F I stahovačka ?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Když vidím dnešní omotávky lankem a ty kladky z PVC, tak si říkám, inovace v tomto případě zaspaly dobu, je to jako u první Š1000 MB nebo u žigula-fiata..Kdyby tam ti pitomci aspoň dávali pořádné šrouby a ne ty pitomé věnečky, která vyreznou a nikdo to nepovolí...Nahoře huj a dole fuj..Ale na druhou stranu , mění se to celé a konstruktéři předpokládají, že mecháni mají nervy jako provazy.. :)
nepropadat panice...
sky59
Aktivista
Příspěvky: 1636
Odpovědi: 0
Registrován: 09 črc 2007, 08:21

Příspěvek od sky59 »

slovacek.milos píše:pokud se ti nechce investovat dávej si na auto věci z vrakoviště

z tvého auta se postupně stane vrak
Ta druha axioma je hodna debila, neboli milose

Ale na to si tu uz mnohi urcite zvykli
Octavia 1 Elegance rv2003 ASZ TDI PD 96kW M6 96500km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
tiguan2
Přispěvovatel
Příspěvky: 835
Odpovědi: 0
Registrován: 21 lis 2011, 20:04
Bydliště: ZR-Vysočina

Příspěvek od tiguan2 »

sky59 píše:
slovacek.milos píše:pokud se ti nechce investovat dávej si na auto věci z vrakoviště

z tvého auta se postupně stane vrak
Ta druha axioma je hodna debila, neboli milose

Ale na to si tu uz mnohi urcite zvykli
Hele nikoho neurážej, prvně se nauč psát a Mildu nech napokoji je to fachman který dost umi.
Bora 1.9 TDI 85KW 6q,čip, AJM--minulost
Rapid 1.6 TDI 85 kw
Audi Q5 125KW 6q manual
Scala 1.6 Tdi 85kw rv22
b707
Přispěvovatel
Příspěvky: 514
Odpovědi: 0
Registrován: 22 říj 2013, 21:41

Příspěvek od b707 »

kup stahovačku na bazoši za 500,- na druhovýrobu se vyser... měnil jsem je a dodělával xkrát a nebyl nikdy problém, škodovka ty stahovačky má celkem dost odolné
PeSko
Přispěvovatel
Příspěvky: 520
Odpovědi: 0
Registrován: 07 pro 2010, 14:36
Bydliště: Kladensko

Příspěvek od PeSko »

Ahoj,
moc všem děkuji za rady, jelikož je to r03 a má to 200t na krku tak myslím že víc jak 2 r to už nedá tak sem objednal nějakou čínu za 700cent ale jak tady někdo psal výše, jelikož nejsem mechoš a chtěl sem to dělat poprvé, tak sem se málem posral jenom než sem to odplastoval a teď sem ve fázi, že se k tomu nemůžu dostat, pochopil jsem dobře , že musím vyndat i zámek dveří ? někdo strašil že i vnější kliku ? už chápu, že někdo psal že to ty píčusové dělají tak, že mechoši musejí mít nervy ze železa...úplně sem is včera vzpomněl na "opravu slovenského lakatoše"...
OIII-DDYA
1T3-CAYC (Ex) soft: zatím "cinklej=DG"
OI-ASZ-L&K (Ex) soft:DP ( prodáno :(
b707
Přispěvovatel
Příspěvky: 514
Odpovědi: 0
Registrován: 22 říj 2013, 21:41

Příspěvek od b707 »

ne zámek sundavat nemusíš je to práce na 15-20minut
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3701
Odpovědi: 0
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Je to lepší i se zámkem. Celé to vytáhneš ven a máš to jak na stole.Jsou to dva šroubky a líp. se.to skládá.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Domecek
Aktivista
Příspěvky: 1162
Odpovědi: 0
Registrován: 23 úno 2014, 19:45
Bydliště: kousek od prahy

Příspěvek od Domecek »

[quote="b707"]ne zámek sundavat nemusíš je to práce na 15-20minut[/quote]

ty budeš ale profík, po takovým čuňátku je super něco dělat, je to montážní celek i se zámkem. Trochu o tom víš kulový (LOL)
b707
Přispěvovatel
Příspěvky: 514
Odpovědi: 0
Registrován: 22 říj 2013, 21:41

Příspěvek od b707 »

