Octavia II 1.6 TDI CR 77 kw kazdý druhý den nouzák
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Octavia II 1.6 TDI CR 77 kw kazdý druhý den nouzák
Vše smažu a po cca 90 km naskoci rele zhavicich svíček... to vymazano a vymeneno a po cca 90 km znova..ale auto jelo neakou dobu bez problemu..ted to prestalo a zase pise po cca 90 km regulace plnícího tlaku nedosazena a padne nouzak..vypnu klicek a zapnu a pak zase dlouho jede normálně..znamej ještě rikal ze podobne blbne vadne cidlo nadmorske vysky a tlaku...to a váhu vzduchu ještě vymenim zítra ale jinak uz me nic nenapadá..kdyby někdo vedel něco ..dikec
BMW X5 3.0D E70,Multivan T6 2.0 CRDI 103 KW,Repase xenonových a led světel
tak čidlo vyměněno,váha vzduchu taky,po 200 km sem tam auto pocuklo pak skocilo do nouzaku,vypl sem zapl klicek tak zase jelo.. ale docela bez výkonu a s velkou spotřebou tak 8.5 litru..na budíkách nic nesvítí ale v jednotce zase tato stejná chyba..
Takto vypadaji vstřiky myslim ze by měli být ok..? takže uz me napadá jen turbo..palivovej filtr prý vypadá dobře...Vědel by ještě někdo co ještě by to mohlo delat ze to padne po takovy době do nouzáku a tolik žere..?
Takto vypadaji vstřiky myslim ze by měli být ok..? takže uz me napadá jen turbo..palivovej filtr prý vypadá dobře...Vědel by ještě někdo co ještě by to mohlo delat ze to padne po takovy době do nouzáku a tolik žere..?
BMW X5 3.0D E70,Multivan T6 2.0 CRDI 103 KW,Repase xenonových a led světel
- Fabia353ZZ
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 406
- Registrován: 30 pro 2010, 20:01
Ahoj niekde maš bud netestnosť alebo direku v sani .
-Vadny regulator turba alebo N75
-hadičky
-diera v sani alebo netestnosť
-vadne turbo
-EGR
Neviem aku váhu vzduchu si menil ale pokial nie original može byt problem aj to .Skus ju zmerat pri zataži je to velmi jednoduche aspon budeš mat istotu že dava tak ako dava a rovno si mozes pomerat aj turbo tlak a budeš doma.
ČO sa tyka merania vstrekovačov tak pri CR sa ako tak daju pomerat pri uplne odstatom motore ( studenom ) a cca prvych 10sec potom uz zacnu dorovnavať.
Nehovoriac otom že množstvo paliva nevypoveda o stave vstrekovacu ale može vypovedať aj o stave valcu a jeho testnosti alebo procesu spalovania takže tieto hodnoty Ti moc nepomožu a keď tak iba ako indicia ze na danom valci sa niečo deje.Kolko maš nabehane atd atd.
-Vadny regulator turba alebo N75
-hadičky
-diera v sani alebo netestnosť
-vadne turbo
-EGR
Neviem aku váhu vzduchu si menil ale pokial nie original može byt problem aj to .Skus ju zmerat pri zataži je to velmi jednoduche aspon budeš mat istotu že dava tak ako dava a rovno si mozes pomerat aj turbo tlak a budeš doma.
ČO sa tyka merania vstrekovačov tak pri CR sa ako tak daju pomerat pri uplne odstatom motore ( studenom ) a cca prvych 10sec potom uz zacnu dorovnavať.
Nehovoriac otom že množstvo paliva nevypoveda o stave vstrekovacu ale može vypovedať aj o stave valcu a jeho testnosti alebo procesu spalovania takže tieto hodnoty Ti moc nepomožu a keď tak iba ako indicia ze na danom valci sa niečo deje.Kolko maš nabehane atd atd.
Zdravim,
Som tu na fore novy, nechcel som zakladat dalsiu temu tak som skusil najst tu ktora je najblizsia mojmu problemu. Mam tak isto motor 1.6 TDI CR 77kw v octavii 2 fl 2010. Asi od 1700 do 2200 otacok sa siri z motoroveho priestoru zvlastne klepotanie, ked pridam plyn a prejdem cez tieto otacky tak tento zvukovy prejav prestane. Uplne najvyraznejsie to je pri 2000 otackach.
Na volnobeh to nie je ppcut aj ked motor vytocim, alebo to teda nie je take zretelne a ja to nepocujem.
Zvlastne este je ze spotrebu na volnobeh mam 0,3l,vsetci znamy s tymto motorom ju maju 0,4-0,5.
Pripajam aj link na stiahnutie nahravky
https://uloz.to/!y59m16QFAvPQ/hlas-005-sd-1-m4a
Dakujem za kazdu radu
Som tu na fore novy, nechcel som zakladat dalsiu temu tak som skusil najst tu ktora je najblizsia mojmu problemu. Mam tak isto motor 1.6 TDI CR 77kw v octavii 2 fl 2010. Asi od 1700 do 2200 otacok sa siri z motoroveho priestoru zvlastne klepotanie, ked pridam plyn a prejdem cez tieto otacky tak tento zvukovy prejav prestane. Uplne najvyraznejsie to je pri 2000 otackach.
Na volnobeh to nie je ppcut aj ked motor vytocim, alebo to teda nie je take zretelne a ja to nepocujem.
Zvlastne este je ze spotrebu na volnobeh mam 0,3l,vsetci znamy s tymto motorom ju maju 0,4-0,5.
Pripajam aj link na stiahnutie nahravky
https://uloz.to/!y59m16QFAvPQ/hlas-005-sd-1-m4a
Dakujem za kazdu radu
Tak DPF vymenen sice za použitý ale mel by být dobrý...provedena servisní regenerace a vyresetován...a po 20 km stejná písnička..7384 - Regulace plniciho tlaku-regulačního rozsahu nedosazeno..a ten plnící tlak je porad při záteži o 300-400 nižší...Jak proměřit podtlak banku na turbu nevím ??klapka chodí az na doraz..adaptace turbodmychadla pise taky ok..ale jsou tam uz 2 turba a stejný výsledek takže to vidim ze to bude jinde se ztrácet ten tlak..byl tam měněn posilovač tama by nemohl?Nejak uz si nevim rady a ani zadnej mechanik v okoli...tady je ještě par vysledku ..
BMW X5 3.0D E70,Multivan T6 2.0 CRDI 103 KW,Repase xenonových a led světel
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1995
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
Dal bych pryc ten dieselgate soft a dal tam starsi verzi, vymontoval restriktor z vahy.
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg