinač se 4 dratama ( s kontakty) ale snimač tlaku se třema dratama. ten se neda jednoduse zkouset jestli keca nebo ne.Tomas.cz píše:Díky Zdeňku, já se v tom pohrabu, mě tenhle problém zajímá už ze své podstaty
No vydis, kež by to bylo takto jednoduchý u vseh autTomas.cz píše:Tak už to vrčí, chyba byla v upadlém kabelu co vede z tlakového senzoru do teplotního spínače na horní hadici chladiče, odtud z dalšího pinu do zpožďovacího relé 168.

Naposledy upravil(a) Zdeněk M dne 18 črc 2017, 19:41, celkem upraveno 1 x.
Původně jsem prověřoval funkci 168, pak tlakový jestli jde do a z něj jak má a když tohle nepomohlo tak jsem šel po teplotním a hle kábl ko.
Nicméně složil jsem spodek palubky, pak ještě diagnostikuju Climatronic abych vymazal chybu tlakovýho, kouknu taky do jednotky motoru a ta hluchá, vypnu + zapnu klíček a nebliklo žhavení. Takže zase rozbor palubky, centrálka s relátkama ven, proměřit 109tku a ta mi v ten moment odešla...
Nicméně složil jsem spodek palubky, pak ještě diagnostikuju Climatronic abych vymazal chybu tlakovýho, kouknu taky do jednotky motoru a ta hluchá, vypnu + zapnu klíček a nebliklo žhavení. Takže zase rozbor palubky, centrálka s relátkama ven, proměřit 109tku a ta mi v ten moment odešla...