Ladění na optimální spotřebu AGR
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Ladění na optimální spotřebu AGR
66kw AGR v ToleduII bere v průměru 5,9 - 6,4L.(měřeno dle tankování) Origo vstřiky, zdravá váha vzduchu, origo soft, vzduchac novej, olej + filtr taky. Jezdim 50% město a 50% okresky. Jezdím převážně sám. Auto je na 17" bez jakýchkoli úprav! Jak se dostat na těch bájných 5L?
Re: Ladění na optimální spotřebu AGR
dej užší gumyJazzmann píše:66kw AGR v ToleduII bere v průměru 5,9 - 6,4L.(měřeno dle tankování) Origo vstřiky, zdravá váha vzduchu, origo soft, vzduchac novej, olej + filtr taky. Jezdim 50% město a 50% okresky. Jezdím převážně sám. Auto je na 17" bez jakýchkoli úprav! Jak se dostat na těch bájných 5L?
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
50% městského provozu = nikdy neuděláš nižší spotřebu. S polovinou města jsi na šesti litrech - tak by mě fakt jako zajímalo, co vlastně chceš? Já bych jásal a skákal metr vysoko, kdybych mě stoletou mrchu s půlmilionem na hrbu a jezdil půlku kilometrů po městě za takovou spotřebu.
Jak se dostat na oněch bájných 5 litrů? Inu, co třeba jezdit dlouhé trasy ???
Upřímně - užívat naftu na městský provoz a chtít, aby málo žrala, to je holý nerozum.
Jak se dostat na oněch bájných 5 litrů? Inu, co třeba jezdit dlouhé trasy ???
Upřímně - užívat naftu na městský provoz a chtít, aby málo žrala, to je holý nerozum.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 840
- Registrován: 08 črc 2007, 17:23
Když jezdíš dálky tak se daj udělat spotřeby hodně zajímavé viz. níže, ale musíš mít ty trasy najetý a nádrž narvanou po okraj přes odvzdušňovák
Jinak město kolem 6l je normal.
Jinak město kolem 6l je normal.
Oktopod 1,9 TDI, r.v. 2000, AHF, 81kW -> 113kW/355 Nm (MUDr. TDI Fun)
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 550.000km, první majitel
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 550.000km, první majitel
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
A6TDI píše:Vyházej sedačky , tapecy , bordel , nikoho a nic nevoz a hlavně před jízdou nežer a zhubni.
A gumy foukej na 6!!
Oktopod 1,9 TDI, r.v. 2000, AHF, 81kW -> 113kW/355 Nm (MUDr. TDI Fun)
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 550.000km, první majitel
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 550.000km, první majitel
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
- marena tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 02 dub 2009, 09:39
- Bydliště: Frýdek-Místek
Mal som na motore 1Z..spicky z AFN teda 520 bez upravy softu islo hodne lepsie a dymivost fakt minimalna,teraz su tam sprint 764 a pri plnom to zakuri ale nic strasneho.
A4 B6 Avant Sline AVF-hybrid gtb1756v,fmic 550x140,egr/off, kat/on-soft 227ps 461 nm
A4 B6 Avant Quattro AVF,-Gtd2060vz,Wzt 100%,dbilas 280,porting hlavy,sachs race+kevlar,FMIC 55/60mm,vyf.63mm-soft 290ps 540nm
A4 B6 Avant Quattro AVF,-Gtd2060vz,Wzt 100%,dbilas 280,porting hlavy,sachs race+kevlar,FMIC 55/60mm,vyf.63mm-soft 290ps 540nm