Filtrbox Fabia rs do Fabie axr

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Themichal
Přispěvovatel
Příspěvky: 54
Registrován: 05 dub 2013, 18:27
Odpovědi: 0

Filtrbox Fabia rs do Fabie axr

Příspěvek od Themichal »

Ahoj, určitě nejsem jediný, kdo chce rs Filtrbox do Fabie 1.9 TDI axr. Ale nevím co vše se musí měnit. Poraďte mi prosím. Mám doma Filtrbox, váhu vzduchu a novou harmoniku. Ale co ta váha ? Musí se také měnit ? A co potom ty údaje ? Co budou posílat jednotce ? Není to špatně ? Nezničí se Turbo, když tam bude jiná váha vzduchu a jiný box ? Bude to posílat ne o jiného, než má originál ....
Děkuju
Uživatelský avatar
RudisTDic
Aktivista
Příspěvky: 3287
Registrován: 02 dub 2009, 20:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Jiříkov

Příspěvek od RudisTDic »

potřebuješ ještě alu trubku co jde od husího krku do turba a pak na chip nakalibrovat tu váhu...nic nezničíš,jen se bude turbu líp dýchat,,
Octavia II RS
Themichal
Přispěvovatel
Příspěvky: 54
Registrován: 05 dub 2013, 18:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od Themichal »

Tu nemám a je asi děsně drahá. Je jich tam podle návodu víc a nové stojí 6500. Ale za novou harmoniku jsem dal 460 korun.
Ale prej se dá koupit nějaký mezikus že silné harmoniky. Nějaká redukce a pak je to ok. Co myslíš ?
A co mám dělat s tou vahou ? Kdo to umí udělat ?
Normální servis, kde mi dělají olej ?
puker
Přispěvovatel
Příspěvky: 111
Registrován: 14 led 2017, 10:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od puker »

tak pokud to chceš hned za harmonikou zredukovat na origo trubku,potom moc nechápu důvod,proč to tam vlastně dáváš..?
jinak alu trubka z rs se dá na bazoši,nebo někde na vrakáči sehnat docela levně
já sehnal na sk bazoši komplet trubku,harmoniku+spony,filtrbox,domek váhy dokonce i s dobrou váhou (noteeth) za 1900-, včetně pošty :o (noteeth) ale teda bylo to na octavku..
Themichal
Přispěvovatel
Příspěvky: 54
Registrován: 05 dub 2013, 18:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od Themichal »

Na Octavií je mi to na prd, promiň. Potřeboval bych ten zbytek a pak časem nějaký jiný Turbo. Ale jak to mám udělat teď ? A co ta váha ?
puker
Přispěvovatel
Příspěvky: 111
Registrován: 14 led 2017, 10:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od puker »

https://auto.bazos.cz/inzerat/76156910/ ... -Fabia.php
s váhou moc neporadím,najdi někoho s vagem a měli by jste to vpohodě pořešit,si myslím.. (LOL)
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2377
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od standa123 »

Nasetri a vyres to vsechno naraz az z turbem.
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
Themichal
Přispěvovatel
Příspěvky: 54
Registrován: 05 dub 2013, 18:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od Themichal »

Ok. Ale poraďte mi jaké Turbo a kde ho koupit. Všichni mluví o nějakém hybridním turbu. Ale bojím se toho, aby to pak nezabíralo jako benzinak ve vyšších otáčkách. To nechci. Potřebuji kroutak od cca 1500, 1600
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

www.turbosport.cz . Koukni se na jejich nabídku .
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2377
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od standa123 »

nikde nepíšeš jakej mas vlastně cíl....to je pak tezky radit co za turbo
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
Themichal
Přispěvovatel
Příspěvky: 54
Registrován: 05 dub 2013, 18:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od Themichal »

Jj to je pravda. No, chci abych měl větší kroutak a výkon než teď, aby mi to tahle odspoda a ne zvýšila se mi spotřeba. Teď mám 140 koni a 358 nm a není to špatný, ale chtěl bych víc.
venca.6
Přispěvovatel
Příspěvky: 415
Registrován: 23 říj 2014, 18:14
Odpovědi: 0
Bydliště: Doma

Příspěvek od venca.6 »

Fmic, c cidlo, 1749vb a ALka vstriky, s tim lamelu HDS a upravu jednotky. Dle meho tak 185koni a 420nm.

