Ladění na optimální spotřebu AGR

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Jazzmann
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 28 črc 2017, 09:27

Ladění na optimální spotřebu AGR

Příspěvek od Jazzmann »

66kw AGR v ToleduII bere v průměru 5,9 - 6,4L.(měřeno dle tankování) Origo vstřiky, zdravá váha vzduchu, origo soft, vzduchac novej, olej + filtr taky. Jezdim 50% město a 50% okresky. Jezdím převážně sám. Auto je na 17" bez jakýchkoli úprav! Jak se dostat na těch bájných 5L?
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Re: Ladění na optimální spotřebu AGR

Příspěvek od standa123 »

Jazzmann píše:66kw AGR v ToleduII bere v průměru 5,9 - 6,4L.(měřeno dle tankování) Origo vstřiky, zdravá váha vzduchu, origo soft, vzduchac novej, olej + filtr taky. Jezdim 50% město a 50% okresky. Jezdím převážně sám. Auto je na 17" bez jakýchkoli úprav! Jak se dostat na těch bájných 5L?
dej užší gumy (noteeth)
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10039
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

50% městského provozu = nikdy neuděláš nižší spotřebu. S polovinou města jsi na šesti litrech - tak by mě fakt jako zajímalo, co vlastně chceš? Já bych jásal a skákal metr vysoko, kdybych mě stoletou mrchu s půlmilionem na hrbu a jezdil půlku kilometrů po městě za takovou spotřebu.

Jak se dostat na oněch bájných 5 litrů? Inu, co třeba jezdit dlouhé trasy (LOL) ???

Upřímně - užívat naftu na městský provoz a chtít, aby málo žrala, to je holý nerozum.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
frantisek28
Přispěvovatel
Příspěvky: 840
Registrován: 08 črc 2007, 17:23

Příspěvek od frantisek28 »

Priemerka 6,2 na tych trasach je zla??? (noteeth)
Jedine zmenit styl jazdy, plynovy pedal podlozit a hlavne neprekrocit 1400 ot/min. To potom bude do 5l. (LOL)
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10039
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

A utahá motor. Jezdit v tak nízkých otáčkách je blbost.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Uživatelský avatar
tukydydes
Přispěvovatel
Příspěvky: 780
Registrován: 25 led 2009, 18:57
Bydliště: Budějice

Příspěvek od tukydydes »

Když jezdíš dálky tak se daj udělat spotřeby hodně zajímavé viz. níže, ale musíš mít ty trasy najetý a nádrž narvanou po okraj přes odvzdušňovák :D
Jinak město kolem 6l je normal.

Obrázek
Oktopod 1,9 TDI, r.v. 2000, AHF, 81kW -> 113kW/355 Nm (MUDr. TDI Fun)
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 550.000km, první majitel :D
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33

Příspěvek od A6TDI »

Vyházej sedačky , tapecy , bordel , nikoho a nic nevoz a hlavně před jízdou nežer a zhubni.
A gumy foukej na 6!!
Trawn
Sběrač informací
Příspěvky: 38
Registrován: 25 kvě 2017, 10:32
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od Trawn »

Já bych za takovou spotřebu byl rád :D
Uživatelský avatar
tukydydes
Přispěvovatel
Příspěvky: 780
Registrován: 25 led 2009, 18:57
Bydliště: Budějice

Příspěvek od tukydydes »

A6TDI píše:Vyházej sedačky , tapecy , bordel , nikoho a nic nevoz a hlavně před jízdou nežer a zhubni.
A gumy foukej na 6!!
(noteeth)
Oktopod 1,9 TDI, r.v. 2000, AHF, 81kW -> 113kW/355 Nm (MUDr. TDI Fun)
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 550.000km, první majitel :D
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

No me AGR v okte kombi na 15 kolech,20 % mesto 80% okresky bere dlouhodobe 4.8 dle tankovani..Ale radim pri 2000-2700 ot a jezdim sam nebo ve 2 lidech.
Myslim ze ty 17 kola udelaji taky svoje + noha na plynu.
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

Nebo nove trysky Sprint 502 . Jak ti ty tvoje budou spatne fungovat spotřeba bude vyšší .
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

marena tdi píše:Nebo nove trysky Sprint 502 . Jak ti ty tvoje budou spatne fungovat spotřeba bude vyšší .
502 jsou vetsi nez 520 co jsou serie na AHF,AFN,ze?
Co to udela bez upravy softu,v pohode?
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4579
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

V pohodě to pojede lépe 8)
GIV Variant TDi ???kW
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

Slavkov píše:V pohodě to pojede lépe 8)
Jo to je mi jasne,pujde tam vice nafty..A co dym,nebude to hulit?Ted mi to nehuli takrka vubec,ani koncovka vyfuku neni moc cerna oproti jinym oktavkam..
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
peter l
Přispěvovatel
Příspěvky: 317
Registrován: 17 úno 2013, 15:45

Příspěvek od peter l »

Mal som na motore 1Z..spicky z AFN teda 520 bez upravy softu islo hodne lepsie a dymivost fakt minimalna,teraz su tam sprint 764 a pri plnom to zakuri ale nic strasneho.
A4 B6 Avant Sline AVF-hybrid gtb1756v,fmic 550x140,egr/off, kat/on-soft 227ps 461 nm
A4 B6 Avant Quattro AVF,-Gtd2060vz,Wzt 100%,dbilas 280,porting hlavy,sachs race+kevlar,FMIC 55/60mm,vyf.63mm-soft 290ps 540nm
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“