Co je moc to je moc!!!

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Master
Přispěvovatel
Příspěvky: 193
Registrován: 02 led 2007, 23:52

Příspěvek od Master »

No jestli to treba nebylo schvalne s umyslem vyresit krouceni 280mm kotouce...
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5472
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

roman1648 píše:nevím no, někteří "opraváři" jsou fakt hovada...brzdy jsou brzdy... :x
to skorej bol nejaký chytrolín co objednal veci z netu a bastlil to nekde na parkovišti ........... a ušetril (rofl)
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
mountune
Přispěvovatel
Příspěvky: 139
Registrován: 26 črc 2017, 09:14
Bydliště: Kladno

Příspěvek od mountune »

Obrázek Nejkvalitnejsi vuz vsech dob (LOL) ix 35 50t najeto, 1 majitel.. A pak ze nebude co delat :D
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19330
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

50 najeto ale za 10 let ne (rofl)
mountune
Přispěvovatel
Příspěvky: 139
Registrován: 26 črc 2017, 09:14
Bydliště: Kladno

Příspěvek od mountune »

Kéž by, auto rok 2013 jsem zvedavej jestli soused z Bolky bude cumet az ty auta budou mit 10 let :D :D
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

nesmíte se nechat zblbnout reklamama protože základ slova reklama je předci KLAM ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4579
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

A to RE je jako repete... tudíž REKLAMA = opakovaný klam (LOL)
GIV Variant TDi ???kW
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

WOB píše:nezlob se na mě, ale pokud auto není schopno poznat ubytek tlaku paliva protože palivo chybí, tak je to vyloženě krám. Všechny auta by mohli mít jednoduchý programy, ale to oni nechcou, chcou aby to bylo složité aby jste si museli kupovat jen ten jejich software.
A co by jsi ještě nechtěl? Snad ten za volantem i v dnešní době, kdy za většinu myslí chytré telefony je schopen pohledem zkontrolovat palivoměr, ne? Co by jsi ještě chtěl , aby za člověka dělal software? Už takhle nahrazuje činnosti, které člověk dělal podvědomě a nečinilo mu to žádné potíže..Ale dnes, když sedí na WC a má průjem, tak koukne do placky na klíně a už ví, co neměl jíst anebo se rovnou objednat k doktorovi, co kdyby náhodou../je to přeci zadarmo/..Už se nám ta pohodlnost vrací zpět...
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
blacklight
Přispěvovatel
Příspěvky: 381
Registrován: 14 říj 2011, 12:55

Příspěvek od blacklight »

jericho-3 píše:
WOB píše:nezlob se na mě, ale pokud auto není schopno poznat ubytek tlaku paliva protože palivo chybí, tak je to vyloženě krám. Všechny auta by mohli mít jednoduchý programy, ale to oni nechcou, chcou aby to bylo složité aby jste si museli kupovat jen ten jejich software.
A co by jsi ještě nechtěl? Snad ten za volantem i v dnešní době, kdy za většinu myslí chytré telefony je schopen pohledem zkontrolovat palivoměr, ne? Co by jsi ještě chtěl , aby za člověka dělal software? Už takhle nahrazuje činnosti, které člověk dělal podvědomě a nečinilo mu to žádné potíže..Ale dnes, když sedí na WC a má průjem, tak koukne do placky na klíně a už ví, co neměl jíst anebo se rovnou objednat k doktorovi, co kdyby náhodou../je to přeci zadarmo/..Už se nám ta pohodlnost vrací zpět...
Nebylo to myšleno jako tlak paliva?