A jestli mas na predku 256mm brzdy, tak to prekopej aspon na 288mm.
Škoda Superb Combi 2010, 2.0 TDI CFGB, 4x4, POWERED BY MOTORPOWER
EX Škoda Octavia Combi 2007, 2.0 TDI BKD, GT1749VB, POWERED BY DRAGPOWER
EX Škoda Fabia Combi 2005, 1.9 TDI ATD, GT1749VA, POWERED BY DRAGPOWER
Uživatelský avatar
DanT3
Přispěvovatel
Příspěvky: 64
Registrován: 08 pro 2007, 23:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Marjánky

Příspěvek od DanT3 »

Já bych se, prosím, drze přifařil s dotazem....
Mám to samý dilema.
VBčko pasuje na odtok oleje bez úprav? Pročítal jsem to tu asi tejden, všecko možný ohledně tohoto, ale úplně jednoznačnou odpověď jsem nenašel. Ano, x-lidí tu má nebo mělo VB ve Fabii, ale až to tam budu dávat, chtěl bych vědět, co mě čeká, ať se na to můžu připravit (aby auto nebylo rozbombardovaný 14dní kvůli shánění dílů).
Proč vlastně Fabie má KKK? AXR i ASZ. Jsou příruby na mazání stejný s Garrettem?
Taky váhám mezi VB nebo hybridem od Andrého, zprvu jsem chtěl jen VA, ale když mám představu 150-160k, tak VA bude zbytečně našponovaný, ne?
Themichal asi řeší ten samej problém, je to tak..?
BUS RULEZZ!!! VW T3 mTDI AFN, GT1749VA, PP764, Bosch 11mm
Fabia AXR, zatím serie
VW LT II, 2,5TDI AVR
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2377
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od standa123 »

Themichal píše:Ok. Ale poraďte mi jaké Turbo a kde ho koupit. Všichni mluví o nějakém hybridním turbu. Ale bojím se toho, aby to pak nezabíralo jako benzinak ve vyšších otáčkách. To nechci. Potřebuji kroutak od cca 1500, 1600
Cim vetsi turbo tim pozdejsi nabeh/kroutak.
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
PetrSs
Přispěvovatel
Příspěvky: 558
Registrován: 25 srp 2012, 16:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od PetrSs »

DanT3 píše:Já bych se, prosím, drze přifařil s dotazem....
Mám to samý dilema.
VBčko pasuje na odtok oleje bez úprav? Pročítal jsem to tu asi tejden, všecko možný ohledně tohoto, ale úplně jednoznačnou odpověď jsem nenašel. Ano, x-lidí tu má nebo mělo VB ve Fabii, ale až to tam budu dávat, chtěl bych vědět, co mě čeká, ať se na to můžu připravit (aby auto nebylo rozbombardovaný 14dní kvůli shánění dílů).
Proč vlastně Fabie má KKK? AXR i ASZ. Jsou příruby na mazání stejný s Garrettem?
Taky váhám mezi VB nebo hybridem od Andrého, zprvu jsem chtěl jen VA, ale když mám představu 150-160k, tak VA bude zbytečně našponovaný, ne?
Themichal asi řeší ten samej problém, je to tak..?
Potřebuješ jak na VA tak na VB první díl hadice z turba (tu nacvakávací) jinak mazání a vše okolo sedne
Autoservis + Pneuservis
Golf V GTI edition 30 - big brake kit 370mm audi tt rs,APR stage II+
Softwarové úpravy vozů od firmy APR
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“