o tom nic nevím o nejakym ucpaným odvětráváním. Ale mel jsem sem 288 a taky sem hned presel aspoň na 312. Rozdíl brzdovej tam je a vypadá to líp...kotouče uz nejsou o tolik dražší a držáky třmenu sezenes okolo 2000,-sCitem píše:Dobrý argument, v nějakém jiném tématu co teď tak pročítám, tak je tam názor že 288 jsou lepší než 312 kvůli ucpávání odvětrání....ale asi 312, ještě popřemýšlím....
Přestavba 288mm na 312mm
Moderátoři: šulda, Moderátoři
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
312mm musí brzdit logicky více, není to už o brzdné ploše která je stejná s 288mm, ale o tom když je brzdná plocha dále od středové osy tak to brzdí více.
Oktopod 1,9 TDI, r.v. 2000, AHF, 81kW -> 113kW/355 Nm (MUDr. TDI Fun)
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 605.000km, první majitel
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 605.000km, první majitel

WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
tak tak....tukydydes píše:312mm musí brzdit logicky více, není to už o brzdné ploše která je stejná s 288mm, ale o tom když je brzdná plocha dále od středové osy tak to brzdí více.

superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
Jasný, páka,točivý moment...
nějakou fyziku mám za sebou
TDItech to psal...že vždycky musel čistit drážky od bahna 
Jdu na to od druhé strany, první podvozek, pořádnej servis a pak teprve honit výkon



Jdu na to od druhé strany, první podvozek, pořádnej servis a pak teprve honit výkon

Naposledy upravil(a) sCitem dne 26 črc 2017, 22:17, celkem upraveno 1 x.
O2 BXE 4x4, GTB 1756V
Nevim jak ostatni, ale ja Problem se stavenim na predek nemam.
Mam standardni kotouce vzadu 232x9, nebo jak to je.
Ted v patek jsem na nemecky dalnici docela prudce zastavoval ze 180 na 0 a ani se Auto nevlnilo. Mel jsem vetsi obavu za A6 co Jela za mnou...
a rozdil mezi 288 a 312 ja poznal hlavne na prubehu brzdnyho ucinku, pocatek neni tak jedovatej. Alespon na mym aute teda. A samozrejme to brzdi lip, jen zu ten rozdil neni tak propastnej, jako mezi 280 a 288
Mam standardni kotouce vzadu 232x9, nebo jak to je.
Ted v patek jsem na nemecky dalnici docela prudce zastavoval ze 180 na 0 a ani se Auto nevlnilo. Mel jsem vetsi obavu za A6 co Jela za mnou...
a rozdil mezi 288 a 312 ja poznal hlavne na prubehu brzdnyho ucinku, pocatek neni tak jedovatej. Alespon na mym aute teda. A samozrejme to brzdi lip, jen zu ten rozdil neni tak propastnej, jako mezi 280 a 288
VW T4 2.5 TDi 65kW -> 110kW
VW LT 35 Mk2 2.5 TDi 66kW -> ?
VW LT 35 Mk2 2.5 TDi 66kW -> ?
Já pocítil rozdíl hlavně při opakovaným brzdění. První zastavení je tak nějak ok i na 280,ale při dalším během chvilky už je znát že toho má kotouč a desky plný zuby. Třeba na A8 je 360mm a 34mm tloušťka a jako při opakovaným je to jak octavia na 280mm. Hučí, slábne,..
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Ono to bude teda jak píše Bimbo, předek není přebržděnej, ale má větší rezervy s 312. Ale už je to celkem nepoměr, ten malý kotouč vzadu, zas je fakt že FWD jsou přetížený na přední nápravě, takže asi ok13055K4 píše:Nevim jak ostatni, ale ja Problem se stavenim na predek nemam.
Mam standardni kotouce vzadu 232x9, nebo jak to je.
Ted v patek jsem na nemecky dalnici docela prudce zastavoval ze 180 na 0 a ani se Auto nevlnilo. Mel jsem vetsi obavu za A6 co Jela za mnou...
a rozdil mezi 288 a 312 ja poznal hlavne na prubehu brzdnyho ucinku, pocatek neni tak jedovatej. Alespon na mym aute teda. A samozrejme to brzdi lip, jen zu ten rozdil neni tak propastnej, jako mezi 280 a 288

AMF; M47/T2
Taky se zeptam, mam fabia rs a brzdy klasicke At 288mm rok stare a brzdi to tak nejak nic moc, jakou kombinaci doporucite? Co jsem cetl ve starsich tematech tak doporucujou brembo max kotouce a textar desky. Porad to je nejlepsi kombinace? Prechod na 312 nechci mam r15 na zimu bouzel. Diky za radu☺