Teď mě zlobil Opel a kdybych si tak na diagnostice mohl zobrazit tlak paliva, tak by mi to sakra pomohlo. Když to změřím tlakoměrem na liště při volnoběhu tak mi to nic neřekne - potřeboval bych to vědět za jízdy v různých režimech.
Octavia 1.9 TDI
Golf 2.0 TDI
EX: Lancia Lybra SW 1.9 JTD, Lancia Thesis 3,2 V6, LPG Opel Meriva LPG
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Možná, ale co by všechno tam potom muselo být? Už takhle je v autě ŘJ ažaž a pořád se to zvyšuje. Možná by to chtělo zlepšovák- el. ránu do zadní části těla řidiče, pokud už je množství paliva kritické..První lehkou ranku při rozsvícení kontrolky a postupně gradaci zvyšovat až se nádrž naplní..Když už dnes poznají čidla, že řidič usíná, tak proč by se nemohlo využít tohle? :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
WOB
Aktivista
Příspěvky: 1727
Registrován: 02 úno 2015, 12:59

Příspěvek od WOB »

ale to auto to ví, musí to vědět aby z toho vypočítal dávkování paliva, to čidlo má nebo alespoň nějaký přepočet z nějakého tlaku, protože jinej tlak je u moře a jinej v na horách. Ale tobě ho nezobrazí, naschvál!
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Právě že dnes už majitel-řidič vozu neovládá vlastně nic, ŘJ ovládá teplotu motoru, mazání , takže nejdůležitější údaje má řidič přežvýkány, jediné co mu zbylo je budík na kontrolu paliva , otáčkoměr a tachometr. Jelikož většina otáčkoměr vůbec nepotřebuje, protože jezdí jen na zvýšený volnoběh, tak zbývá už jen tachometr , a hlavní kontrolka, po které se řidiči orosí záda, pokud se rozsvítí...Např. u bomby z koncernu 1,2 TSI se dvěma termostaty , jeden pro hlavu, druhý pro blok, dvěma systémy chlazení , kdy každý má svoje čerpadlo , klapka ovládaná podtlakem eliminuje mech. čerpadlo vody, a dalšími serepetičkami na el. bázi má vše plně pod kontrolou ŘJ, ale také zbylo na řidiče mít palivo v nádrži...Takže fakticky řidič potřebuje jen tachometr a palivoměr , což měl už brouk z 50. tých let...Ale samozřejmě napojením ŘJ také vykecá, že nemůže jet, když není palivo, jen si myslím, že aspoň tohle je na řidiči, který nemůže jen čumět na obrazovku uprostřed přístrojovky a hrát si svoje imaginární hry... :)
Naposledy upravil(a) jericho-3 dne 01 srp 2017, 06:30, celkem upraveno 1 x.
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8930
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Zkusime neco k tematu

Příspěvek od hansdob »

ObrázekObrázek


Majitel nevedel ze neco klepe (rofl) (rofl)Obrázek
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Uživatelský avatar
Toledak
Aktivista
Příspěvky: 1091
Registrován: 12 kvě 2006, 21:13
Bydliště: Opava

tak dlouho se jezdí s vadnou dvouhmotou, až....

Příspěvek od Toledak »

Vozidlo VW Touran TDi, dovoz z Němec, 254000km a závada, chvění motoru v podstatě při čemkoli.Převodovka dolů a ejhle.Ještě dodám, že na spodním krytu motoru bylo plno prstýnků (rezavé jednozávity pružiny), ale opravdu jsem netušil z čeho to mohlo být, prodřený obal dvouhmoty mě tedy nenapadl.Ještě pár tisík km a upíchlo by to obal převodovky.ObrázekObrázek
Nafta patří do TDi!
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14271
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Re: tak dlouho se jezdí s vadnou dvouhmotou, až....

Příspěvek od Tomas.cz »

S tím jsem se u Touranu taky setkal, kamarád že něco "rachotí" ale jezdil dál, o nějakou dobu později jsem něco tvořili na autě a všimnul jsem si prstýnků v krytu motoru tak mi bylo hned jasno.
Tu díru měl menší, ale obal převodovky taky nahlodán.
Magnetický kroužek snímače otáček plný třísek takže už to mátlo i jednotku a do pamětu závad uložila jeho chybu.
Toledak píše:Vozidlo VW Touran TDi, dovoz z Němec, 254000km a závada, chvění motoru v podstatě při čemkoli.Převodovka dolů a ejhle.Ještě dodám, že na spodním krytu motoru bylo plno prstýnků (rezavé jednozávity pružiny), ale opravdu jsem netušil z čeho to mohlo být, prodřený obal dvouhmoty mě tedy nenapadl.Ještě pár tisík km a upíchlo by to obal převodovky.ObrázekObrázek
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“