Co je moc to je moc!!!
Moderátoři: šulda, Moderátoři
nesmíte se nechat zblbnout reklamama protože základ slova reklama je předci KLAM
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
A co by jsi ještě nechtěl? Snad ten za volantem i v dnešní době, kdy za většinu myslí chytré telefony je schopen pohledem zkontrolovat palivoměr, ne? Co by jsi ještě chtěl , aby za člověka dělal software? Už takhle nahrazuje činnosti, které člověk dělal podvědomě a nečinilo mu to žádné potíže..Ale dnes, když sedí na WC a má průjem, tak koukne do placky na klíně a už ví, co neměl jíst anebo se rovnou objednat k doktorovi, co kdyby náhodou../je to přeci zadarmo/..Už se nám ta pohodlnost vrací zpět...WOB píše:nezlob se na mě, ale pokud auto není schopno poznat ubytek tlaku paliva protože palivo chybí, tak je to vyloženě krám. Všechny auta by mohli mít jednoduchý programy, ale to oni nechcou, chcou aby to bylo složité aby jste si museli kupovat jen ten jejich software.
nepropadat panice...
- blacklight
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 381
- Registrován: 14 říj 2011, 12:55
Nebylo to myšleno jako tlak paliva?jericho-3 píše:A co by jsi ještě nechtěl? Snad ten za volantem i v dnešní době, kdy za většinu myslí chytré telefony je schopen pohledem zkontrolovat palivoměr, ne? Co by jsi ještě chtěl , aby za člověka dělal software? Už takhle nahrazuje činnosti, které člověk dělal podvědomě a nečinilo mu to žádné potíže..Ale dnes, když sedí na WC a má průjem, tak koukne do placky na klíně a už ví, co neměl jíst anebo se rovnou objednat k doktorovi, co kdyby náhodou../je to přeci zadarmo/..Už se nám ta pohodlnost vrací zpět...WOB píše:nezlob se na mě, ale pokud auto není schopno poznat ubytek tlaku paliva protože palivo chybí, tak je to vyloženě krám. Všechny auta by mohli mít jednoduchý programy, ale to oni nechcou, chcou aby to bylo složité aby jste si museli kupovat jen ten jejich software.
Teď mě zlobil Opel a kdybych si tak na diagnostice mohl zobrazit tlak paliva, tak by mi to sakra pomohlo. Když to změřím tlakoměrem na liště při volnoběhu tak mi to nic neřekne - potřeboval bych to vědět za jízdy v různých režimech.
Octavia 1.9 TDI
Golf 2.0 TDI
EX: Lancia Lybra SW 1.9 JTD, Lancia Thesis 3,2 V6, LPG Opel Meriva LPG
Golf 2.0 TDI
EX: Lancia Lybra SW 1.9 JTD, Lancia Thesis 3,2 V6, LPG Opel Meriva LPG
Možná, ale co by všechno tam potom muselo být? Už takhle je v autě ŘJ ažaž a pořád se to zvyšuje. Možná by to chtělo zlepšovák- el. ránu do zadní části těla řidiče, pokud už je množství paliva kritické..První lehkou ranku při rozsvícení kontrolky a postupně gradaci zvyšovat až se nádrž naplní..Když už dnes poznají čidla, že řidič usíná, tak proč by se nemohlo využít tohle?
nepropadat panice...
Právě že dnes už majitel-řidič vozu neovládá vlastně nic, ŘJ ovládá teplotu motoru, mazání , takže nejdůležitější údaje má řidič přežvýkány, jediné co mu zbylo je budík na kontrolu paliva , otáčkoměr a tachometr. Jelikož většina otáčkoměr vůbec nepotřebuje, protože jezdí jen na zvýšený volnoběh, tak zbývá už jen tachometr , a hlavní kontrolka, po které se řidiči orosí záda, pokud se rozsvítí...Např. u bomby z koncernu 1,2 TSI se dvěma termostaty , jeden pro hlavu, druhý pro blok, dvěma systémy chlazení , kdy každý má svoje čerpadlo , klapka ovládaná podtlakem eliminuje mech. čerpadlo vody, a dalšími serepetičkami na el. bázi má vše plně pod kontrolou ŘJ, ale také zbylo na řidiče mít palivo v nádrži...Takže fakticky řidič potřebuje jen tachometr a palivoměr , což měl už brouk z 50. tých let...Ale samozřejmě napojením ŘJ také vykecá, že nemůže jet, když není palivo, jen si myslím, že aspoň tohle je na řidiči, který nemůže jen čumět na obrazovku uprostřed přístrojovky a hrát si svoje imaginární hry...
Naposledy upravil(a) jericho-3 dne 01 srp 2017, 06:30, celkem upraveno 1 x.
nepropadat panice...
Zkusime neco k tematu
Majitel nevedel ze neco klepe
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
tak dlouho se jezdí s vadnou dvouhmotou, až....
Vozidlo VW Touran TDi, dovoz z Němec, 254000km a závada, chvění motoru v podstatě při čemkoli.Převodovka dolů a ejhle.Ještě dodám, že na spodním krytu motoru bylo plno prstýnků (rezavé jednozávity pružiny), ale opravdu jsem netušil z čeho to mohlo být, prodřený obal dvouhmoty mě tedy nenapadl.Ještě pár tisík km a upíchlo by to obal převodovky.
Nafta patří do TDi!
Re: tak dlouho se jezdí s vadnou dvouhmotou, až....
S tím jsem se u Touranu taky setkal, kamarád že něco "rachotí" ale jezdil dál, o nějakou dobu později jsem něco tvořili na autě a všimnul jsem si prstýnků v krytu motoru tak mi bylo hned jasno.
Tu díru měl menší, ale obal převodovky taky nahlodán.
Magnetický kroužek snímače otáček plný třísek takže už to mátlo i jednotku a do pamětu závad uložila jeho chybu.
Tu díru měl menší, ale obal převodovky taky nahlodán.
Magnetický kroužek snímače otáček plný třísek takže už to mátlo i jednotku a do pamětu závad uložila jeho chybu.
Toledak píše:Vozidlo VW Touran TDi, dovoz z Němec, 254000km a závada, chvění motoru v podstatě při čemkoli.Převodovka dolů a ejhle.Ještě dodám, že na spodním krytu motoru bylo plno prstýnků (rezavé jednozávity pružiny), ale opravdu jsem netušil z čeho to mohlo být, prodřený obal dvouhmoty mě tedy nenapadl.Ještě pár tisík km a upíchlo by to obal převodovky.