Domecek píše:
b707 píše:ne zámek sundavat nemusíš je to práce na 15-20minut
ty budeš ale profík, po takovým čuňátku je super něco dělat, je to montážní celek i se zámkem. Trochu o tom víš kulový (LOL)

hochu na mě si pusu neotvírej... u f1 jsem ty stahovačky měnil a demontoval tolikrát že si ani přesný počet nepamatují, a věř tomu že pokud je ta fabka před face tak by jsi to ani nepoznal že na to někdo sahal... jinak pro autora, jak tam budeš dávat zpatky ten plech tak zkontroluj to těsnění aby ti pak neteklo do auta
PeSko
Přispěvovatel
Příspěvky: 520
Odpovědi: 0
Registrován: 07 pro 2010, 14:36
Bydliště: Kladensko

Příspěvek od PeSko »

je to předface, takže je to šroubované ( ne nýty ) což je dobrý, ale s tím zámkem a klikou ste mi znejistili, je to tedy nutnost nebo ne ( pro někoho kdo to nikdy nedělal-asi průměrně zručnýho ) bojím se, že pokud bych demontoval vnější kliku a tak, že mi někde vyjede nějaký táhlo/lanko apod, proto se mi do toho nechtělo..díky
OIII-DDYA
1T3-CAYC (Ex) soft: zatím "cinklej=DG"
OI-ASZ-L&K (Ex) soft:DP ( prodáno :(
b707
Přispěvovatel
Příspěvky: 514
Odpovědi: 0
Registrován: 22 říj 2013, 21:41

Příspěvek od b707 »

nýtovat stejně budeš reproduktor.. tady máš nějaký návod

http://www.fabiaauto.cz/skoda-fabia/vym ... koda-fabia
Domecek
Aktivista
Příspěvky: 1162
Odpovědi: 0
Registrován: 23 úno 2014, 19:45
Bydliště: kousek od prahy

Příspěvek od Domecek »

[quote="b707"][quote="Domecek"][quote="b707"]ne zámek sundavat nemusíš je to práce na 15-20minut[/quote]

ty budeš ale profík, po takovým čuňátku je super něco dělat, je to montážní celek i se zámkem. Trochu o tom víš kulový (LOL)[/quote]


hochu na mě si pusu neotvírej... u f1 jsem ty stahovačky měnil a demontoval tolikrát že si ani přesný počet nepamatují, a věř tomu že pokud je ta fabka před face tak by jsi to ani nepoznal že na to někdo sahal... jinak pro autora, jak tam budeš dávat zpatky ten plech tak zkontroluj to těsnění aby ti pak neteklo do auta[/quote]

u nás na vrakovišti jsou taky kluci co vyndavali všechno 100x, ale mají na to jen mazlik a kladivo, jinak pro tvou info, taky nejsem uplnej začátečník a dostat to ven a namontovat bez zámku je prostě u mě fuška sorry hochu
JeníkRS
Aktivista
Příspěvky: 3515
Odpovědi: 0
Registrován: 11 lis 2010, 20:24
Bydliště: PRAHA - ve svém

Příspěvek od JeníkRS »

Zámek nemusíš vyndat když je to třeba OCT2 ale když je tady zámek spojenej tím černým plastem tak ven musí a nebo je to pak prasárna...
-Superb 2 combi 2011 CFFB+MVolesko. Eibach -4cm 19"Aneto
Ex-Octavia I combi 2004 1.9TDi ASV+MVolesko. Puky TT, Mam/Egr/Kat off, xenony, 288mm, Eibach -4cm, triplling on, 17"Spider
-Derbi Atlantis 2T
Zacatky: Tipo,Clio,BX,Felicia,Fabia
b707
Přispěvovatel
Příspěvky: 514
Odpovědi: 0
Registrován: 22 říj 2013, 21:41

Příspěvek od b707 »

stačí vycvaknout táhlo a odpojit kabel od centrálu... který černý plast myslíš? ten co je na zakrytí mech. zámku proti krádeží?
JeníkRS
Aktivista
Příspěvky: 3515
Odpovědi: 0
Registrován: 11 lis 2010, 20:24
Bydliště: PRAHA - ve svém

Příspěvek od JeníkRS »

Myslím ten který je na stahovací přidělán třemi plastovými čepy a já to je nasunutí zámek. Prostě ten držák aby zámek držák a nepadal dolů když je stahovacka dole
-Superb 2 combi 2011 CFFB+MVolesko. Eibach -4cm 19"Aneto
Ex-Octavia I combi 2004 1.9TDi ASV+MVolesko. Puky TT, Mam/Egr/Kat off, xenony, 288mm, Eibach -4cm, triplling on, 17"Spider
-Derbi Atlantis 2T
Zacatky: Tipo,Clio,BX,Felicia,Fabia
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“